مدیر تیم‌های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می‌گوید که خیلی‌ها منتظر بودند ایران جزو قدرت‌های جهان شود اما نشد چون خیلی راه‌ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بگوییم والیبال همانند خون در رگ‌های اورمیه‌ای‌ها جریان دارد، بیراه نگفته‌ایم چون از زن و مرد تا کودک و پیر در این شهر عاشقانه والیبال را دنبال می‌کنند.
عبدالله ویسی می‌گوید شیرازه صنعت نفت پس از دریافت گل اول از استقلال از هم پاشید و در ادامه بازیکنان او نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند.
مدیر تیم‌های ملی شطرنج که پس از دوری دو ساله به این جایگاه بازگشته، می‌گوید که خیلی‌ها منتظر بودند ایران جزو قدرت‌های جهان شود اما نشد چون خیلی راه‌ها به بیراهه رفت و به یکباره توقف کردیم.
رخدادهای اخیر در شهر جنین تا جایی تفکر صهیونیست‌ها را درگیر کرده است که پر بیراه نیست؛ این روزها جنین را مهمترین دغدغه نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی بدانیم.
آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه ما موظفیم حسینی زندگی کنیم، گفت: ملت حسینی نه بیراهه می‌رود و نه راه کسی را می‌بندد، ملت حسینی نه زیر بار ظلم می‌رود و نه ظلم می‌کند، در دستگاه حسینی، نه اختلاسی هست و نه نجومی، هر چه هست طیب و طاهر است.
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای رشیدی کوچی به دفعات درحین مناظره، بحث را به بیراهه هدایت کردند و شاید عامدانه موجب بروز مناقشاتی شدند که نه زیبنده نمایندة محترم بود و نه برازنده رسانۀ ملّی!
با توجه به ضعف فلوره ایران، بجای اعزام آن به مسابقات سطح بالا که نتیجه‌ای جز ناکامی ندارد، باید برای پیشرفت آن فکر دیگری کرد تا هزینه‌ای که می‌شود هدر نرود.
اگر سیاست تخصیص آب را از وزات نیرو بگیریم و به سازمان برنامه و بودجه بدهیم، یعنی مثل تخصیص بودجه، آن‌ها تشخیص بدهند کجا‌ها باید مصرف آب کم شود، دراین‌صورت خیلی از چاه‌ها و پمپاژ آب کنار خیلی از رودخانه‌ها باید تعطیل شود، ما توان مصرف ۹۰ میلیارد متر مکعب آب در سال را نداریم، اگر ۴۰ درصد سازمان ملل را بپذیریم سقف مصرف ما ۳۶ میلیارد متر مکعب آب می‌شود، ما باید طی پنج-شش سال ۴۰ میلیارد متر مکعب از استحصال آب از منابع سطحی و زیرزمین کم کنیم.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس با اشاره به رقابت تنگاتنگ قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گفت: سه فینال برای یک جام باقی مانده است و رقبای پرسپولیس به بیراهه می‌روند.
زاویه ورود آفرودر عدد ۳۸.۳ درجه را نشان می‌دهد که این شاخص نیز یکی از ویژگی‌های مهم و بسیار جذاب شورولت کلرادو زدآر ۲ به ویژه برای طرفداران بیراهه نوردی خواهد بود.
اگر فرض کنیم که اعضای شورای شهر تهران با تغییر نام کوچۀ اختر به بصیرت، خواسته‌اند توجه "سوپرانقلابی‌ها"ی حامی خود را به تغییر نام خیابان شیخ نمر جلب کنند، خیلی هم بیراه نخواهد بود!
آیت‌الله جوادی آملی: جهانی فکر کردن، تعامل داشتن، مدیریت داشتن، نه بیراهه رفتن و نه راه کسی را بستن اساس کار است، جهان را ادب و علم اداره می کند و با ادب، علم و تعامل می توان با جهان به درستی زندگی کرد.
چندان بیراه نیست که ادعا کنیم هواداران سپاهان این روزها خودشان را یکی از خوشبخت‌ترین هواداران فوتبال دنیا می‌دانند.
اگرچه شهرداری تهران به درستی تشخیص داده که باید برای برقراری ارتباط موثر با شهروندان گامی بردارد و در همین راستا اقدام به راه اندازی سامانه «من شهردارم» کرده است، اما این مشارکت را در بیراهه به کار بسته است. برای تامین خدمات موردنیاز و حداقلی شهروندان نیازی به نظرسنجی نیست؛ رنگ آمیزی مخازن زباله، جمع آوری جانوران موذی، لایروبی انهار و آسفالت معابر حداقلی‌ترین نیاز‌های هر شهری است که شهرداران باید به آن پاسخ دهند.
پورشه مدلی مستحکم و بیراهه نورد از خودروی ۹۱۱ خود را به نمایش گذاشته که از مرتفع‌ترین آتشفشان جهان در شیلی برای انجام برخی آزمایش‌ها بالا رفت.
متهم گفت: زندگی فلاکت بار من از زمانی که معتاد شدم در مسیر بیراهه قرار گرفت و برای تامین مخارج اعتیادم مجبور بودم سرقت کنم! یک بار پرایدی را از منزل یک جوان هوسران به سرقت بردم و آن را به زنی تحویل دادم که مدتی در منزل او زندگی می‌کردم. آن زن هم مبلغ اندکی به من داد و بعد هم فهمیدم که او پس از مدتی استفاده از پراید، آن را در بیابان رها کرده است که خودرو توسط پلیس کشف شد و در اختیار مال باخته قرار گرفت. از آن روز به بعد تلاش می‌کردم طوری رفت و آمد کنم که شناسایی نشوم.
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مقرر بود یک درصد از قیمت تمام شده خودرو به صندوق ملی محیط زیست واریز شود و توسط این صندوق فرایند اسقاط مدیریت گردد.
جوان ۳۳ ساله گفت: مکالمه تلفنی آن قدر شیطانی و سریع رخ داد که هنوز هم باورم نمی‌شود چگونه به همین راحتی بیراهه سقوط را در زندگی ام انتخاب کردم. آن زن جوان که گویی طعمه خود را یافته بود، در حالی که نشانی منزلش را پشت خط بازگو می‌کرد، از من خواست مقداری مواد مخدر نیز برایش تهیه کنم. این بود که بلافاصله گوشی تلفن را قطع کردم و در پی تهیه مواد مخدر برآمدم.
اگر حاج میرزا حسن کمپانی صاحب خانه تاریخی امین الضرب را سردرمدار این جرگه از تاجران دوره قاجار بنامیم پر بیراه نگفته‌ایم. این تاجر بزرگ ثروتش را وقف مشروطه خواهان کرد و آنقدر دراین راه اصرار ورزید که فرمان مشروطیت از پله‌های ورودی هشتی و سرسرای خانه او برای تجار و بازاریان خوانده شد.
آیت الله جوادی آملی بیان داشتند: صرف اینکه کسی آدم خوبی باشد به معنای این نیست که مسئول خوبی هم می تواند باشد، عقل و تدبیر لازمه مدیریت است که در این صورت مسئولین نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند.
نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس را در بی خبری می‌گذارید، افزود: ما از قرارداد چین بی خبریم، این مجلس، مجلس نیست، ما نماینده نیستیم! بد و بیراه و ناسزا برای ما است، اما ما از موضوعات بی خبریم.
وزیر ورزش و جوانان به‌همراه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در دومین روز برگزاری نمایشگاه خودرو در شهر‌آفتاب، از غرفه گروه صنعتی ایران‌خودرو بازدید کرد.
این مردمسالاری دینی یعنی هم سالاران دینی باشند، هم مردم؛ هم رهبران متدین باشند که نه بیراهه بروند و نه راه کسی را ببندند و هم مردم متدین باشند؛ نه احتکاری باشند، نه اختلاسی باشند و نه نجومی. اگر هر دو از این نقص و عیب رهیدند، می شود مردمسالاری دینی / وجود مبارک حضرت امیر در زمان حکومتش می فرمود: «الفقه ثم المتجر» [۸]؛ مبادا احتکار، مبادا اختلاس، مبادا نجومی، چه در مسئولان چه در مردم، تا بشود مردمسالاری دینی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ