شبکه الجزیره با انتشار ویدئویی نوشت: ولادیمیر پوتین با صدور فرمانی تاکید کرد که ارتش روسیه می‌تواند از سلاح‌های هسته‌ای استفاده کند. حالا مشاهده شده یگان هسته‌ای ارتش روسیه با قطار به مرز اوکراین در حال حرکت است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
مهم نیست که چقدر خرس‌های قطبی در محیط‌های یخ زده رشد می‌کنند، سقوط در آب‌های سرد تجربه خوشایندی نیست. اما زمانی که شرایط خطرناک به نظر می‌رسد، موجودات باید از هوشمندی خود برای عبور ایمن استفاده کنند. به همین دلیل، همانطور که این ویدیو نشان می‌دهد، خرس قطبی به جای تسلیم شدن و برگشتن، وزن خود را برای جلوگیری از شکستن یخ تقسیم می‌کند. اندام خود را باز می‌کند و می‌خزد تا زمانی که دوباره چهار دست و پا راه برود.
محبی اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته ۳۳۰ نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎. در مجموع ۲۷۳ نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند و از بیمارستان مرخص شدند و ۵۷ نفر همچنان بستری هستند.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان بعد از دیدار با همتای ایرانی در محل وزارت خارجه، برای ملاقات با رئیسی راهی پاستور شد./منبع: عصرایران
منچسترسیتی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به برتری رسید و راهی فینال شد.
اولین تصویر نمای نزدیک شدن i۵ را نشان می‌دهد. در این تصاویر جلوپنجره با خطوط LED و همچنین چراغ‌های LED در حال روشن شدن هستند. i۵ جدید شبیه یک BMW عصر مدرن و اخیر به نظر می‌رسد.
راهب برجسته هندو نزدیک به حزب حاکم، در اظهاراتی خصمانه خواستار اشغال مکه برای از بین بردن اسلام شده است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا که با کمک راهنما توانسته بود خود را به محل سخنرانی برای گروهی از کارگران برساند، در پایان سخنرانی بدون حضور راهنما دوباره راه را گم کرد. ساعتی قبل میکروفون روشن راهنما نحوه هدایت شدن بایدن را فاش کرده بود.
فرمانده تیپ یکم یگان‌های ویژه فراجا گفت: پس از شلیک یک تیر هوایی از سوی ماموران یگان ویژه یکی از متهمان تسلیم شد و دیگری که راهی برای فرار نداشت و عرصه را به خود تنگ دید با شلیک گلوله به سر خود اقدام به خودکشی کرد.
‏در ووهان چین سیستم تاکسی اینترنتی بدون راننده (خودران) راه افتاده، با گوشی تاکسی می‌گیرید، برای باز شدن در تاکسی کد روی در اون رو با گوشی اسکن می‌کنید.
خسروی با اشاره به قطع شدن راه ارتباطی، آب برق و مخابرات روستای فرسش بر اثر بارش برف، گفت: اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از چند ساعت است که برق، آب و مخابرات روستا مجددا وصل شده است.
بازار ازدواج در امارات داغ است و دفتر‌های خدمات مجالس و مشاوران حقوقی برای کمک به زوج‌ها آماده‌اند. هر روز زوج‌های بیشتری برای ازدواج راهی دبی می‌شوند.
ویدیویی دلخراش از گربه ای در ازبکستان که به دلیل سرمای شدید این کشور در حین راه رفتن؛ یخ زده است را ببینید.
در جریان یک مسابقه در دسته چهارم فوتبال انگلیس برخورد توپ به سر داور وی را راهی بیمارستان کرد.
طبق اعلام رسانه‌های عرب زبان کریستیانو رونالدو با عقد قرارداد ۲ ساله راهی النصر عربستان شد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی کشتی که روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذرماه در شهر آیووا آمریکا برگزار می‌شود، راهی این کشور شدند.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) و انجام تشریفات بدرقه راس ساعت ۱۷ به سمت دوحه پرواز کرد.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
تاخیر ١۵ ساعته پرواز هواپیمایی معراج به سمت تهران باعث درگیری میان برخی مسافران و کادر عراقی فرودگاه شد که بنابر گفته برخی مسافران تعدادی از آنان دستگیر شدند.
با فراهم شدن امکان حضور زنان در استادیوم ها، تعداد زیادی از زنان هوادار فوتبال از این حرکت استقبال کرده و راهی ورزشگاه‌هایی که قابلیت پذیرایی از آنان را دارند، شده اند
خطوط راه آهن آلمان به طور کامل هیدروژنی می‌شود‌.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ