شاه محمود قریشی معاون رئیس حزب «تحریک انصاف» امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: بازداشت «عمران خان» سیاسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سابق پاکستان و نایب رئیس حزب تحریک انصاف که نفر دوم حزب «عمران‌ خان» محسوب می‌شود، امروز در پایتخت این کشور توسط پلیس بازداشت شد.
یک عضو نزدیک به رضا درویش در باشگاه پرسپولیس جوابیه تندی به اظهارات حجت کریمی مدیرعامل استقلال داده است.
لایه‌برداری پوست قدم مهمی برای قبل از شیوکردن است که خیلی‌ها آن را نمی‌دانند یا اهمیتی به آن نمی‌دهند. اما یادتان باشد همین کار ساده قبل از شیوکردن نقش مهمی در اثرات بعد از شیو دارد. در لایه‌برداری پوست، سلول‌های مرده از سطح پوست پاک‌سازی شده و پوستتان به‌اندازه کافی نرم و یکدست می‌شود و تیغ روی آن به‌راحتی می‌لغزد.
سخنگوی وزارت امورخارجه چین در پاسخ به خبرنگاران درباره عبور ناایمن کشتی‌های آمریکایی و چینی از کنار هم در تنگه تایوان گفت این اقدام تحریک آمیز ابتدا از سوی طرف آمریکایی آغاز شد و بی پاسخ نمی‌ماند.
عمران خان، نخست‌وزیر پیشین و رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان، ارتش و نهادهای امنیتی آن کشور را متهم به تخریب حزبش کرده است.
حمید استیلی معتقد است حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه پرسپولیس، نقطه قوت این تیم در فینال جام حذفی خواهد بود.
شبکه خبری «جیو نیوز» پاکستان امروز در گزارش خود اعلام کرد که عمران‌خان و همسر وی در کنار ۶۰۰ نفر دیگر از اعضای حزب تحریک انصاف ممنوع الخروج شده و دولت به تمام نهاد‌های امنیتی و انتظامی دستور داده تا جلوی هرگونه سفر از مرز‌های هوایی و زمینی افراد یادشده را بگیرند.
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید «مقاومت و آزادسازی» را به ارتش، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
حزب عمران خان (تحریک انصاف پاکستان) در بیانیه‌ای وزارت اطلاعات را متهم به دست داشتن در تشدید خشونت‌های سراسری در نقاط مختلف پاکستان در اعتراض به بازداشت عمران خان طی هفته گذشته کرد.
یک نفر از هوادران حزب تحریک انصاف پاکستان در اعتراضات امروز علیه بازداشت «عمران خان» رهبر این حزب کشته شد.
یک نفر از هوادران حزب تحریک انصاف پاکستان در اعتراضات امروز علیه بازداشت «عمران خان» رهبر این حزب کشته شد.
نتایج کارآزمایی بالینی نشان می‌دهد که تحریک الکتریکی از طریق ایمپلنت در طناب نخاعی می‌تواند تسکین طولانی مدتی را برای افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی ایجاد کند.
دادگاهی در اسلام آباد حکم بازداشت «عمران خان» نخست‌ وزیر سابق پاکستان و رئیس تحریک انصاف پاکستان را در ارتباط با پرونده موسوم به «توشاخانا» صادر کرد.
نروژ جدیدترین کشوری است که رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان را تحریم کرده است.
نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا، یورش حامیان رئیس جمهور سابق برزیل به ساختمان‌های دولتی این کشور را با شورش ششم ژانویه ۲۰۲۱ در آمریکا مقایسه و خواستار استرداد او به برزیل شدند.
مخالفت‌هایی که این روز‌ها با فضای مجازی می‌شود فقط در کلام نیست. وزارت محترم ارتباطات گفتار‌ها را به عمل تبدیل کرده و با کند کردن اینترنت و کاهش عرض باند عملا دسترسی مردم را مسدود کرده و عصبانیت شهروندان هم برایش هیچ اهمیتی ندارد. انصافا باید به دولت سیزدهم برای این اقدام مشعشع تبریک گفت و آن را در کارنامه دولت رییسی به عنوان یکی از معدود کار‌های انجام شده با نمره قابل قبول ثبت کرد!
محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره سینماحقیقت با تایید انصراف بیست و پنج فیلمساز از حضور در این دوره از جشنواره سینماحقیقت، درباره این انصراف و همچنین تحریم جشنواره از سوی گروهی از فیلمسازان و مستندسازان و همچنین جشنواره منتقدین و نویسندگان توضیح داد.
گروه مسلح مخالف «تحریک طالبان پاکستان» در بیانیه ای اعلام کرد که از حامیان خود خواسته است تا اهداف و نیروهای نظامی اسلام آباد را در تمام ایالات این کشور مورد حمله قرار بدهند.
پلیس پایتخت پاکستان، تدابیر امنیتی در این شهر را همزمان با برگزاری اعتراض حامیان حزب تحریک انصاف را تقویت کرد.
تربت جام ـ دادستان عمومی و انقلاب تربت جام از دستگیری همه عوامل تحریک مردم علیه چند نفر از کسبه بازار در تربت جام خبر داد.
سخنگوی حزب تحریک انصاف پاکستان گفته است که عمران خان ۲ تا ۳ روز دیگر به صحنه سیاسی این کشور برمی گردد.
حزب تحریک انصاف پاکستان یک روز پس از سوءقصد به جان نخست وزیر پیشین این کشور، در بیاینه‌ای از عوامل پشت پرده این ترور پرده برداشت.
گلوله به پای راست و استخوان پای چپ عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رهبر حزب تحریک انصاف اصابت کرده است.
سفیر و نماینده دائم کشورمان در ژنو گفت: تحریک به خشونت، سخنان نفرت انگیز، بی نظمی عمومی و تروریسم در هیچ جامعه‌ای پذیرفته نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ