اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای اینکه سرعت کاهش وزن خود را افزایش دهید بهتر است از میو‌هایی مانند سیب، انگور قرمز، بلوبری، موز و گریپ‌فروت و سبزیجاتی اعم از کرفس، کلم بروکلی، قارچ، اسفناج، سیب‌زمینی، سرکه سیب و حبوبات استفاده کنید. خوردن غذا‌هایی پروتئینی مثل آجیل و خشک‌بار، تخم‌مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی، برنج قهوه‌ای، شکلات تلخ و چای سبز نیز اثرگذاری بالایی در کاهش وزن افراد دارند.
اگر به کاهش وزن علاقه‌مند هستید احتمالا می‌دانید که دریافت کالری کم‌تر از آن چه می‌سوزانید روشی ساده برای امتحان کردن است. با این کار صرفا منطقی است که به سراغ مواد غذایی کم کالری بروید تا به شما کمک کند سیر شوید و به اهداف تان برسید.
لازم است بر پایۀ شرایط فرد، رژیم غذایی و بدنی متناسب با آن ارائه شود. این نکته نیز شایستۀ یادآوری است که کاهش وزن مناسب ماهانه در حد دو تا چهار کیلوگرم است؛ و بیش از این نباید باشد.
کاهش وزن فقط مربوط به آنچه می‌خورید نیست، بلکه به زمان خوردن نیز مربوط می‌شود.
محققان داده‌های هشت مطالعه در مورد رژیم آب را تجزیه و تحلیل کردند. با این نوع رژیم، افراد فقط مقدار کمی آب میوه و سوپ مصرف می‌کنند. نویسندگان دریافتند که این رژیم منجر به کاهش قابل توجه وزن در کوتاه مدت می‌شود. افرادی که به مدت پنج روز رژیم گرفتند ۴ تا ۶ درصد وزن خود را از دست دادند، افرادی که ۷ تا ۱۰ روز رژیم گرفتند، ۲ تا ۱۰ درصد و افرادی که ۱۵ تا ۲۰ روز این رژیم را داشتند، بین ۷ تا ۱۰ درصد وزن خود را از دست دادند.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ایرلند، طب سوزنی گوش همراه با یک رژیم غذایی کنترل‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدن و چربی آن را کاهش دهد.
بسیاری از زنان در دهه چهارم و پنجم عمرشان متوجه می شوند که وزن شان در حال افزایش است. برای این موضوع دلیلی وجود دارد.
محققان می‌گویند انجام جراحی چاقی ممکن است به کاهش وزن کمک کند و خطر ابتلا به سرطان‌های مرتبط با چاقی را تا بیش از نصف کاهش دهد.
کاهش وزن همواره سالم نیست. نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که کاهش وزن در افراد مسن با مرگ زودهنگام و شرایط محدود کننده زندگی مرتبط است.
نوجوان ۱۴ ساله در یک سال فعالیت ورزشی خود بیش از ۱۲۰ کیلوگرم وزن کم کرد.
دانشمندان می‌گویند یک کشف جدید شامل تغییر در مسیرهای عصبی مغز در حین رژیم گرفتن می‌تواند کاهش وزن و حفظ آن را بسیار تسهیل کند.
حدود نیمی از جمعیت جهان دچار کمبود ویتامین D هستند و نتایج مطالعه‌ای نشان داده است که کاهش وزن با نوشیدن شیر که حاوی سطوح بالایی از کلسیم و ویتامین D است، دو برابر خواهد شد و هر دو با کاهش وزن مرتبط هستند.
هالک، ستاره سابق تیم ملی برزیل، تصاویری از کاهش وزن عجیبش در جریان 90 دقیقه حضور در میدان خبر داده است.
آریائیان با اشاره به شاخص توده بدنی، خاطر نشان کرد: هر چه BMI (وزن به کیلوگرم تقسیم به مجذور قد به متر) بالاتر رود، میزان مرگ و میر هم بیشتر می‌شود. BMI بالاتر از ۲۵ تا ۲۹.۹ اضافه وزن و بالاتر از ۳۰ به عنوان چاقی تعریف می‌شود.
مدیر روابط عمومی ایران‌ایر درباره پیاده‌شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم‌آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، مجبور به کاهش وزن هواپیما شدیم و به‌همین دلیل دو مسافر از هواپیما پیاده شدند.
یک کارشناس گیاه‌پزشکی گفت: مهم‌ترین اثرات درمانی گیاه افدرا که به ترکیب افدرین آن نسبت داده می‌شود شامل اثر بر روی کاهش و افزایش وزن، مؤثر در لرزش، تشنج، سرگیجه و سردرد، اضطراب و بی‌خوابی است.
مهم‌ترین اثرات درمانی گیاه افدرا که به ترکیب افدرین آن نسبت داده می‌شود شامل اثر بر روی کاهش و افزایش وزن، مؤثر در لرزش، تشنج، سرگیجه و سردرد، اضطراب و بی‌خوابی است.
زمانی که افراد هم چاقی و هم بی اختیاری ادرار دارند، اغلب به کاهش وزن تشویق می‌شوند. تحقیقات نشان می‌دهد وقتی افراد مبتلا به چاقی شدید تحت عمل جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند، می‌تواند مشکلات مثانه آنها- حداقل در دو سال اول- کاهش یابد.
رئیس تیم ردبول اتریش خواهان کاهش وزن چند کیلویی قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک شد.
گیرنده‌های درد در پا می‌توانند به‌طورخاص به آسیب فیزیکی مانند برخورد آن با اشیاء حساس باشند؛ زیرا پا چربی کمی دارد. چربی می‌تواند به کاهش ضربه کمک کند. علاوه‌براین، وقتی پای خود را به جسمی می‌کوبید، احتمالاً با نیروبی معادل دو تا سه برابر وزن بدنتان به این رشته‌های عصبی حساس ضربه می‌زنید و کل این نیرو روی سطح کوچکی متمرکز می‌شود.
با انگشتر هوشمند می‌توان، روند کاهش وزن را به دقت رصد کرد. این انگشتر هوشمند یک اپلیکیشن اختصاصی برای ردیابی دائم روند کاهش وزن دارد.
ماست خامه ای، خوشمزه و لذیذ، یک مکمل عالی برای رژیم کاهش وزن است. به طور خاص، ماست یونانی در هر وعده، غنی از پروتئین است که آن را به غذایی ایده‌آل برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. سعی کنید یک فنجان (۲۸۵ گرم) ماست یونانی را با مقداری میوه، دانه چیا یا جوانه گندم مخلوط و در وعده صبحانه میل کنید.
متخصصان تغذیه می‌گویند جو دو سر یک منبع عالی برای فیبر است؛ اوتمیل یکی از سالم‌ترین انتخاب‌های صبحانه است. یک فنجان جوی دوسر پخته شده ۱۰ گرم فیبر دارد و عمدتا هم فیبر محلول است؛ کلسترول LDL (بد) و قند خون را کاهش می‌دهد و به عملکرد سیستم گوارش شما کمک می‌کند. برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و بر همین اساس می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن کمک کند.
گلابی منبع خوبی از فیبر‌های محلول و نامحلول است. شواهد روزافزونی مبنی بر اهمیت فیبر و نقشی که ممکن است در سلامت فلور میکروبی دستگاه گوارش ما (باکتری‌هایی که در روده ما زندگی می‌کنند) و در پیشگیری از چاقی و دیابت نوع دو ایفا کند، وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ