ساپینتو به مسئولان باشگاه پیشنهاد داد که مبلغ مورد نظر را در تهران دریافت و همین مبلغ را در پرتغال به حساب سانتاکلارا واریز کند، اما مورد پذیرش قرار نگرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه های قبرسی خبر از پیشنهاد باشگاه آپوئل قبرس به جعفر سلمانی داده اند. سرمربی این تیم ریکاردو ساپینتو است
ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق استقلال بعد از اظهارات سرپرست این باشگاه علیه او، واکنش تندی نشان داد و اعلام کرد از دو باشگاه ایرانی پیشنهاد دریافت کرده بود.
بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی فصل گذشته این تیم اشتباهاتی داشت، گفت: از عربستان، قطر و تیم فرهاد مجیدی پیشنهاد دارم ولی به یک شرط دوست دارم در استقلال بمانم.
همانطور که پیش بینی می‌شد در لیست خرید ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل قبرس نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یامگا قرار دارد و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
پست اینستاگرامی ریکاردو ساپینتو نکته مهمی داشت که به عدم پیشنهاد به سرمربی پرتغالی است.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد ساپینتو ۴۸ ساعت برای پاسخ دادن به پیشنهاد سرمربی‌گری این تیم فرصت دارد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به اهمیت دربی و تعیین قهرمان جام حذفی گفت: استقلال اگر می‌خواهد برنده بازی با پرسپولیس شود نباید اشتباهات دیدار برگشت لیگ برتر را تکرار کنند.
ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
گفته می‌شود به ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال یک باشگاه متمول و پولدار صنعتی پیشنهاد همکاری داده است.
مربی تیم فوتبال استقلال ماجرای صحبت های رد و بدل شده سرمربی این تیم با بازیکن آلومینیوم اراک را واکاوی کرد.
ساپینتو وسط بازی به یار خارجی آلومینیوم پیشنهاد داد!
سرمربی پرتغالی استقلال در فصل جاری توانسته است فوتبال تهاجمی و موفقی را در لیگ برتر ایران به نمایش بگذارد.
مدیرعامل استقلال چندی پیش مدعی شده که ساپینتو خواهان جذب سردار آزمون شده و این در حالیست که این تیم هنوز برای تسویه حساب با سرمربی ایتالیایی خود با دردسر مواجه است.
ساپینتو بازیکن بزرگ پیشنهادی فتح‌الله‌زاده را قبول نکرد
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
مهاجم استقلال در لیست مازاد ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم قرار ندارد.
سیامک نعمتی امروز راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد تا به صورت رسمی طی توافق با این باشگاه قراردادش را فسخ کند.
ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال ساعاتی پیش از دیدار پرتغال در برابر غنا در یادداشتی که در صفحه شخصی‌اش داشت برای تیم ملی فوتبال کشورش آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
مدیران باشگاه استقلال با پیشنهاد ریکاردو ساپینتو برای حل مشکل محمد محبی موافقت نکردند.
سرمربی پرتغالی باشگاه استقلال مایل بود برای حل مشکل پرداخت طلب سانتاکلارا با مسئولین این باشگاه همکاری کند اما پیشنهاد ساپینتو مورد پذیرش استقلالی ها قرار نگرفت.
شاگردان ساپینتو به درخواست این مربی احتمالا در خارج از کشور اردو خواهند زد.
خبرنگار پرتغالی می‌گوید که تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب مهدی طارمی به دست پورتو نرسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ