علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد و محمدرضا سرودلیر (مدیر مسئول سایت دولت بهار) با شکایت عباس امیری‌فر به جزای نقدی محکوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
شاه محمود قریشی معاون رئیس حزب «تحریک انصاف» امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بازداشت «عمران خان» سیاسی است.
حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. تصور کنید یک کوپه ۳ درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض، ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...
برخی رسانه‌های داخلی بدسابقه که بار‌ها در نقش همکار داخلی رسانه‌های معاند در کارزار‌های رسانه‌ای علیه مردم ایران حضور فعال داشته‌اند، از یک‌سو یارانه و بودجه از دولت دریافت کرده و از سوی دیگر از برخی نهاد‌ها نیز در قالب خبر و آگهی، هزینه دریافت می‌کنند. بر همین اساس و با توجه به کارنامه سیاه این قبیل رسانه‌ها، خلاف انصاف و مروت و قانون است که پول بیت‌المال صرف حمایت از آنان شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کل ورزش ایران با این جمعیت عظیم جوانان و ورزشکاران، ۳۰ میلیون دلار در سال تخصیص بودجه دارد؛ آیا این انصاف است؟
با رای شعبه‌ی هفتم دیوان عالی کشور برای لغو حکم محرومیت علی اصغر شفیعیان به عنوان مدیر مسئول و صاحب امتیاز انصاف نیوز، این سایت خبری تحلیلی پس از ۴۳ روز فعالیت خود را از سر گرفت.
با توجه به نیاز کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و زیر ۲۳ سال (امید) و تمایل مبین عظیمی، این کشتی‌گیر از چرخه‌ انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان انصراف داد.
فدراسیون کشتی از انصراف مبین عظیمی، عضو تیم ملی جوانان، از چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان به دلیل نیاز به این کشتی‌گیر در رده جوانان خبر داد.
شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز در گزارش خود اعلام کرد که عمران‌خان و همسر وی در کنار ۶۰۰ نفر دیگر از اعضای حزب تحریک انصاف ممنوع الخروج شده و دولت به تمام نهاد‌های امنیتی و انتظامی دستور داده تا جلوی هرگونه سفر از مرز‌های هوایی و زمینی افراد یادشده را بگیرند.
صاحب امتیاز انصاف نیوز گفت: چهارشنبه‌ی گذشته طی تماسی تلفنی از دادستانی کل گفته شد که یک هفته برای اجرای حکم سه ساله‌ی «محرومیت از مسئولیت‌های مطبوعاتی» فرصت دارم و در این مدت هیچ خبری در انصاف نیوز منتشر نشود و نشد.
تصمیم به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش باشگاه هوادار تهران را نیز برانگیخت.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
جواد انصافی تعریف می‌کند در تهران رسم بر این بود که اگر کسی محله‌اش را عوض می‌کرد حتماً باید یک‌بار چهارشنبه آخر سال در مراسم قاشق‌زنی شرکت می‌کرد. این کار ابعاد روان‌شناختی داشت. حضور فرد تازه‌وارد در مراسم قاشق‌زنی یادآور کمک به متکدیان و نیازمندان بود. در واقع کسی که در این مراسم شرکت می‌کند، هرچند چهره‌اش را با چادر پوشانده و ناشناس است، اما باید سختی دست درازکردن در مقابل غریبه‌ها از سر نیاز را درک کند.
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: همان‌طور که گران فروشی تخلف است به همان میزان ارزان فروشی بیش از اندازه نیز تخلف است.
نگاهی به نقد‌هایی که علیه دولت روحانی می‌کردید و وعده‌هایی که می‌دادید، بیندازید، ماجرا روشن خواهد شد. کافی است سری به توییتر بزنید؛ تازه در آن زمان از مصونیت هم برخوردار بودید و کسی نمی‌توانست بگوید بالای چشم شما ابروست و فراتر از نقد، چوب هم لای چرخ می‌گذاشتید، آن‌هم چه چوبی! حالا که خوشبختانه به هر دلیلی کسی یا جرات چنین کار‌هایی را ندارد یا آنقدر انصاف دارند که چنین رفتاری را پیشه نکنند. با این مقدمه بد نیست که به برخی از آن رفتار‌ها اشاره شود. اول مساله ارزپاشی و فروش ارز فردایی و تثبیت نرخ ارز است.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دور از انصاف است که برای فرار از سقوط با تیمی که تنها ۴ برد دارد، بازی کنیم.
دبیرکل جنبش انصار الله با اشاره به اینکه لابی جهانی صهیونیستی در پی ضربه زدن به جوامع اسلامی از طریق زنان است، تأکید کرد که زنان مسلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اقتدا به حضرت زهرا هستند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش نرخ ارز عملیات روانی است و هیچ کمبودی در ارز نیمایی وجود ندارد، گفت: تولید‌کنندگان می‌‌توانند ارز مورد نیاز خود را از بازار نیمایی تامین کنند بنابراین افزایش قیمت‌ها اصلا قابل قبول نیست.
علیرضا یوسفی به کادر فنی اعلام کرد که از حضور در ادامه اردو انصراف می‌دهد از این رو مسابقات قهرمانی جهان کلمبیا را نیز از دست داد.
مسعود معینی، پیشکسوت استقلال وضعیت این روزهای آبی‌ها، تیم ملی و فدراسیون فوتبال را تحلیل کرد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: فروش طلا در فضای مجازی نیاز به زیرساخت های دقیقی دارد از جمله اینکه فرد فروشنده حتما یک فضای فیزیکی هم برای فروش داشته باشد.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.
پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ