رفیع الشهرانی، ایجنت علی البلیهی در مورد ماجرای جنجالی آب دهان انداختن این مدافع به روی هواداران شباب الاهلی توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، تاکید کرد که دلیل حرکت مضحکش در بازی با ختافه تصور حضورش در خارج از زمین بود.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: پس از صدور رای عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه، همسر شهید هتاکان را بخشید و پرونده بایگانی شد.
اجتماع محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» با حضور خودجوش مردم ولایت‌مدار کرمانشاهی برگزار شد. مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه در محکومیت هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم «حسین علیخانی» مقابل منزل این شهید والامقام با در دست داشتن پلاکارد‌هایی از مسؤولان کشوری و استانی خواستار مقابله با بی‌حجابی شدند.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
لوک شاو، مدافع یونایتد، اعتراف کرد که خطای هند پنالتی‌اش مقابل برایتون حرکت احمقانه ای بود.
ترنت الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول، پایه گذار گل دوم این تیم مقابل آرسنال بود.
در این مراسم که برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان عالیشاه همچون مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع میانی پرسپولیس در آن حضور داشتند کاپیتان سرخ‌ها در کنار دوستانش شادی جالبی با توپ فوتبال انجام داد.
محمد دانشگر به دلیل حرکات غیرورزشی در بازی با آلومینیوم، 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
محمد صلاح که پاس گل سوم لیورپول به منچستریونایتد را برای کودی خاکپو ساخت پیش از پاس نهایی با حرکات تکنیکی خود لیساندرو مارتینز مدافع آرژانتینی یونایتد را چند بار فریب داد و در نهایت باعث زمین خوردن او شد.
حرکات محمد دانشگر مدافع میانی محروم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر سوژه مناسبی به دست عکاسان داد.
گری نویل با تمجید از سوپر گل مارکوس رشفورد، اشتباه مدافع حریف در این صحنه را هم کشنده دانست.
در سرمای ورزشگاه آزادی، مدافع وسط جوان پیکان یکی از حاشیه‌ای‌ترین حرکات این‌ هفته را به نمایش گذاشت.
فرشاد مومنی گفت: چین لوتی محله نیست، این کشور با شامه تیزی در راستای منافع خود حرکت می‌کند و این ما هستیم که دچار توهم شدیم.
مهاجم نوک سلسائو با حرکت چشم‌نواز و یک کار تیمی گل سوم تیمش را مقابل کره زد.
مدافع ایرانی کایسری اسپور در جریان برتری تیمش برابر غازی‌آنتپ یک پاس گل زیبا داد.
یک حرکت دیدنی و یک ضربه نمایشی منجر به گلزنی و طلسم‌شکنی ملی‌پوش ایرانی پورتو مقابل فریرا شد.
در تمام صحنه‌ها یک مدافع ملوان کاملا نزدیک به لوکادیا حرکت می‌کند و اجازه تصاحب توپ توسط او و چرخش را به این مهاجم توانمند نمی‌دهد تا لوکادیا با کمترین میزان فضا در زمین ملوان گرفتار شود.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
مدافع باتجربه استقلال قبل از مصاف با گل‌گهر اقدام زیبایی را انجام داد.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان از وحدت، انسجام و حرکت ملت ایران در مسیر غلبه بر مشکلات و خنثی‌سازی تحریم‌ها به شدت ناراحت و عصبانی هستند تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان ملت ایران قصد دارند با ایجاد هیاهو و بلوا توفیقات و دستاوردهای ملت ایران در یک سال اخیر را تحت شعاع قرار دهند اما با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهند برد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: کسانی که نتوانستند احراز قتل میترا استاد را زیر سوال ببرند حرمت زن را با طرح پرستو بودن او زیر سوال بردند، حالا همین افراد مدافع حقوق و کرامت زن شده اند.
آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسا، بار دیگر از روی آرم باشگاه در کناره زمین چمن نوکمپ پرید تا آن را لگد نکند. او به خاطر این حرکت با تشویق هواداران بلوگرانا مواجه شد.
مردم همدان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت به شهید مدافع حرم حاج حسین همدانی با راهپیمایی از محل برگزاری نماز جمعه تا میدان شریعتی اعتراض خود را به اهانت کنندگان اعلام کردند.
ششمین جلسه دادرسی پرونده حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریست حرکت النضال در دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد. این جلسه با حضور متهم، وکیل مدافع و تعدادی از خانواده‌های شهدای ترور شده توسط این گروهک تروریستی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ