با انگشتر هوشمند می‌توان، روند کاهش وزن را به دقت رصد کرد. این انگشتر هوشمند یک اپلیکیشن اختصاصی برای ردیابی دائم روند کاهش وزن دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گام اول لاغر شدن سریع، کاهش مصرف قند و نشاسته‌ها یا کربوهیدرات‌هاست. برای این کار باید از کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده در رژیم غذایی کاست و به‌جای آن‌ها از غلات کامل استفاده کرد.
مطالعه طولانی مدت نشان می‌دهد که حتی کمی ورزش روزانه می‌تواند به کاهش خطر افسردگی کمک کند.
رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات و پرچرب کتوژنیک، در کاهش وزن سریع مؤثر است، اما لازم است بدانید این رژیم با عوارض جانبی زیادی همراه است. این رژیم برای همه افراد مناسب نیست؛ بخصوص کسانی که مشکلات کلیوی یا کبدی دارند.
دانشمندان هورمونی را کشف کردند که می‌تواند به افزایش سرعت کاهش وزن بدن کمک کند.
مطالعات متعدد نشان داده اند که میوه‌های خشک جزء سالم‌ترین میان وعده‌ها هستند که به کاهش وزن نیز کمک می‌کنند.
آووکادو حاوی مواد شیمیایی موثری است که می‌تواند آسیب کبدی را کاهش دهد، این میوه سرشار از گلوتاتیون است؛ ترکیبی که کبد برای پاکسازی سموم مضر به آن نیاز دارد. برای چند ماه، هر هفته ۱ یا ۲ آووکادو بخورید، تا به رفع آسیب‌های کبدی کمک کنید.
بیرون زدگی کره چشم از حدقه چشم یکی از بیماری‌های چشمی است که اغلب در بیماری گریوز یا نوعی پرکاری تیروئید دیده می‌شود. میزان بیرون زدگی چشم با وسیله‌ای بنام "اگزوفتالومتر" سنجیده می‌شود. از دیگر علائم بیماری گریوز نبض سریع و نامنظم، کاهش وزن، عصبانیت، چشم‌های متورم و پف کرده است.
مقداری زنجبیل امتحان کنید این گیاه بعنوان یک درمان طبیعی موثر برای درد شکم و معده و حالت تهوع شناخت شده، زنجبیل پر از ترکیبات کاملا طبیعی است و برای کاهش التهاب و اسید معده و تحریک و هضم غذا موثر است.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
دکتر محمد هاشمی، بیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می‌گوید: رژیم غذایی اصولی که مبتنی بر مصرف همه گروه های غذایی و عدم حذف وعده های غذایی اصلی در کنار داشتن برنامه تحرکی روزانه است ، کاهش وزن متعادلی بین نیم تا ١ کیلو در هفته را بدنبال خواهد داشت . کاهش وزن سریع و در مدت کوتاه با رژیم های غذایی کم کالری با عوارضی از جمله بروز سوء تغذیه، تحلیل ماهیچه ها و از همه مهم تر، افت سطح متابولیسم بدن همراه است. به این ترتیب نه تنها در ادامه به سختی می توان از رژیم های غذایی نتیجه گرفت بلکه شخص با افزایش وزنی به مراتب بیش از گذشته نیز مواجه خواهد شد. منبع: خبرآنلاین
بهتر است در هر وعده غذایی مقدار زیادی پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرف کنید. همچنین از روزه داری متناوب خودداری کنید. این کار برای کاهش وزن و سلامتی مفید است اما می تواند مصرف کالری کافی برای افزایش وزن را دشوار کند
رژیم غذایی عامل مهمی است که می‌تواند تاثیر قابل توجهی در افزایش یا کاهش رشد موهایتان داشته باشد.
کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن اعلان‌های برخی از اپلیکیشن‌ها، از کاهش سریع شارژ باطری گوشی خود جلوگیری کنند. همچنین با بستن اپلیکیشن‌های غیرضروری در زمینه گوشی، دستگاه را تا حد امکان پاک نگه داریم چرا که فعالیت آن‌ها در زمینه گوشی، علت اصلی کاهش شارژ باطری است.
یک مطالعه جدید در دانشگاه کمبریج بریتانیا گزارش می‌دهد که یک پیاده روی سریع روزانه ۱۱ دقیقه‌ای می‌تواند کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید.
همچون بسیاری از رژیم‌هایی غذایی زودگذر، این رژیم غذایی در کوتاه مدت موثر است به صورتی که شما احتمالا در هفته اول آب از دست می‌دهید. این رژیم در مورد بیشتر افراد موثر بوده است و بین ۴ تا ۵ کیلوگرم کاهش وزن داشته‌اند.
در هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت با شدت متوسط (چیزی که ضربان قلبتان را بالا ببرد) با فعالیت‌های ساده مانند پیاده روی سریع، دوچرخه سواری یا حتی استفاده از پله به جای آسانسور می‌تواند انتخاب خوبی باشد.
طی چندین دهه، روندهای تغییرات جمعیتی چین عمدتا نتیجه اجرای سیاست بحث‌برانگیز تک‌فرزندی بود که در سال ۱۹۷۹ برای جلوگیری از افزایش سریع جمعیت به اجرا درآمد.
مصرف پیاز یک راه طبیعی برای کاهش وزن و چربی اضافی بدن است. پیاز حاوی اسانس‌های مختلف و مواد معدنی است که به سرعت سوخت و ساز بدن را بالا برده و منجر به کاهش وزن طبیعی می‌شود. پیاز دارای آنتی اکسیدان‌ها و خواص ضد التهابی است که یکی از سلاح‌های عالی در برابر افزایش وزن است.
هنوز دلیل قطعی ابتلا به کبد چرب غیر الکلی مشخص نیست؛ ولی محققان احتمال می‌دهند سن، اضافه وزن، دیابت و کلسترول بالا، مهمترین عوامل خطر این عارضه باشند. علل دیگر کبد چرب غیر الکلی استفاده از دارو‌های مختلف، هپاتیت، بیماری‌های خود ایمنی یا بیماری‌های کبدی ارثی، کاهش سریع وزن و سوء تغذیه هستند.
کلیدهای کاهش استرس شامل یادگیری نحوه حفظ سطح استرس خود در سطح قابل کنترل از طریق عادات سالم و یافتن راه‌های موثر برای کاهش سریع استرس در هنگام بروز آن است تا بتوانید به وضعیت ذهنی متعادل‌تری بازگردید.
نتایج یک پژوهش نشان داد تنها ۳۰ دقیقه در هفته قدم زدن می‌تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا و افسردگی را کاهش دهد
نشستن زیاد با افزایش چربی شکم مرتبط است. بنابراین، در طول روز به طور مکرر حرکت کنید. از آنجایی که کاهش وزن و حفظ آن برای افراد بسیار دشوار به نظر می‌رسد بهتر است در وهله نخست از افزایش وزن جلوگیری کنید.
آبمیوه‌ها می‌توانند راهی سریع برای کاهش وزن باشند. البته نه آبمیوه‌های خریداری‌شده در فروشگاه‌ها که اغلب مملو از شکر، طعم‌دهنده‌های مصنوعی و مواد نگه‌دارنده هستند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ