وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه افزایش نرخ ارز عملیات روانی است و هیچ کمبودی در ارز نیمایی وجود ندارد، گفت: تولید‌کنندگان می‌‌توانند ارز مورد نیاز خود را از بازار نیمایی تامین کنند بنابراین افزایش قیمت‌ها اصلا قابل قبول نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال‌ها بود که از رابطه معنادار بین پرهیز از خام فروشی و درآمدهای ارزی و ریالی در استان سمنان صحبت می‌شد تا سرانجام فراوری در آمار صادرات استان شگفتی آفرید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۱۰۰ درصدی تولید داروهای مسکن در هفته دوم تیرماه با توجه به نیاز دارویی کشور خبر داد.
قائم مقام باشگاه تجار ایران و آفریقا ضمن بیان اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد رشد ۱۰۰ درصدی صادرات به آفریقا بودیم، راه های توسعه تجارت با این قاره را تشریح کرد.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گفت: تعهدات خیرین مدرسه ساز در دوسال فعالیت دولت سیزدهم رشد۲۰۰ درصدی داشته است.
امضای موافقت نامه‌های همکاری و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان درصنعت نفت به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو و رشد ۱۰۸درصدی خدمات فناوری نانو از خبرهای خوب حوزه فناوری به شمار می رود.
مدیر مرکز رشد موسسه تحقیقات علوم باغبانی با اشاره به مزایای اقتصادی سالم‌سازی ارقام بومی کشور در بخش باغبانی گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ رقم از ارقام بومی باغی سالم‌سازی شده است.
شرکت شورون آمریکا اعلام کرد که تولید نفت این شرکت در ونزوئلا به ۱۰۰ هزار بشکه در روز رسیده و تا پایان امسال ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. ‌
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
با پایان یافتن بهمن ماه و شروع اسفند ماه، نماد‌ها گزارش‌های ماه بهمن را روانه کدال می‌کنند. کدام نماد‌ها رشد فروش بیش از ۱۰۰ درصد داشته اند؟
سرپرست بانک مسکن گفت: در یک سال اخیر و از ابتدای سال، بیش از ۱۰۰ هزار میلیار تومان تسهیلات پرداخت شده است که این اعتبارات پرداختی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰درصد رشد داشته است.
مجری طرح پنبه کشور اعلام کرد: تاکنون حدود ۱۰۰ هزار هکتار از مزارع پنبه معادل ۸۸ درصد برداشت شده و پیش‌بینی رشد ۲۰ درصدی تولید این محصول قابل تحقق است.
خزعلی اظهار داشت: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد سالن‌های ورزشی مناسب، تامین تجهیزات حرفه‌ای ورزشی، پشتیبانی برای سفر‌های خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و ترکیه گفت: هر چند آمارها از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی صادرات ما به ترکیه حکایت دارد، اما در حال حاضر ما تنها پنج میلیارد دلار در سال به این کشور صادر می‌کنیم.
شرکت سپرده گذاری مرکزی (سمات) در بازه‌های زمانی متفاوت، آمارهای مختلفی در خصوص بازار سرمایه را منتشر می‌کند.
طی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان رشد ۱۰۰ درصدی را نشان داده به نحوی که تنها در شهریور ماه ۱۵ همت تسهیلات واریز شده است.
در هفته منتهی به ۱۵ مهر ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته از لحاظ حجم رشد ۱۷ و از لحاظ ارزش رشد ۳۴ درصدی را تجربه کرد.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری‌های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران، به تشریح دستاورد‌های صنعت هوایی کشور پرداخت. به گفته فاطمی امین، کاملا معقول و اقتصادی است که مردم فاصله بین شهر‌هایی با ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلومتر مسافت را با هواپیما‌های ۱۲ نفره و سبک طی کنند.
برخی واحدهای مسکونی کوچک و میان متراژ در تعدادی از محله های تهران با اجاره های نجومی روبه رو شده اند که عملا به خروج بخشی از متقاضیان از محله های گران پایتخت منجر شده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد گفت: در سه ماهه اخیر با راهبری رؤسای کل دادگستری دادستان ها و حفظ حقوق بیت المال، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی حدنگاری اراضی کشاورزی در کشور بوده ایم.
مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم ۱۰۰ درصدی همراه بوده و تمامی خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از افزایش ۱۰۰ درصدی خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.
دستیار ویژه رییس سازمان در امور سهام عدالت در توییتی نوشت: پیش بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ