با اعلام رنکینگ کشتی آزاد از سوی اتحادیه جهانی، نام دو کشتی‌گیر ایرانی در صدر اوزان 65 و 92 کیلوگرم دیده می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان آخرین بازی فینال NBA در سال ۲۰۲۳ که با قهرمانی معدنچی‌های دنور به پایان رسید، نیکولا یوکیچ بدون در دست داشتن جایزه‌اش در کنفرانس خبری حاضر شد.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که از امروز به میزبانی ایران آغاز می شود در مجموع ۴۱ هزار دلار جایزه نقدی دارد که برای برترین‌های سه بخش مسابقات در نظر گرفته شده است.
مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا که از امروز به میزبانی ایران آغاز می شود در مجموع ۴۱ هزار دلار جایزه نقدی دارد که برای برترین‌های سه بخش مسابقات در نظر گرفته شده است.
شرکت سازنده چت جی پی تی جوایزی به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به افرادی اعطا می کند که ایده هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند.
مقامات ایالت تگزاس آمریکا برای کمک به پیدا کردن محل اختفای مظنون تیراندازی روز شنبه که به کشته شدن ۵ نفر منجر شد، ۸۰ هزار دلار جایزه تعیین کردند.
فدراسیون جهانی والیبال مقدار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته را هفت و نیم میلیون دلار عنوان کرده است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
فدراسیون جهانی والیبال هفت و نیم میلیون دلار پاداش برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است که دو میلیون و ۳۰۰ هزار دلار جایزه برای هشت تیم برتر هر گروه جنسیتی این رقابت‌ها است.
یک مرد با پوشیدن برقع سیاه‌رنگ و پوشاندن صورت به بهانه حجاب در مسابقات قهرمانی شطرنج آزاد زنان در کنیا حضور پیدا کرد و موفق شد رقیب زن که قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا بود را شکست دهد. این مرد که پس از دستگیری اعلام کرد که به دلیل نیاز به جایزه نقدی ۴۲ هزار دلاری مسابقات این کار را انجام داده است، در طول مسابقات با هیچ کس صحبت نمی‌کرد و موفق شده بود که بازیکنان و حتی کارکنان مسابقات را فریب دهد. با این حال، پس از اینکه او قهرمان ملی سابق و شطرنج‌باز برتر کنیا را شکست داد، پوشش او کنار رفت و باعث ایجاد تردید درباره هویت دیگر بازیکنان و مربیان تیم‌ها شد.
شرکت سازنده ربات‌های چت هوش مصنوعی GPT، روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا ۲۰۰۰۰ دلار به کاربرانی که آسیب‌پذیری‌های سیستم‌های هوش مصنوعی آن را گزارش کنند، جایزه می‌دهد.
شاهمرادی جایزه ۳ میلیون ریالی (۸۰۰ هزار دلاری) خود را از دستان «ترکی آل الشیخ» رییس کمیته سرگرمی عربستان و چهره پیشران اصلاحات فرهنگی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی دریافت کرد.
این مسابقات در کیش جایزه 30 هزار دلاری خواهد داشت و‌ تنیسورهای حاضر برای کسب عناوین برتر به مدت دو هفته با هم مسابقه می‌دهند.
علیرضا دبیر در جلسه هیات رییسه فدراسیون کشتی بار دیگر به معاون قهرمانی وزارت ورزش شدیدا انتقاد کرد.
مدیر بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) گفت: ۱۰۰ هزار دانشمند جهان اسلام با مشارکت در برنامه های بنیاد مصطفی(ص) در شبکه این بنیاد هستند که از ۹۰۰ مرکز علمی جهانی شناسایی شده اند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
اتحادیه جهانی کشتی میزان جایزه نقدی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ و همچنین کشتی‌گیر برتر سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد.
امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام و برنده مدال طلای مستر المپیا ۲۰۲۲ با حضور در بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند. وی در سال و ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ موفق به کسب برنز شده بود. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.
کشتی‌گیران اعزامی ایران به قرقیزستان، در صورت برد 7 هزار دلار و در صورت شکست 3 هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.
رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان بهمن ماه با شرکت چند تیم داخلی و خارجی در تهران برگزار خواهد شد.
در مجموع ۳۰ هزار دلار جایزه نقدی بین تیم های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا پخش خواهد شد.
علیرضا فیروزجا در رقابت‌های شطرنج سینکفیلد عنوان قهرمانی را کسب کرد.
علیرضا فیروزجا در رقابت‌های سریع و فوق سریع سوئیس، عنوان قهرمانی را کسب کرد.
تیم های اول تا سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان جهان 400 هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ