وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اصابت موشک‌های «هیمارس» آمریکایی به کشته شدن ۶۳سرباز روسی در ساختمانی در شهر اشغالی «ماکییوکا» در شرق اوکراین منجر شد. این اعترافی غیرعادی برای ارتشی است که اغلب از اعتراف به خسارات جدی خودداری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مریم درباره روز حادثه گفت: آن روز هم مثل همیشه با هم درگیر شدیم و او کتکم زد و من برای ترساندش ظرف اسید را به او نشان دادم که به یکباره محمود عصبانی شد و خواست به من حمله کند که ظرف اسید را روی صورتش پاشیدم، وقتی روی زمین افتاد و فریاد می‌کشید همان موقع پشیمان شدم، خودم به سرعت او را به بیمارستان رساندم، اما زنده نماند. باور کنید من نمی‌خواستم همسرم را بکشم.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار تحقیقی اعلام کرد که شواهد نشان می‌دهند که دولت «بایدن» در هر ۲ حمله مرگبار به پل کریمه نقش حیاتی را ایفا کرده است.
در جریان حادثه حمله مرگبار سگ به دانش‌آموزی در شهرستان شهریار، مأمور راهور حاضر در محل برای نجات کودک اقدام می‌کند، اما متأسفانه در اثر تصادف با یک خودرو مأمور نیز مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل می‌شود.
«حسین سبزواری» بخشدار مرکزی ایذه نیز ضمن تایید قبل حمله مرگبار به کافه‌ای در خیابان سلمان فارسی شهر ایذه و قتل اکبرلیموچی گفت: «متاسفانه ایشان با اصابت گلوله جان باختند. تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شده است. اکبر لیموچی، سردبیر روزنامه توسعه جنوب در یک کافه در خیابان سلمان فارسی ایذه مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان این شهر، به‌رغم تلاش پزشکان به علت شدت جراحات جان باخت.»
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفقیت‌آمیز دوربرد و دقیق ناوگان دریایی به اهدافی در خاک اوکراین خبر داد.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در آمریکا باعث کشته شدن راننده و مجروح شدن 5 نفر شد.
حمله مرگبار داعش به غیرنظامیان در حماه سوریه شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
طبق گزارش‌های موجود، در کشور هند روزانه چندین مورد حمله میمون‌ها به انسان ثبت می‌شود.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
طبق گفته بیانیه وزارت خارجه جمهوری آذربایجان، ساعت ۸:۳۰ به وقت باکو حمله مسلحانه‌ای به سفارت ما در تهران صورت گرفته است.
وزارت دفاع روسیه دلیل حمله موشکی مرگبار اوکراین به منطقه «ماکییفکا» در دونتسک را استفاده غیرمجاز از تلفن همراه اعلام کرد.
ساکنان و یک گروه اجتماعی محلی در نیجریه گفتند که افراد مسلح در حمله به دو روستا در شمال نیجریه دست‌کم ۳۸ نفر را کشتند و بیش از ۱۰۰ خانه را سوزاندند.
فرماندهی مرکزی آمریکا ساعت 2:57 بامداد امروز 11 دسامبر به وقت محلی در شرق سوریه یک حمله هوایی موفق انجام داد که در آن دو مسئول داعش از جمله مسئول «ولایت سوریه» داعش که در عملیات‌ها و طرح‌های مرگبار این گروه تروریستی در شرق سوریه نقش داشت، کشته شدند.
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: شب گذشته ۲ دوست در منطقه کمالشهر کرج با هم درگیر شدند و یکی از آن‌ها به وسیله داس کشاورزی به دوستش حمله ور و با چند ضربه وی را مجروح کرد.
شهر زاپروژیا در جنوب شرق اوکراین هدف حمله ارتش روسیه قرار گرفت و ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.
روز گذشته نیز یک انفجار مرگبار در مرکز آموزشی کاج واقع در منطقه شیعه‌نشین غرب کابل رخ داده بود، که در آن حمله حدود ۱۰۰ نفر شهید و زخمی شدند.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک تن در حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت در اهواز خبر داد.
لحظه وقوع تصادف مرگبار پراید با تانکر حمل سوخت از دریچه دوربین نظارتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد را مشاهده می‌کنید.
بارسلونا با ژاوی و خط حمله فوق العاده‌اش، امسال تهدیدی کاملا جدی برای رئال مادرید و همه بزرگان فوتبال اروپا خواهد بود.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ