خبرنگار پرتغالی می‌گوید که تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی برای جذب مهدی طارمی به دست پورتو نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
شمارش معکوس برای انتقال مهدی طارمی مهاجم ایران به الهلال عربستان آغاز شده است؛ اگرچه طبق ادعای یک روزنامه پرتغالی باشگاه میلان ایتالیا هم هنوز برای خرید او تسلیم نشده است.
وحید طالب‌لو هنوز پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد بازگشت به استقلال به عنوان مربی گلرها ارائه نکرده است.
رضا اسدی که در بازگشت به تراکتور موفق شد نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد، هنوز پیشنهاد رسمی برای مذاکره تمدید قرارداد دریافت نکرده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هنوز پیشنهادی رسمی از بارسلونا دریافت نکرده و دیگر قصد ندارد برای این باشگاه صبر کند.
لیونل مسی، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، با وجود شایعات بسیار هنوز پیشنهاد رسمی برای بازگشت به بارسلونا دریافت نکرده است.
سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه هنوز معتقد است ارزش صادق محرمی مدافع ایران ۱۰ میلیون یورو است، گفت: مهدی طارمی را زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کرد به باشگاه دینامو پیشنهاد دادم.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، شایعاتی که در مورد جدایی‌ او در تابستان جاری وجود دارد را تکذیب کرد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سیزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پیشنهاد افزایش عوارض فرودگاهی در نرخ بلیت هواپیما، از ساخته شدن باند جدید در فرودگاه کرمانشاه خبر داد.
رافا بنیتس پیشنهادی رسمی از لسترسیتی دریافت کرده تا جانشین برندان راجرز شود ولی هنوز به آن پاسخ نداده است.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: قربان بردیف با بازیکنان سنگین رفتار می‌کرد اما بدنسازی او فوق العاده بود و هنوز هم نان آن بدنسازی را می‌خوریم.
خانه ملت سخنگوی دولت باید به مطالبات نمایندگان مجلس و محتوای جلسات علنی که برگرفته از خواسته مردم است توجه بیشتری داشته باشد و قابل پذیرش نیست که سخنگوی دولت عنوان کند تاکنون بسته پیشنهاد ارزی مجلس را دریافت نکرده چرا که علاوه بر نامه نگاری رئیس کمیسیون اقتصادی به رئیس جمهور درباره وضعیت بازار ارز، گزارش نظارتی مجلس در جلسه رسمی قرائت شده است.
مدیرعامل استقلال چندی پیش مدعی شده که ساپینتو خواهان جذب سردار آزمون شده و این در حالیست که این تیم هنوز برای تسویه حساب با سرمربی ایتالیایی خود با دردسر مواجه است.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
روز گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه اتلتیکو به جذب ممفیس دیپای دادند ولی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دست بارسلونا نرسیده است.
در شرایطی که هنوز شوک جدایی یورگن لوکادیا از پرسپولیس فروکش نکرده است، دو بازیکن دیگر این تیم با پیشنهاد تیم‌های خارجی روبرو هستند و امکان دارد از جمع سرخپوشان جدا شوند.
کلورلی گفت: ما در ماه گذشته یک توافق معتبر را جلوی ایران گذاشتیم، اما تهران هنوز پاسخی نداده است. در مرحله انتقالی (بعد از ارائه این پیشنهاد تاکنون) شاهد اقدامات ایران علیه زنانی بوده ایم که در دفاع از حقوق خود برخاسته اند. پیشنهادمان را به ایران داده ایم. اکنون توپ در زمین ایران است و ایران باید به این پیشنهاد پاسخ دهد.
سازمان لیگ هنوز محل برگزاری دیدار سوپر جام را مشخص نکرده است اما به نظر می رسد ظرف امروز و فردا استادیوم میزبان دیدار تیم های استقلال و نساجی مشخص شود.
درحالیکه خولن لوپتگی در آستانه اخراج از سویا قرار دارد او قبل از رسمی شدن اخراجش یک پیشنهاد دریافت کرده است.
فدراسیون فوتبال ایران به دنبال برگزاری این دیدار دوستانه است و هنوز پاسخ قطعی از سوی فدراسیون عمان دریافت نکرده است.
یک روزنامه ترکیه‌ای مدعی شد تلاش باشگاه فنرباغچه برای جذب مهدی طارمی هنوز ادامه دارد.
محمد نادری هنوز این پیشنهاد وسوسه انگیز و ۲۰ میلیارد تومانی را نپذیرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ