این سومین فصل حضور طارمی در لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن پورتو است. او در این لیگ هنر گل‌زنی‌اش را چندین بار با گشودن دروازه تیم‌هایی از قبیل چلسی، لیورپول و یوونتوس به رخ کشیده و گلی که به چلسی در لیگ قهرمانان اروپا زده هنوز هم یکی از زیباترین گل‌های این لیگ محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان گزینه جدی انتقال به باشگاه میلان است اما به گفته یک خبرنگار ایتالیایی طارمی یک مانع و دو رقیب پیش رو دارد.
هوش مصنوعی به اتلتیکو مادرید پیشنهاد داد تا مهدی طارمی را جانشین موراتا کند.
رقیبان او را غواص (شیرجه‌زن) و متقلب (برای گرفتن پنالتی) خطاب می‌کنند. او در بازی با اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به خاطر تلاش برای گرفتن پنالتی و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد، اما بسیار بیشتر از بازیکنی است که پنالتی می‌گیرد.
مهدی طارمی با کسب بیشترین امتیاز، بهترین بازیکن دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و اتلتیکو مادرید شد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.
پورتو امشب موفق شد با درخشش مهدی طارمی، 2-1 اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و این تیم را از رقابت‌های اروپایی این فصل حذف شد.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو موفق شد در دقیقه ۵ دیدار مقابل اتلتیکومادرید دروازه حریف را باز کند.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
نشریه مارکا اسپانیا با تمجید از توانایی‌های مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو، از مهدی طارمی به عنوان خاویار ایرانی با نیش مار یاد کرد و به باشگاه اتلتیکو مادرید برای مهار او هشدار داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که روزهای سختی را بعد از بازی با اتلتیکو مادرید تجربه می‌کرد، در هفته ششم لیگ پرتغال دوباره به روند گلزنی خود بازگشت.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیمش باوجود اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید دفاع کرد و از وجود کمپین‌هایی علیه او خبر داد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان بعد از اتفاقات تلخ بازی با اتلتیکو مادرید پیامی منتشر کرد.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا لقب جدیدی را از رسانه پرتغالی گرفت.
مهدی طارمی در دیدار دیشب مقابل اتلتیکومادرید روی صحنه‌ای که از نظر داور تمارض تشخیص داده شد، اخراج شد.
مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو به دلیل تمارض مقابل اتلتیکو کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد!
یان اوبلاک که در بازی شنبه گذشته اتلتیکو مادرید برابر رئال سوسیداد مصدوم شده بود، در نهایت توانست خود را به بازی امشب برابر پورتو برساند.
نشریه مادریدی ستاره ایرانی پورتو را تهدید بزرگ برای اتلتیکو مادرید معرفی کرد.
روزنامه مارکا اسپانیا از مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به عنوان جدیدترین تهدید این تیم پرتغالی نام برد که می‌تواند میهانی تیم اتلتیکو مادرید را به هم بریزد.
مهدی طارمی در لیست ۲۴ نفره پورتو برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ