برترین بازیکنان هجومی هر قاره با حضور مهدی طارمی از ایران در جمع برترین های آسیا
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشیدی کوچی در ادامه بیان کرد: اگر می بینید در حال حاضر ۹ ماه از قانون تسهیل واردات خودروهای نو گذشته و قطره چکانی خودروها وارد می شود دلیلش همین مسئله است. ما در مسئله ارز ابتدا باید ارز خانگی را فعال کنیم و بر اساس آمار غیر رسمی گفته شده در خانه های ایرانی ها بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار پول وجود دارد.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
برخی کشور‌های عربی که به سمت تنش زدایی با ایران حرکت کرده بودند، اقدام دو گانه‌ای را با حرکت به سمت آمریکایی ها، نشان می‌دهند و همزمان برخی مسائل کهنه و تنش زا را مجددا با ایران مطرح می‌کنند که شامل مسئله جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش می‌شود. به اعتقاد من، همه این‌ها به معنای افتادن کشور‌های عربی و امریکا در یک دام سنتی است.
کشتی‌گیر ترکیه‌ای از مسابقات جهانی 2022 بلگراد تا آخرین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی سه کشتی‌گیر ایرانی را شکست داده که تا اینجای کار فقط از بین آنها یک نفر توانست در جام‌جهانی انتقام شکستش را بگیرد.
در گزارش استنادی نشریات ۲۰۲۲ (Journal Citation Reports)، نشریه JNSC با کسب ضریب تاثیر ۱۰٫۱ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد.
ستاره ارمنی سابق سپاهان بعد از چند سال در یک فضای فوتبالی در بین ایرانی‌ها رؤیت شد.
برای نخستین بار فدراسیون جهانی مدرک A بین المللی را به محسن نصراصفهانی اعطا کرد.
نفتکش تانکر ریچموند ویجر با پرچم باهاما پس از برخورد با شناور ایرانی، بدون توجه به قوانین بین المللی دریایی و هشدارها و اخطارهای ناو نیروی دریایی ارتش با تغییر مسیر خود، وارد آبهای عمان شد.
جوجه کباب از بین صد نوع غذای درست شده با مرغ، مقام اول را کسب کرد.
مراسم رونمایی از خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد عصر امروز یک شنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
سرمربی تیم ملی ایران هنوز معرفی نشده، ولی در این بین یکی از گزینه‌های داخلی به فدراسیون فوتبال برنامه داده است.
سرمربی اتحاد کلباء امارات برای پر کردن مهاجم سرشناس تیمش از بین یک مهاجم ایرانی و آفریقایی دست به انتخاب می‌زند.
محمدسعید سیف مدیرکل ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به وضعیت نیروی انسانی متخصص اظهار کرد: تعداد نیروی انسانی متخصص در ایران ۷۵۰ نفر در یک میلیون نفر جمعیت است و این میزان در کشور سنگاپور ۶۱۷۳ نفر در یک میلیون نفر و در کشور دانمارک ۶۳۷۴ نفر در یک میلیون نفر است. سیف ادامه داد: اینکه گفته می‌شود میزان IQ ایران بالاتر از جهان است، هیچ داده و مدرک برای اثبات آن نداریم ولی بر اساس آمارهای جهانی میزان IQ جامعه ایرانی به طور متوسط بین ۸۰ تا ۸۵ است.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
بنا به اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا)، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
بنا به اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال (فیبا)، بازیکن و مربی سابق تیم ملی بسکتبال با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
مهاجم گلزن ایران برابر سنگال در پایان اردوی اتریش با انتشار یک استوری اینستاگرامی تمامی شایعات پیرامون اختلاف و دودستگی بین بازیکنان را تکذیب کرد.
تیم ملی تکواندوی پاکستان با هدایت یوسف کرمی توانست عنوان قهرمانی مسابقات بین المللی اورست نپال را به دست آورد.
ستاره والیبال ایران در بین ۵ بازیکن آینده دار دنیا قرار گرفته است.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.
«قهرمان» ساخته اصغر فرهادی با رسیدن به جمع ۱۵ نامزد اولیه این شاخه، این فرصت را دارد تا برای کسب سومین جایزه اسکار بین المللی برای سینمای ایران رقابت کند. همچنین انیمیشن «نوازنده» ساخته رضا ریاحی و محصول فرانسه هم به جمع ۱۵ نامزد اولیه شاخه بهترین انیمیشن کوتاه جوایز اسکار ۲۰۲۲ راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ