مهدی طارمی به جایزه انفرادی ارزشمندی در پرتغال رسید و برای اولین بار به عنوان آقای گلی این لیگ معرف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلومینیوم توانست با نمایش هجومی مقابل استقلال خوزستان به نخستین پیروزی فصل دست پیدا کند.
بهروز بارانی با گلی که به شمس آذر زد اجازه نداد استقلال خوزستان یک باخت خانگی را در اولین تجربه لیگ برتری اش بعد از 4 سال تجربه کند.
واعظ آشتیانی: مزد دانشمند هسته‌ای یک‌هزارم فوتبالیست نیست
هافبک استقلال پس از یک فصل موفق نخستین بازی ملی خود را انجام داد.
کپا آریسابالاگا موفق شد جایزه بهترین نجات دروازه لیگ جزیره در فصلی که گذشت را دریافت کند.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده که کارفرما می تواند در سه سال اول به کارگیری افراد، یک دوم حداقل دستمزد مصوب را بپردازد. همچنین کارفرما مجاز به لغو یک طرفه قرارداد نیز است.
سرمربی سابق تیم ملی ایران، حالا در آستانه پذیرش سمتی هیجان انگیز در کشورش یعنی کرواسی قرار گرفته است.
خانه کارگر تاکید کرد که روال قانونی ابطال مصوبه مزد را آغاز می‌کند.
امیر قلعه نویی همچنان به سبک سال های اخیر خود حداقل در مورد پست مهاجم نوک پایبند بوده است.
جزئیات میزان حقوق و مزایای کارگران و کارکنان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
عضو شورای عالی کار با بیان اینکه سبد معیشت کارگران فردا تعیین می شود، گفت: روز جمعه جلسه شورای عالی کار برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رقم نهایی برای افزایش دستمزد کارگران اعلام خواهد شد.
وزیر کار با اشاره به اینکه فردا جلسه شورای عالی کار برگزار می شود، گفت: هنوز زمان تعیین دست مزد کارگران مشخص نیست.
سردار آزمون در ترکیب اصلی و ابتدایی بایر لورکوزن برای دیدار برابر فرایبورگ حضور دارد.
دفاع راست استقلال در دیدار با ملوان از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.
زهرا فدایی، دختر آخرین کدخدای پونک می‌گوید: «فرمانفرما در آن زمان چند هکتار زمین را رایگان در اختیار اهالی پونک گذاشت تا در آن حسینیه، مدرسه، گرمابه و بوستان بسازنند. اسفند ۱۳۶۵ گرمابه با کمک اهالی با نام تعاون ساخته شد.
وحید کاظمی در بازی پرسپولیس و ذوب آهن هشتمین قضاوت خود در لیگ برتر را انجام خواهد داد.
مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان جوان پرسپولیس در امر گلزنی عملکرد فوق العاده ای داشتند، گفت: غیبت لوکادیا حس نمی‌شود چون جوانان جای او را پر کردند.
مربی تیم فوتبال پیکان معتقد است داوران به خاطر اشتباه در بازی‌های این تیم، هیچ فشاری را متحمل نمی‌شوند و به همین دلیل پیکان از این موضوع ضرر می‌کند.
احمد جمشیدیان با تمجید از عملکرد خوب شاگردان کی روش، تلاش زیاد را دلیل اصلی پیروزی بر ولز می‌داند.
مدیر کل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه باید به مطالبات مردم گوش داده شود و رفع مسایل ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های انتظامی وظیفه صیانت از اموال مردم و تامین امنیت شهرها را بر عهده دارند.
واقعیت امر این است که تیم ملی در جدال با نیکاراگوئه نمایش جذابی نداشت و با وجود برتری در تملک توپ، به‌ویژه در نیمه نخست، از خلق موقعیت‌های متعدد هم عاجز نشان داد. این موضوع باعث شده بسیاری با اشاره به تفکرات فوتبالی کی‌روش که مبتنی بر کار‌های دفاعی است از این مرد پرتغالی ایراد بگیرند که او هرگز عوض نمی‌شود و حتی در بازی با ضعیف‌ترین رقبا هم به فکر نباختن است
احتمال اینکه ارسلان مطهری همچنان در ترکیب ثابت استقلال مورد استفاده قرار گیرد وجود دارد.
کارگران شهرداری کوت عبدالله که به دنبال اعتراضات ۶ ماهه نسبت به نامعلوم بودن نحوه احقاق حق‌شان، این‌بار قصد دارند اعتراضات را بدون واهمه از هر سرانجامی، تا دریافت مطاالبات ادامه دهند، دیروز گفتند که به دنبال محقق نشدن وعده‌های مسوولان جدید شهری و از جمله شهردار کوت عبدالله و تعویق ۷ ماهه در پرداخت حقوق‌های یک میلیون تومانی ۱۲۰ نیروی بلاتکلیف فضای شهری و لایروبی، چاره رسیدن به حقوق صنفی، مثل دفعات قبل و طی این ۳ سال این بوده که جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی شهر از فاضلاب همیشه جاری در کوچه‌ها و خیابان‌ها را متوقف کنند.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ