بسیاری از زنان در دهه چهارم و پنجم عمرشان متوجه می شوند که وزن شان در حال افزایش است. برای این موضوع دلیلی وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.
مهم‌ترین معضل استقلالی‌ها در فصل پیش‌رو بحران جدی مالی ناشی از تصمیمات شتابزده در گذشته است.
تیاگو سیلوا اعلام کرد با وجود علاقه بسیار برای بازگشت به فلومیننزه، مخالفت فرزاندنش شاید او را مجبور به تصمیم دیگری کند.
جدایی لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به معضل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.
بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.
استقلال در هفته اول لیگ برتر کارش را در گرمای شدید آبادان شروع خواهد کرد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری معضل کانون ریزگردهای داخلی و موضوع لایروبی اروندرود از طریق محیط زیست خوزستان خبر داد.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
یکی از مشکلات بارسا در سال‌های اخیر این بوده که اکثر بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می‌گیرند حاضر به ترک این تیم نیستند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه خبر داد.
همتی نوشت: با منع ۵ ماهۀ انتشار آمار تورم مسکن معضل مسکن و اجاره مردم حل نمیشود. از وضع اجاره‌ها خبر دارید؟. رسانه‌های دولتی که مدعی کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن هستند، حداقل بگویند که چقدر بالا رفته بود؟
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
اپ‌هایی که خارج از اپ استور (فروشگاه نرم‌افزاری اپل) نصب شده‌اند؛ کار نمی‌کنند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، که به نظر می‌رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته دوباره مصدوم شده و فعلا قادر به بازی برای بلانکوس نیست.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع ۳۰۰ سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین‌های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.
مدیر مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان با اشاره به اینکه راه‌های دستیابی به جمعیت مطلوب پیش‌بینی شده که تسهیل‌گری ازدواج و کاهش سن باروری را از جمله آن‌ها است، بیان کرد: ما در کنار کاهش جمعیت با سقط جنین به‌عنوان یک معضل اجتماعی روبه‌رو هستیم.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: کلانشهرها مشکلات عدیده ای دارند که آلودگی هوا از آن جمله است و توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش این معضل ضروری است.
دادستان تهران گفت: جلسه طرح و بررسی آسیب‌های اجتماعی ناشی از سد معابر به منظور بهره مندی بیشتر از توان بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش این معظل تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ