عفونت‌های دستگاه تنفسی شامل سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت، ذات‌الریه و کرونا است. بیشتر عفونت‌ها توسط سیستم ایمنی از بین می‌روند، برخی نیز نیازمند درمان هستند و هزینه زیادی را بر خانواده و اجتماع تحمیل می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر انفجار یک خودرو در منطقه سیده زینب در حومه دمشق، تعدادی از مردم شهید و زخمی شدند.
زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی‌های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.
به گفته یک متخصص نیاز روزانه افراد به مصرف زینک بر اساس سن و جنسیت متفاوت است.
به طور کلی باید در نظر داشت که بدن انسان برای فعال کردن لنفوسیت‌های T (سلول‌های T) به روی نیاز دارد. این ماده معدنی به بدن در کنترل و تنظیم پاسخ‌های ایمنی و حمله به سلول‌های آلوده کمک می‌کند. کمبود روی می‌تواند عملکرد سیستم ایمنی بدن شما را به شدت مختل کند.
بوستان لویزان که در همسایگی شهرک امید، میزبان گونه‌های متنوع جانوری اعم از سنجاب، روباه و پرندگانی از گونه‌های شاهین و کبوتر کوهی و... است پای این جانوران را در پی یافتن غذا به شهرک امید و محله‌های اطراف آن باز کرده است.
زینک یا همان «روی» یک ماده معدنی ضروری است که در سلول‌های بدن یافت می‌شود، اما در بدن تولید نمی‌شود و باید از طریق مکمل یا مصرف غذا و نوشیدنی دریافت شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه‌های نواب، حکیم، بابایی، زین الدین و همت ترافیک سنگین اما در حال حرکت هستند و خیابان آزادی پر ترافیک است.
آلوئه‌ورا مملو از ویتامین‌های 12 A،C ، E، B، فولیک اسید و کولین و سرشار از مواد معدنی نظیر کلسیم، مس، منیزیم، منگنز، سلنیوم، سدیم، زینک و پتاسیم است که به حفظ سلامت بدن کمک می‌کند.
گود زینل خان با کوراوغلی، شتر، قالی، پشم میش و طلا منتظر پهلوان چوخه!
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک در زین الدین، بابایی، همت، ‬حکیم، ‬نواب، آزادی و استادمعین خبر داد.
برخی رسانه‌ها امروز از خودکشی یک بلاگر خبر دادند و نوشتند: خودکشی بلاگر معروف؛ ساعت ۱۰:۴۵ صبح دیروز به پلیس اعلام شد و رهگذران در حال عبور از یکی از خیابان‌های مرکز شهر متوجه زن جوانی شدند که نیمه هوش روی زمین افتاده است.
زینب موسوی، کمدین معروف اینستاگرامی در پستی نوشته است که مشمول عفو نشده و باید راهی زندان شود.
زینب موسوی، کمدین معروف اینستاگرامی در پستی نوشته است که مشمول عفو نشده و باید راهی زندان شود.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد مکمل روی (زینک) در کاهش و از بین بردن علایم عفونت‌های دستگاه تنفسی از جمله سرفه، گلو درد و احتقان و کاهش طول دوره بیماری موثر است.
منابع محلی با انتشار تصاویری از احساس زلزله شدید بامداد امروز دوشنبه در حرم حضرت زینب (س) خبر دادند.
ارده و شیره کاملاً گیاهی و خالی از گلوتن است و دارای مواد مغذی فراوانی مانند «آمینواسیدها و چربی های سالم»، «فیبر»، «پروتئین»، «انواع ویتامین بخصوص ویتامین گروه ب»، «تیامین»، «منیزیم»، «مس»، «فسفر»، «منگنز»، «آهن» و «زینک» است.
به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) تصاویر مادران شهدا در سازه های تبلیغاتی شهر تهران اکران شد.
فریدل: کی‌روش زیرک است و آرزوی آمریکا را خراب می‌کند
آستانه مبارکه بی‌بی زینب خاتون‌ خواهر امام رضا (ع)
گوشت مرغ فقط حاوی پروتئین نیست بلکه منبع مفید برای تامین زینک نیز به حساب می‌آید. برای جذب حداکثر مواد مغذی آن، از مرغ بدون پوست استفاده کنید.
ادمین صفحه کاربری زینب موسوی از دستگیری این طنز پرداز مشهورِ فضای مجازی خبر داد.
دبیرکل کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: با توجه به اتمام پروانه فعالیت حزب جامعه زینب(س)، دبیرکل و اعضای شورای مرکزی، امکان ادامه فعالیت ندارند.
زینب تمام راه را در کنار «خورشید حضور پر تلألؤ حسین (ع)» است. چه کسی بهتر از زینب حسین را می‌شناسد؟ و چه کسی بهتر از حسین، زینب را؟ او لحظه لحظه از وجود حسین نور می‌گیرد و یار و غمخوار حسین است ... در منزلگاه‌ها خبر‌های ناگوار کشته شدن سفیران امام را می‌شنود، ولی محکم‌تر از پیش گام برمی دارد. می‌شنود که حسین آب پاکی روی دست همه می‌ریزد و آخر کار را شهادت رقم می‌زند.
روایت است که وقتی یزید از کرده خود پشیمان شد و از امام سجّاد علیه السلام خواست تا هر حاجتی که دارد بازگو نماید تا او آنها را برآورده کند، امام علیه السلام فرمود: «در هر باب با زینب علیهاالسلام سخن می گویم، چه او پرستار یتیمان و غمگسار اسیران است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ