مربی تیم فوتبال استقلال ماجرای صحبت های رد و بدل شده سرمربی این تیم با بازیکن آلومینیوم اراک را واکاوی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.
سخنگوی قوه قضاییه نسبت به پیشنهاد استقلال به علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد علت رد کردن پیشنهاد باشگاه‌های عربستانی توسط سرخیو راموس مخالفت خانواده او بوده است.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درحالی با پیشنهادی از سوی استقلال روبه‌رو شده که یک هوادار متمول آبی‌ها حاضر شده بخشی از دستمزد بیرانوند را بپردازد.
چند ماه بعد او ماجرای خواستگاری را مطرح کرد و مدعی شد که قصد ازدواج با مرا دارد! من هم پیشنهادش را رد کردم و گفتم هنوز یک سال از مرگ همسرم نگذشته است، ولی او اصرار داشت که باید مرا ببیند به همین دلیل هم وقتی به مرخصی آمد، بلافاصله آدرس منزل پدرم را پیدا کرد و من برای اولین بار وقتی او را دیدم در شوک فرو رفتم چرا که همه جای دستانش آثار خراشیدگی با تیغ و چاقو بود. هنگامی که با دیدن این صحنه‌ها به او گفتم قصد ازدواج ندارم ناگهان چهره وحشتناکی به خود گرفت و سرش را محکم به دیوار کوبید!
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
احمد پیشنهاد سرقت داد، اما من نپذیرفتم. آنقدر اصرار کرد و در گوشم خواند که اغفال شدم و تصمیم گرفتم برای ساختن زندگی مشترکمان وارد این بازی خطرناک شوم. احمد به من اطمینان داد که هرگز ماجرا لو نخواهد رفت. حتی می‌گفت بعد از سرقت بلافاصله، مقدمات سفرمان را فراهم می‌کند تا از ایران برویم. او تبحر خاصی در حرف زدن داشت و موجب شد تا من فریب بخورم. چون تصور می‌کردم عاشقم است و من هم دلباخته او شده بودم.
پرسش‌هایی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد؛ ماجرایی که تنها بخشی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
سوالاتی که انتظار می‌رود در زمان معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس، به بخشی مهم از موضوع نشست ویژه مجلس برای بررسی صلاحیت جانشین نوری بدل گردد و چه بسا بتواند ابعاد ناگفته‌ای از ماجرای واریز نشدن مطالبات معلمان در اسفند ۱۴۰۱ را برملا سازد. ماجرایی که تنها قسمتی از دوران پرماجرای حضور نوری در راس هرم مدیریتی این وزارت خانه است.
در هفته آخر لیگ هشتم درحالی که ذوب‌آهن به یک مساوی مقابل فولاد با هدایت مجید جلالی نیاز داشت تا قهرمان شود، استقلال باید در مشهد پیام را می‌برد و منتظر باخت ذوب به فولاد می‌ماند آنهم در حالی که فولاد هیچ فرقی برایش نمی‌کرد که ببرد، مساوی کند یا ببازد. جلالی ماجرای آن روزها را افشا می‌کند
حالا بازار عزل و نصب‌ها داغ است. از روز گذشته، مطالب متعدد درباره برخورد با مقصران نحوه پرداخت حقوق اسفند معلمان در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها منتشر می‌شود. از عزل وزیر آموزش و پرورش توسط رئیس جمهور و معرفی گزینه‌های پیشنهادی مانند رئیس دانشگاه فرهنگیان به عنوان سرپرست تا عزل مدیرکل دفتر وزارتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و مدیران مرتبط با مالی در این مجموعه.
آذری جهرمی نوشت: پیگیری ماجرای مسمویت دانش آموزان در ردیف اولویت بندی «مقابله با اقدامات تروریستی» قرار گیرد.
معاون گردشگری با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت ارتباطات برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر برای مشاغل گردشگری و گردشگران خارجی، گفت:‌ هنوز ضریب نفوذ شبکه‌های اجتماعی داخلی به اندازه‌ای نیست که گردشگران خارجی که موقتا در داخل کشور حضور دارند، از آن‌ها استفاده کنند.
براساس سندی سری که مؤسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی به تازگی آن را منتشر کرده، سرویس اطلاعات فرانسه، در چهار ماه منتهی به انقلاب اسلامی، پیشنهاد ترور امام خمینی را به ساواک داده است.
جامعه‌شناس سیاسی گفت: اگر خوشبینانه به پرونده نفوذی‌ها در جمهوری اسلامی ایران بنگریم، نفوذی‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صفوف انقلابیون حضور داشتند و گاه در بالاترین سطوح مدیریتی نیز خود را به مصادر کار رساندند. با این حال، ماجرای نفوذ میان مدیران مسئله‌ای نیست که پایان یافته باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: خود وزارت کشور یک طرف ماجرا است و نمی‌تواند بانی تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باشد، البته می‌تواند عضو باشد که قطعا عضو است و حضور دارد اما کار باید دست یک نهاد ترجیحاً غیردولتی باشد. برای مثال پیشنهاد من این است که سازمان تبلیغات اسلامی کمیته حقیقت‌یاب تشکیل دهد.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
متهم گفت: مادر بچه‌ها پیشنهاد داد که آن‌ها را بدزدم و درخواست یک میلیارد تومان از خانواده داشته باشم. بعد از دریافت پول ۲۰ میلیون تومان را خودم به عنوان دستمزد بردارم و مابقی را او به فردی می‌دهد که تهدیدش می‌کند. من دارویی به بچه‌ها ندادم و آن‌ها را کتک نزدم. فقط به سفارش مادر بچه‌ها به آن‌ها داروی دیازپام دادم. مادر بچه‌ها گفت روزی سه وعده می‌توانم به آن‌ها داروی خواب‌آور بدهم تا بخوابند و کسی از ماجرا باخبر نشود.
سرمربی هوادار هدایت الاهلی قطر را برعهده گرفت؛ این خبر یا شایعه، شاید مهم‌ترین موضوع امروز فوتبال ایران باشد.
در دور اول شمارش، زاهدی وفا با اختلاف مرزی آرا، رای اعتماد مجلس را به دست آورد که با اعتراض برخی نمایندگان به بازشماری آرا رفت. پس از بازشماری آرا، زاهدی‌وفا با ۱۳۶ رای موافق، ۱۲۵ رای مخالف و ۹ رای ممتنع وزیر کار نشد. با توجه به ۲۷۲ رای ماخوذه وزیر پیشنهادی باید حداقل ۱۳۷ رای می‌آورد.
در بررسی اعتراضات اخیر هر یک از رسانه‌ها به سهم خود رویکرد صاحب‌نظران در این حوزه را جویا شده‌اند که در گزارش حاضر تلاش بر آن است به اختصار دیدگاه‌های تخصصی آن‌ها در چهار سطح ارائه و جمع‌بندی شود. در سطح اول چرایی شکل‌گیری اعتراضات پس از ماجرا مرگ مهسا امینی بررسی می‌شود. در سطح دوم، چرایی گرایش پیدا کردن اعتراضات به سمت خشونت و در سطح سوم، جمع‌بندی‌ای از تاثیر اعتراضات بر رابطه میان مردم و حاکمیت ارائه می‌شود. در بخش پایانی نیز این مساله مورد بررسی قرار می‌گیرد که راه‌حل گذار از بحران و مجموعه اقدامات پیشنهادی این صاحب‌نظران به دولت چه بوده است.
نستا توسط یک رابط به پرسپولیس معرفی و مذاکراتی هم صورت گرفت. پس از اینکه این اسطوره ایتالیایی تحقیقاتش را در مورد پرسپولیس انجام داد این پیشنهاد را قبول کرد اما...
فتح الله زاده می‌گوید در یک مقطع امیر قلعه‌نویی ناصر حجازی را به عنوان سرمربی پیشنهاد داده و در مقطعی دیگر امیر قلعه‌نویی انتخاب مرحوم حجازی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ