جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرد استرالیایی مبتلا به ای ال اس با کمک ایمپلنتی متعلق به شرکت سینکرون که در مغز او نصب شده با رایانه ارتباط برقرار کرده و می تواند پیام بفرستد و بازی رایانه ای انجام دهد.
در سال ۲۰۲۲ یک ورزشکارا استرالیایی به نام جکسون ایتالیانو توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت ۸۰۰۸ بارفیکس بزند و رکورد قبلی را که که ۷۷۱۵ بود شکست. وی این کار را در جریان یک رویداد خیریه به منظور درمان زوال عقل انجام داد. قرار بر این بود که به ازای هر بارفیکس یک دلار جمع شود.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
یک شرکت استرالیایی به خاطر عدم پرداخت دستمزدش از سوی توئیتر، در یک دادگاه در آمریکا شکایت کرده است.
به گفته یکی از کارمندان شرکت هادسون که مار‌های مزاحم را شکار می‌کنند (Hudson Snake Catching)، اخیراً یکی از شهروندان با شرکت آن‌ها تماس گرفت و گفت که یک مار بزرگ را در حمام دیده و درخواست کمک دارد. این شهروند استرالیایی، به محض ورود به سرویس بهداشتی منزل خود، با این صحنه مواجه شده و به شدت ترسیده بود.
امرسون پالمیری، بازیکن وستهم با قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا به رکورد جالبی دست پیدا کرده است.
نراتزوری امشب در دربی دلامادونینا رکورد فروش بلیت برای یک تیم ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا را خواهد شکست.
مرد استرالیایی که به مدت سه سال برای شکستن رکورد جهانی شنا سوئدی تمرین کرد گفته که تلاش کرده تا الهام بخش پسر یک ساله اش باشد و به او نشان دهد هیچ چیز غیرممکن نیست.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
یک دختر استرالیایی که آرزویی جز مهماندار شدن نداشت، برای رسیدن به آرزویش 100 کیلوگرم از وزن خود را در مدت کوتاهی کم کرد.
پروفسور «الن جیمیسون» از دانشگاه وسترن استرالیا می‌گوید: «اگر این رکورد شکسته شود، تفاوت آن احتمالاً افزایش اندکی در حد چند متر خواهد بود.» البته او مدعی است که ماهی حاضر احتمالاً می‌تواند در عمق‌های بیشتر هم دوام بیاورد، چون آب‌های گودال ایزو-اوگاساوارا اندکی گرم‌تر از آب‌های گودال ماریانا است.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
در پایان مرحله یک هشتم نهایی جام باشگاه های اروپا رکوردی قابل ملاحظه برای مربیان ایتالیایی رقم خورد.
اسکیپی دارای راداری با فناوری پیشرفته است که می‌تواند هر فلزی را در آب تشخیص دهد. همچنین یک دوربین با خود حمل می‌کند و قادر است بیش از ۲۴ ساعت در ارتفاع ۵۰ هزار فوتی (حدود ۱۵ کیلومتری) پرواز کند. این ارتفاع بیشتر از ارتفاع خطوط هوایی تجاری است.
استقلال ملاثانی با درخشش دو مهاجم با تجربه خود به برد ارزشمندی برابر مس کرمان رسید.
وینگر سودانی-استرالیایی آلومینیوم اراک به‌صورت قرضی از این باشگاه جدا شد.
پلیس فدرال و ایالت نیو ساوت ولز از تیم مشترک ضد تروریسم، مریم رعد ۳۱ ساله را پس از جستجو در پارکلی در جنوب غربی شهر سیدنی دستگیر کردند.
حضور علیرضا فغانی در لیست داوران فدراسیون فوتبال استرالیا این کشور را به یک رکورد جدید در تاریخ خود رساند.
استرالیا برای اولین بار پس از جام جهانی ۱۹۷۴ در یک بازی جام جهانی گلی دریافت نکرد.
رسانه‌های استرالیایی از علاقه ملبورن ویکتوری به جذب کریستیانو رونالدو خبر دادند.
پیتر اسکالی که یک شهروند استرالیایی است به اتهام آزار کودکان به ۱۲۹ سال زندان محکوم شده است.
آرش وکیلی و حامد میرزاعلی در تیم ایران یک با شکست دو بر صفر استرالیا سه به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شدند.
اوِر مابیل، ستاره تیم ملی استرالیا، در یک کمپ پناهندگان در کشور کنیا بزرگ شده اما با طی کردن مسیری عجیب و غریب حالا منتظر است با پیراهن استرالیا در جام جهانی قطر به میدان برود.
پس از آنکه نخستین بخش از جدیدترین ابررایانه استرالیادر دسترس قرار گرفت، محققان مجموعه ای از مشاهدات یک تلسکوپ رادیویی از جمله تصویری بسیار دقیق از بقایای یک ابرنواختر را پردازش کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ