معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که امروزه تمام محور مقاومت بیدار است و پیروزی علیه دشمن صهیونیستی محقق خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زیاد النخاله امروز در تماس تلفنی با خانواده شهدای اخیر در عملیات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، رشادت‌های مبارزان مقاومت در برابر اشغالگران را ستود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
مهمترین نکته در صحبت‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان حمله به کمیته داوران بود.
حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.
جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که سیاست ترور با بمباران منازل مسکونی، دشمن را پیروز نمی‌کند و گردان‌های قدس قادر به گسترش و افزایش دامنه آتش علیه رژیم اشغالگر است.
هواداران منچسترسیتی امشب در استادیوم اتحاد بعد از پیروزی 2-1 مقابل لیدز، علیه سرمربی جدید این تیم سم آلاردایس شعارهای تمسخرآمیز سر دادند.
داستانی عراق با حکمی طرح تشکیل کمیته تعقیب و ردیابی علیه مصطفی الکاظمی، نخست وزیر سابق عراق در پرونده مشارکت در ترور فرماندهان پیروزی را کلید زد.
تیم نفت آبادان با پیروزی ارزشمند در خانه شانس بقای خود در لیگ را بالا برد.
بعد از مدت‌ها پی‌گیری حقوقی بالاخره دادگاه لاهه در خصوص پرونده شکایت ایران علیه دولت آمریکا، به سود تهران حکم داد تا این پیروزی نشانه اقتدار حقوقی و اثبات حقانیت ایران در اوج مظلومیت باشد.
بعد از مدت‌ها پی‌گیری حقوقی بالاخره دادگاه لاهه در خصوص پرونده شکایت ایران علیه دولت آمریکا، به سود تهران حکم داد تا این پیروزی نشانه اقتدار حقوقی و اثبات حقانیت ایران در اوج مظلومیت باشد.
در روز پیروزی برابر ذوب آهن، دو بازیکن تیم فوتبال استقلال دیدار بعدی این تیم برابر آلومینیوم اراک را از دست دادند.
گلزنی و ضربه پنالتی مهاجم ایرانی الشحانیه منجر به پیروزی این تیم مقابل الوکره شد.
پیروزی بایرلورکوزن برابر موناکو باعث شد که این تیم همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد و حالا ممکن است ژابی آلونسو با تیم سابقش روبرو شود.
استقلال امیدوار است دیدار با پیکان را هم با پیروزی پشت سر بگذارد تا در کورس قهرمانی باقی بماند. البته که کار سختی پیش رو دارد.
ستاد کل نیرو‌های مسلح ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز برکت انقلاب اسلامی و آمادگی‌های نیرو‌های مسلح دشمنان را معترف ساخته که قادر به انتخاب گزینه سخت و اقدام نظامی علیه ایران اسلامی نیستند.
اینتر با برتری دو بر یک در وقت های اضافه مقابل پارما به مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا صعود کرد.
تئو هرناندز توانست شب گذشته علاوه بر گلزنی در بخش‌های دفاعی هم نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه دهد و زمینه‌ساز پیروزی تیمش باشد.
لیونل مسی بعد از پایان بازی با هلند، چهره‌ای جدید از خود در خارج از زمین رو کرد؛ یاغی‌تر از همیشه و یک‌تنه علیه همه.
فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: امروز دشمن از اینکه نتوانسته است نظام را بی ‌ثبات کند و از ما کشته بگیرد در تمام راهبردهای خود در این موضوع نیز با شکست مواجه شد و ملت ایران در این فتنه بزرگی جهانی علیه انقلاب اسلامی پیروز شد.
شاگردان روبرتو مارتنیز با کسب پیروزی مقابل کانادا به عنوان صدرنشین راهی دور دوم مرحله گروهی شدند.
عبدالکریم اسلامی روی هر دو گل نساجی در پیروزی امروز مقابل فولاد، نقشی غیرقابل انکار داشت.
نخست وزیر انگلیس گفت: پیروزی پوتین به منزله پیام های رعب آور برای اروپا و دیگر نظام های استبدادی در جهان است.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
عضو شورای مرکزی حزب الله با بیان اینکه پیروزی در جنگ ۳۳ روزه قواعد بازدارندگی را علیه رژیم صهیونیستی ایجاد کرد، گفت: این پیروزی دروازه های جهنم را به روی توطئه های آمریکا در کل منطقه گشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ