محمد القحطانی تاجر سعودی امروز در قاهره هنگام سخنرانی در یک کنفرانس درگذشت. در ویدئوی منتشر شده، القحطانی هنگام سخنرانی در کنفرانس عربی و آفریقایی روی زمین می افتد. او سپس به بیمارستان منتقل می شود، اما تلاش ها برای نجات او ناکام ماند. آخرین سخنان او تمجید از عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بود که او را رئیس بشریت و مرد صلح توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
علی پروین در گفت‌وگویی در تجمجید از لیونل مسی گفت: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند ببینند داخلش چه چیزی است.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
چارلز پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سپتامبر پارسال، جانشین وی شد. او مسن‌ترین پادشاه انگلیس است که تاج پادشاهی ۳۶۰ ساله سن‌ادوارد را روی سر نهاده و بر تخت پادشاهی ساخته‌شده در قرن چهاردهم، جلوس می‌کند.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
مهمان برنامه زندگی پس از زندگی از اثر عجیب یک دعای ساده در جریان مرور زندگی و تجربه کردن مرگ موقت گفت.
درگذشت یک فوتبالیست اهل ساحل‌ عاج در جریان یک مسابقه در لیگ این کشور و دنیای فوتبال را شوکه کرده است.
یک کودک بر روی تخت نشسته بود که ناگهان احساس کرد سقف در حال ریزش است و سریع فرار کرد.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه اوزاکا ژاپن فناوری جدیدی را توسعه داده اند که با پرتو‌های لیزر سوسک ها، مگس‌ها و دیگر حشرات را از بین می‌برد.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
مردم کره شمالی یازدهمین سالگرد مرگ کیم جونگ ایل، رهبر فقید این کشور، را گرامی داشتند. رایج ترین لقب محاوره ای داده شده به کیم در دوران حکومتش «رهبر عزیز» بود تا از پدرش کیم ایل سونگ، «رهبر بزرگ» متمایز شود. دولت کره شمالی در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۱ اعلام کرد او دو روز پیشتر مرده‌ است و پسر سوم او کیم جونگ اون، به مقامی ارشد در حزب حاکم کارگران کره ارتقا یافته و جانشین او شده‌ است. کیم پس از مرگ به عنوان دبیرکل ابدی حزب کارگران کره تعیین شد.
رئیس جمهور در جمع مردم رباط کریم در واکنش به فوت رستم قاسمی گفت: خداوند ان شاءالله آقای رستم قاسمی را به حق خود و اولیا خودش قرین رحمت الهی کند
در باب علل به خشونت‌ گراییدن اعتراضات در کشور طی روزهای گذشته بسیاری از صاحب‌نظران ابراز عقیده کرده‌اند.عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شیوه حکمرانی نادرست و عدم آموزش حقوق مدنی را علت اصلی خشونت در اعتراضات می‌داند
حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
آرنولد شوارتزنگر از آشویتس بازدید کرد و گفت که زمان آن فرا رسیده است که به نفرت پایان دهیم.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
کودک ۸ ساله اهل مشهد که بدون حضور خانواده در ساحل بابلسر در حال شنا بود، گرفتار امواج خروشان شد؛ که با هوشیاری غریق نجات‌ها از مرگ نجات پیدا کرد.
وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است. مرگ او یک مرگ شهادت گونه است.
اسکای نیوز در واکنش به درگذشت ملکه انگلیس ویدئویی از دوران سلطنت وی منتشر کرد و نوشت: مشهورترین ملکه جهان، ملکه الیزابت که در ۲۵ سالگی بر تخت سلطنت نشست سرانجام در سن ۹۶ سالگی از دنیا رفت.
واژگونی تریلر حامل بنزین عصر پنجشنبه موجب آتش سوزی مهیب آن در کمربندی سیرجان و مرگ راننده کامیون شد.
برخورد تاکسی اینترنتی به سطل زباله جان یک کودک زباله گرد را گرفت.
روز گذشته تعداد بسیار زیادی از ماهیان دریاچه نمک بندرماهشهر در کنار این دریاچه تلف شده و مردم نگران احتمال آلودگی آب این دریاچه هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ