به غیر از افزایش دمای بدن سایر علایم گرمازدگی شامل گیجی، بی‌قراری، گفتار نامفهوم، تحریک‌پذیری، هذیان، تشنج و کما، تهوع و استفراغ، تنفس سریع و پی‌درپی، ضربان قلب سریع، سردرد و قرمزی پوست هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از ابتکارات ساده اما حیرت انگیز را ببینید.
گاهی حتی زیبا و یکدست بودن پوست هندوانه هم خوب بودن مزه‌ی هندوانه را تضمین نمی‌کند. به خاطر داشته باشید که همیشه باید هندوانه را قبل از خرید وزن کنید. هندوانه باید سفت و سنگین باشد.
بهتر است در هنگام خیساندن برنج مقداری نمک به آن بزنید؛ ولی زمان پختن، آب برنج را خالی کرده و با آب سرد بشویید. البته نه تاحدی که نمک آن کاملا از بین برود.
حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد انجام کاری را داشته‌اید یا باید در جایی صحبتی می‌کردید یا در جمعی غریبه وارد می‌شدید و.. اما موفق به انجام آن کار نشده یا آن را آن‌طور که توقع داشتید و در توان‌تان بوده، انجام نداده‌اید.
دانستن برخی فوت و فن‌ها و ترفندهای مربوط‌به آشپزی و مواد غذایی موجب می‌شود تا بتوانید خیلی راحتتر و با صرف زمان کمتر آشپزی کنید، درحالی‌که کمتر خسته شده‌اید و آشپزخانه نیز ریخت وپاش نشده است.
تجمع بیش از اندازه چربی در ناحیه شکم می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیندازد.
سبزیجات سرشار از ریزمغذی‌های مختلف هستند و مصرف شان یکی از اصول تغذیه ای متعادل است. سبزیجات کالری کمی دارند اما منبع غنی از ویتامین‌ها و موادمعدنی هستند که در تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماری‌ها نقش دارند.
همه ما در طی زندگی ممکن است بعضی از شب‌ها دچار بی خوابی شویم، اگر این بی خوابی‌های شبانه مداوم شود قطعا در زندگی روزمره ما اختلالاتی به وجود می‌آید.
لیمو ترش علاوه بر خواص بسیار زیادی که برای سلامتی دارد، کاربردهای مفید دیگری نیز دارد که در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.معمولا توری‌های کباب پز بعد از اینکه روی آن کباب می‌پزید، می‌سوزد و آب کباب روی آن شیارهایی از سیاهی را ایجاد می‌کند. برای تمیز کردن توری کباب پز با روشی بسیار ساده می‌توانید لیمو ترش را از وسط برش بزنید؛ سپس لیمو را داخل نمک بزنید، طوری که نمک کاملا روی قسمت برش خورده لیمو را بگیرد. حالا لیموی نمکی را روی توری کباب پز بکشید. بعد از چند دقیقه توری کاملا تمیز می‌شود.
اپل فهرستی از نکات مفید برای افزایش عمر باتری دستگاه‌ها را فاش کرده است.
برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر چه ادعا می‌شود تحریم‌ها برای شکستن مقاومت دولت است اما واقعیت آن است که دولت و ملت ما یکی هستند و تحریم‌ها کل اقشار جامعه ما را هدف قرار داده است.
استفاده از روغن‌ صورت در صنعت مراقبت از پوست تازگی ندارد اما دنیای این روغن‌ها هنوز برای بسیاری از مردم ناشناخته است و به همین دلیل کمتر به سراغشان می‌روند.
مشهد ـ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکایی‌ها با ترفندهای مختلف به دنبال شکل گیری خاورمیانه جدید بودند، ایران فرش را از زیر پایشان کشید و این منطقه از جهان را با محوریت جبهه مقاومت شکل داد.
خیلی از سهام در حال معامله در بازار با وجود ارزندگی عملاً به نرخ‌های ارزندگی خود در حال معامله نیستند و به خوبی می‌توان نشانه‌های کنترل شدن سهم‌ها را خصوصاً در نمودار قیمتی آنها مشاهده کرد.
با این ترفند‌ها میوه‌ها و سبزیجات خود را تازه نگه دارید
فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن، انشقاق و تجزیه ایران عزیز است.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره ملت ایران را با ترفندهای گوناگون آزموده اند اما این ملت با هوشیاری و بصیرت تمامی دسیسه های بدخواهان را نقش بر آب کرده و ناکام گذاشتند.
رنگ و شکل گلدان می‌تواند در دکوراسیون خانه تاثیرگذار باشد؛ بنابراین باید بنا به متراژ و اندازه محیطی که گیاهان را در آن قرار می‌دهیم گلدان مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به عنوان نمونه اگر جای چندانی برای قرار دادن گلدان نداریم بهتر است از انتخاب گلدان‌هایی که گرد و پهن هستند خودداری کنیم و از گلدان‌های باریک و بلند حتی گلدان‌های آویز استفاده کنیم تا فضای بیشتری برای چیدمان گیاهان ایجاد کنیم.
وزارت بهداشت از ۳ضلع مرگ در لاغری از بازار پررونق مشاغلی که در حاشیه این عرصه شکل گرفته‌اند پرده برداشت: باشگاه‌های ورزشی و بعضی آرایشگاه‌های زنانه و در ضلع سوم مثلث مرگ به‌خاطر لاغری، تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای.
دولت برای اجرای موثر برجام و بهره‌مندی از فواید آن، ناچار به جدا کردن راه خود از اصولگرایانِ مخالف این توافق است. مهم‌ترین چالش داخلی پیش روی دولت آقای رییسی در آینده به واقع همین است.
در جدیدترین مورد از کلاهبرداری‌های پیامکی که در چند روز اخیر خبرساز شده، پیامکی به دست بعضی از افراد رسیده که یارانه‌تان قطع شد و برای اعتراض باید، اطلاعات‌تان را در یک لینک ثبت کنید تا بررسی شود. در این روش از کلاهبرداری مجرمان سایبری با ارسال پیامک قطعی یارانه و درخواست ثبت اطلاعات بانکی، این اطلاعات را به سرقت می‌برند و به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.
بازگشت عادل فردوسی‌پور با اپلیکیشن فوتبال  ۳۶۰ ؛ اختصاصی در بازار
کتاب «بازجویی؛ بایدها و نبایدها» ابتدا به تعریف بازجویی پرداخته و مواردی نظیر «مصاحبه‌های گزینشی» و «استیضاح» را نیز در زمره‌ی بازجویی می‌شمارد. سپس بازجویی را به عنوان یکی از مقدمات و شرایط لازم برای صدور حکم توسط قاضی قلمداد می‌کند و انجام بازجویی را از شئون حاکم شرع می‌داند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ