نیروهای اوکراینی مناطقی در لوهانسک را با موشک های هیمارس ساخت آمریکا هدف قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با استفاده از یک موشک اس-۲۰۰ منطقه ای از شهر روستوف را هدف قرار داده است.
خودورهای زرهی «کبری ۲» که متناسب با نیازمندی های نیروهای مسلح ترکیه ساخته شده است، می توانند در عملیات مختلف برای شناسایی، حمل پرسنل، پرتاب موشک و آمبولانس مورد استفاده قرار گیرند.
وزیر دفاع روسیه می‌گوید که ارتش اوکراین در حال طرح‌ریزی برنامه‌ برای حمله به خاک روسیه با موشک‌های «هیمارس» و «سایه طوفان» است.
رسانه‌های غربی به نقل از یک مقام دولتی واشنگتن فاش ساختند که یکی از سامانه‌های پاتریوت اهدایی واشنگتن به ارتش اوکراین در حمله موشکی روسیه تخریب شده است.
کارتاپولوف تاکید کرد که در صورتی که شرکای سابق روسیه، موشک‌های دوربرد در اختیار اوکراین قرار دهند، قطعاً کی یف به استفاده از آنها روی خواهد آورد.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
تیم خبرنگاران فرانسوی از یک حمله موشکی در کراماتورسک اوکراین جان سالم به در برد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اصابت موشک‌های «هیمارس» آمریکایی به کشته شدن ۶۳سرباز روسی در ساختمانی در شهر اشغالی «ماکییوکا» در شرق اوکراین منجر شد. این اعترافی غیرعادی برای ارتشی است که اغلب از اعتراف به خسارات جدی خودداری کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای اعلام کرد: در نتیجه سقوط ۴ موشک با کلاهک انفجاری قوی به محل استقرار موقت نیروهای مسلح روسیه در ماکییفکا، ۶۳ سرباز روسی کشته شدند.
ارتش اوکراین تصاویری از حمله هلیکوپترهای اوکراینی به مواضع نظامی روسیه را منتشر کرده است. این فیلم نشان می دهد که هلیکوپترها بر فراز یک منطقه وسیع میدانی پرواز می کنند و اهدافی را نابود می‌کنند.
رسانه‌های روسی اعلام کردند در پی حمله موشکی نیروهای ارتش اوکراین به شهر ولودیمیریوکا در جمهوری خلق دونتسک، دست‌کم غیرنظامی کشته شدند.
نوع واکنش و رفتار مقامات اوکراینی به شلیک موشک به خاک لهستان، نگرانی‌ها را نسبت به گسترش جنگ اوکراین و رویارویی مستقیم روسیه و ناتو، افزایش می‌دهد.
یک منبع دولتی آمریکا می گوید که ارتش اوکراین به این کشور و سایر متحدان غربی در خصوص اصابت موشک به لهستان اطلاع داده است.
حمله موشکی به ساختمان اداره راه آهن در دونتسک اوکراین که به روسیه الحاق شده خساراتی بر جای گذاشت.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
شهردار خارکف با بیان اینکه یکی از موشک‌ها به خانه‌ای اصابت کرد و یک زن در این حمله جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: خانه‌ای در همان منطقه به دلیل سقوط قطعات موشک در آتش سوخت.
نیروی هوایی اوکراین برای اولین بار ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد جنگنده‌های میگ-۲۹ موشک‌های رادارگریز هارم (HARM) را حمل و با شلیک آن پدافند هوایی دشمن را منهدم می‌کنند.
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
یکی از فرماندهان سابق ارتش روسیه گفت، روسیه می‌تواند با موشک‌های ابرفراصوت، انگلیس و جزایر اطراف را از روی نقشه محو کند. او گفت روسیه باید انگلیس را شکست دهد تا جنگ اوکراین خاتمه پیدا کند
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ