هیچ یک از ما نمی‌خواهیم مورچه‌ها در خانه‌های مان باشند. با این وجود، اگر سعی کنید مورچه‌های خانگی را به روش اشتباهی از بین ببرید در واقع تنها کاری که کرده اید تقسیم کلنی آنان و بدتر کردن مشکل است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: حکومت وقتی آقای جنتی ۹۷ ساله را به ریاست شورای نگهبان می‌گمارد این یعنی که حکومت می‌خواهد دست سازمان‌های اطلاعاتی در حذف شایستگان باز باشد. وقتی حکومت «پیش ثبت‌نام» راه می‌اندازد یعنی علاقه ندارد راه برای حضور شایستگان هموار شود.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.
مهم‌ترین اولویت کشور در حال حاضر تامین مسکن و سرپناه مناسب است که وعده‌ی مهم رئیس جمهور در دوران انتخابات ریاست جمهوری هم بود.
اختلالات عاطفی به راحتی می‌توانند در طول زمان زندگی شما را به نابودی بکشانند. اما منشا اختلالات عاطفی اهمیت دارد. شما باید بتوانید آن منشا را پیدا کنید تا از آن عبور کنید.
چگونه می‌شود که یک روز آمریکا قابل اعتماد است و روز دیگر نمی‌توان به آن اعتماد کرد؟ اگر می‌توان تضمین آمریکا را پذیرفت، چرا قبلاً نمی‌شد و اگر نمی‌شود چرا حالا می‌شود؟
بهترین راه برای تفسیر چهره‌ها و شخصیت شناسی این است که ابتدا تفاوت بین ویژگی چهره‌های گوناگون را شناسایی کنیم و بتوانیم آن را به ویژگی‌های شخصیتی افراد مرتبط نماییم.
سوالات متداول و پاسخ‌های مرتبط در زمینه نحوه ثبت‌نام و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج منتشر شد.
اگر به‌دنبال نامه، مصوبه یا اطلاعات خاصی از نهاد‌های دولتی هستید، می‌توانید درخواست خود را از طریق این سامانه ثبت و پیگیری کنید.
خمیر دندان دارای مواد لایه‌بردار و پاک‌کننده است، همین‌طور نوشابه با داشتن اسید‌های قوی می‌تواند انواع لکه‌ها را پاک کند. ترکیب این دو ماده برای برطرف کردن لکه رنگ مو روی پوست مفید است.
رطوبت کافی یکی از نکات بسیار مهم در نگهداری از گیاهان آپارتمانی است که معمولا در معرض رطوبت کافی قرار ندارند. داشتن برگ‌های شاداب و گیاه با طراوت به تامین رطوبت کافی برای گیاهان بستگی دارد.
با توجه کامل به بهداشت دهان و دندان و همچنین درمان بیماری‌های دندانی می‌توان تا حد زیادی نفس بدبو را درمان کرد
حمام جایی است که معمولا آن را با تمیزی مرتبط می‌دانیم. مطمئناً اگر قارچ و کپک در حمامتان کشف کنید متعجب و ناراحت و پریشان می‌شوید. قابل‌درک است که بخواهید این کپک‌ها را فوراً از بین ببرید؛ اما لازم است پیش از آن چیز‌هایی را بدانید. ضمناً کپک در قسمت‌های مختلف حمام به یک شیوه پاک‌سازی نمی‌شود و همچنین استفاده از برخی از مواد و محصولات از بین برنده‌ی قارچ و کپک در واقع می‌تواند شرایط را بدتر کند.
فرار کردن از شرایطی که به ما اضطراب می‌دهند و صرفا برای مدتی ما را از شر این حس آزار دهنده نجات می‌دهند؛ فقط باعث می‌شوند که اضطراب ما در بلند مدت بیشتر شود. کنار گذاشتن رفتار‌های اجتنابی و ایمنی، مغز را مجددا آموزش می‌دهد تا وقتی تهدیدی وجود ندارد، خطری را نبیند.
فرار کردن از شرایطی که به ما اضطراب می‌دهند و صرفا برای مدتی ما را از شر این حس آزار دهنده نجات می دهند؛ فقط باعث می شوند که اضطراب ما در بلند مدت بیشتر شود.کنار گذاشتن رفتارهای اجتنابی و ایمنی، مغز را مجددا آموزش می‌دهد تا وقتی تهدیدی وجود ندارد، خطری را نبیند.
مصرف داروهای مسکن بدون نسخه مانند استامینوفن یا ایبوپروفن (ادویل) برای بسیاری از افراد روش سریع و ساده‌ای برای کاهش موثر دندان دردهای خفیف تا متوسط است. توجه کنید که بیشتر از دوز توصیه شده روی بسته بندی دارو، مصرف نکنید.
اعلان‌ها روی صفحه رایانه شما ظاهر می‌شوند تا درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم، پیام‌های دوستان یا حتی توئیت‌ها به شما اطلاع دهند، اما اگر هشدار‌ها را از همه برنامه‌های خود فعال کنید، رگبار اطلاعات جدید می‌تواند در بدترین زمان ممکن شما را تحت تاثیر قرار داده و حواس شما را پرت کند.
به نظر می‌رسد یک ویژگی ضروری برای یک آهنگ وجود دارد که کرم‌های گوش را بچرخاند، خود موسیقی باید مقداری تکرار در آن داشته باشد. اکثر کرم‌های گوش، گروه کر آهنگ‌هایی هستند که به ناچار قطعات موسیقی هستند که بیشترین تکرار را دارند
بسیاری از ما دغدغه این را داریم که در هواپیما مریض نشویم. گواه این نگرانی هم محبوبیت روز افزون مقاله‌هایی با عنوان‌هایی از این دست است؛ چگونه در هواپیما مریض نشویم؟ یکی از راه‌های رها شدن از شر مریضی‌های پرواز را می‌توان در همین صندلی‌ها یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ