رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مسئول بلند پایه این رژیم اعلام کردند که تل آویو در مسئله توافق احتمالی درباره ترسیم مرزهای دریایی با لبنان، کاملا تسلیم شد و سید حسن نصرالله پیروز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان و معاون وزیر خارجه ایران در یک دیدار مشترک در خصوص تحولات لبنان و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی این کشور بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه تأکید کرد که به‌نظرمی‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به‌میدان بازگرداند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد داعش را به میدان بازگرداند.
منابع لبنانی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در روز دوشنبه آینده خبر دادند که طی آن به آخرین تحولات لبنان و منطقه خواهد پرداخت.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت مراسم عزاداری عاشورای حسینی آغاز شد.
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی، جنگ ۳۳ روزه را دلیل ۱۷ سال ترس رژیم صهیونیستی و در نتیجه عامل جلوگیری از تجاوز این رژیم به لبنان طی سال‌های پس از جنگ دانست.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به عملیات قهرمانانه نیروهای فلسطینی در نبرد اردوگاه جنین و شمال رام الله تاکید کرد که ملت فلسطین قهرمان نهایی این میدان خواهد بود.
معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که امروزه تمام محور مقاومت بیدار است و پیروزی علیه دشمن صهیونیستی محقق خواهد شد.
هیئتی از حماس با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم اعطای جایزه جهانی شهید سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.
دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی درباره وضع جسمانی خود گفت: الحمدالله مشکلی ندارم و جای هیچ نگرانی نیست.
دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی درباره وضع جسمانی خود گفت: الحمدالله مشکلی ندارم و جای هیچ نگرانی نیست.
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی آغاز شد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید درباره موضوعات مختلفی از جمله انتخابات رژیم صهیونیستی و توطئه های آمریکا علیه کشورهای منطقه سخن گفت.
سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان لحظاتی قبل آغاز شد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره حادثه تروریستی شیراز گفت که ملت ایران همانند گذشته در سایه رهبری حکیمانه بر توطئه ها پیروز خواهد شد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه سه شنبه در همایشی به مناسبت میلاد نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به سخنرانی پرداخت.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت که مقاومت بزرگترین گواه بر این است که پیروزی برای مومنان با استقامت و جهاد حاصل می شود؛ چرا که آنها صاحبان واقعی حق هستند.
منابع لبنانی اعلام کردند که پارلمان لبنان فردا پنج شنبه برای انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور ، تشکیل جلسه می دهد.
رئیس اتحادیه جهانی مقاومت و دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت دیدار و درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه رایزنی کردند.
منابع لبنانی از رایزنی طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و با او درباره تحولات منطقه و یمن رایزنی کرد.
منابع رسانه ای از دیدار هیئت حماس به ریاست نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ