مشهد ـ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد گفت: شورای اسلامی شهر مشهد امسال مبلغ ۱۵۰۰تومان را به‌عنوان بهای استفاده از خدمات قطار شهری تصویب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فارغ از گران بودن قیمت بلیط اتوبوس برای زوار اربعین، تعداد آن هم کم است که لازم است وزارت راه و شهرسازی به این موضوع ورود کند.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۵/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳۱ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱) روز دوشنبه ۲ مردادماه آغاز می شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۴۰۲/۴/۱ لغایت ۱۴۰۲/۵/۱۵ (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۵ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۲/۵/۱۶) روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می شود.
متروی پکن با همکاری وی‌چَت پِی در یکی از خطوط خود، خدمات ویژه خرید بلیت را راه‌اندازی کرده است که به مسافران اجازه می‌دهد پس از اسکن سریع کف دست، سوار قطارهای مترو شوند.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ تا ۳۱ خرداد ماه روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز می‌شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۱ اردیبهشت تا ۱۰ خرداد ماه، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز می شود.
اصفهان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیط مترو و ۳۵ درصدی نرخ بلیط اتوبوس در سال جاری خبر داد.
مشهد ـ در جلسه علنی شورای شهر مشهد براساس طرح دوفوریتی کاهش هزینه‌های شهروندی نرخ بلیت اتوبوس و قطار شهری با اعمال ضریب ۸۰ درصد از مبلغ ۱۵ هزار ریال به مبلغ ۱۲ هزار ریال کاهش یافت.
فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۲۹ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت فردا (سه شنبه ۲۲ فروردین ماه) آغاز می‌شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: متأسفانه در ایام تعطیلات و مواقعی که تقاضا برای خرید بلیط هواپیما افزایش می‌یابد، شاهد گران‌فروشی هستیم که کمیسیون عمران به این موضوع ورود می‌کند.
طبق قوانین راه‌آهن، در صورت بروز تاخیر در قطار‌های مسافری، مسافر می‌تواند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تاریخ حرکت قطار، با در دست داشتن اصل بلیت به همراه کارت شناسایی، نسبت به دریافت مبلغ خسارت اقدام کند.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی شانزدهم تا بیست و هشتم فروردین ماه، فردا( پنج شنبه ۱۰ فروردین) آغاز می‌شود.
بلیت قطارهای نوروزی مسیر تهران- مشهد و بالعکس از فردا (دوشنبه ۱۵ اسفند) به صورت حضوری و آنلاین عرضه خواهد شد.
عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای مسیر مشهد از روز دوشنبه آغاز می شود.
همه ساله توزیع بلیت قطارهای از اوایل اسفند آغاز شده بود اما امسال اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارها همچنان بلاتکلیف است.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۲۲ اسفند، از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن آغاز می‌شود.
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ بهمن، از فردا چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه آغاز می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان از کاهش هزینه پرواز رفت و برگشت به جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد و گفت: با رایزنی های انجام شده، هزینه بلیت رفت و برگشت به این رویداد ورزشی ۱۱ میلیون تومان است.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
عرضه آنلاین (غیرحضوری) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون تاکید شد که قیمت بلیط اربعین باید به نرخ مصوب باشد و بلیط چارتری در اربعین نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ