یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یک زن و شوهر حدودا ۶۰ ساله پس از برخورد دو هواپیمای سبک در فرودگاه Caboolture استرالیا جان خود را از دست دادند.
مدیر‌ روابط عمومی باشگاه پرسپوليس امروز با سانحه تصادف مواجه شد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از فوت شش نفر در پی برخورد دو خودروی کامیون و پژو ۴۰۵ در آزادراه پیامبر اعظم (ص) محدوده شهرستان میانه خبر داد.
بر اثر وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای مسافربی در فرودگاه بین المللی موگادیشو در پایتخت سومالی، چندین نفر زخمی شدند.
سانحه تصادف در هوای گرد و غبار باعث تصادف زنجیره‌ای چندین خودرو با یکدیگر شد./منبع: بلوچ‌نیوز
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت چهار نفر در سانحه رانندگی محور جلفا مرند خبر داد.
مشهد- عصر امروز برخورد چهار خودرو در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد سبب ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.
ویدئویی پهپادی از منطقه برخورد سه قطار در هندوستان، شدت حادثه و خسارات وارده را از زاویه‌ای دیگر به تصویر کشیده است.
ملی پوش سابق کبدی زنان ایران در یک سانحه تلخ مادر خود را از دست داد و خودش به کما رفت.
صاحبنظران جنگ‌های هوایی، او را «نامدارترین خلبان جهان» نامیده‌اند؛ چنانکه شهید تیمسار فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش، وی را ناجی غرب و فاتح گردنه‌ها و ارتفاعات آریا، بازی‌دراز، میمک، دشت‌ذهاب و پادگان ابوذر توصیف کرده و می‌گوید: " او غیرممکن‌ها را ممکن ساخت. کسی بود که وقتی خبر شهادتش را به امام دادم، امام در مورد وی فرمودند: " او آمرزیده است".
طبق ادعای خبرگزاری نزدیک به دولت، بالگرد حامل وزیر ورزش دچار سانحه هوایی شده است.
طی چند روز گذشته رسانه‌های عبری از کشته‌شدن دو نفر از افسران صهیونیست در دو سانحه رانندگی جداگانه خبر دادند. به گفته این رسانه‌ها «میشل پرشت» یکی از این افسران بود که در حوزه پهپاد فعالیت داشته است. پرشت که هفتم فوریه (شش روز پیش) در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین «بیت العازری» واقع در «شفالا» کشته شده از افسران برنامه‌ریزی، نظارت و تولید در یک اسکادران تعمیر و نگهداری در پایگاه نیروی هوایی «تل نوف» بوده و بر تولید و راه‌اندازی پهپاد‌ها نظارت داشته است.
رسانه ها از وقوع سانحه برای هواپیمای آموزشی نیروی هوایی پاکستان در منطقه «مردان» واقع در ایالت خیبرپختونخواه خبر می دهند.
سفیر ایران در آفریقای جنوبی درگذشت یک خلبان جوان ایرانی در یک سانحه هوایی حین ماموریت آموزشی در حومه ژوهانسبورگ را تسلیت گفت.
مراسم بزرگداشت و یادبود شهدای سانحه هوایی هواپیمای ۷۰۷، در پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد برگزار شد.
خبرگزاری یونهاپ از سقوط یک فروند هواپیمای سبک تهاجمی نیروی هوایی کره جنوبی و آغاز تحقیقات مقامات نظامی این کشور برای بررسی شرایط این سانحه خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تانزانیا که به جان باختن ١٩ نفر منجر شد، مراتب تأسف و تأثر کشورمان از وقوع این سانحه هوایی را اعلام کرد.
این رویداد هوایی خسارت جانی نداشت و همه مسافران بدون هیچ گونه صدمه‌ای از هواپیما پیاده شدند و در سلامت کامل هستند.
یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ نیروی هوافضای سپاه پاسداران به دلیل نقص فنی در هرمزگان دچار سانحه شد و خوشبختانه تلفات جانی نداشت.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، توصیه هایی برای پیشرفت لروی سانه به این ستاره آلمانی داشته است.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه از وقوع سانحه برای یک فروند هواپیمای سوخو ۲۲ این نیرو به دلیل نقص فنی در پایگاه هوایی شیراز خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ