محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و با او درباره تحولات منطقه و یمن رایزنی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه پنج روز پس از لشکرکشی ناکام ارتش خصوصی «واگنر» به مسکو، با فرمانده این گروه شورشی دیدار کرده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امکان دیدار روسای جمهور این کشور و ترکیه را رد نکرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین همزمان با دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
ورامین- سخنگو و دبیر هیات دولت با دو خانواده شهید مدافع حرم در ورامین دیدار کرد.
سخنگوی طالبان از دیدار نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با مقامات این گروه در قندهار در جنوب افغانستان خبر داد.
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در بخشی از سفر خود به واشنگتن با مشاور امنیت ملی کاخ سفید و معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی دیدار کرد.
یک سخنگوی دولت آلمان امروز از دیدار «اولاف شولتز» صدراعظم این کشور با نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در روز پنجشنبه هفته جاری در برلین خبر داد.
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
سخنگوی فدراسیون کشتی دستاوردهای دیدار علیرضا دبیر و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار سازنده و مهم ارزیابی و نتایج آن را تشریح کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی دستاوردهای دیدار علیرضا دبیر و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار سازنده و مهم ارزیابی و نتایج آن را تشریح کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی دستاوردهای دیدار علیرضا دبیر و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی را بسیار سازنده و مهم ارزیابی و نتایج آن را تشریح کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: دبیر در دیدارش با رئیس اتحادیه جهانی کشتی موارد زیادی را صحبت کرده است که قطعا جزئیات آن را با اصحاب رسانه در میان خواهد گذاشت.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در قبال بحران اوکراین هشدار داد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهور در پایان نخستین روز نشست دو روزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از دیدار اعضای این شورا با رئیس‌جمهوری در پایان نخستین روز نشست دوروزه مسئولان استانی این تشکل سیاسی اصولگرا خبر داد.
سخنگوی جبهه اصلاحات در باره جزئیات دیدار هئیت رئیسه جبهه اصلاحات با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد و گفت: توضیحاتی درباره خواست‌ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان از دیدارش با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، تصویری منتشر کرد.
سخنگوی دولت گفت: فضای دانشگاه پرشور است و این دیدارها حتماً ادامه دارد.
«ابراهیم کالین» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه در کاخ «السلام» جده با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.
سخنگوی انصارالله در سفر به تهران و دیدار با خاجی ضمن تشکر از حمایت‌های سیاسی و انسانی ایران از کشور و مردم یمن، گزارشی از روند اجرای توافق آتش بس موقت و چشم انداز آینده تحولات یمن ارائه کرد.
سخنگوی دولت گفت: دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب خستگی یک‌سال کار شبانه‌روزی را از تن اعضای دولت بیرون کرد و انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه مسیر پیش رو داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ