دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی درباره وضع جسمانی خود گفت: الحمدالله مشکلی ندارم و جای هیچ نگرانی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت درباره این جمله‌اش که «رییسی وقتی کالایی گران می‌شود شب خوابش نمی‌برد»، گفت: من یکی از شب‌های محرم در یکی از کوره‌های آجر پزی جنوب تهران به هیاتی محلی در آنجا رفتم. یک شب میهمان آنجا بودم. بعد از مراسم اصرار کردند که درباره مسائل و مشکلات معیشتی صحبت کنیم. می‌گفتند شما مشکلات ما را که می‌بینید، به دولت خبر بدهید. من که در پاسخ به این مساله صحبت کردم و گفتم که «الحمدلله امروز فردی رییس جمهور و نفر دوم کشور و رییس قوه مجریه است که با درد یتیمی بزرگ شده است و تصور نکنید نمی‌دانند.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
ظریف: الحمدلله مداح‌ها و حاج محمود کریمی انقدر انگلیسی شان خوب شده که می‌توانند بگویند ظریف زبان انگلیسی بلد نیست.
وزیر ارتباطات گفت: الحمدالله در حوزه سکو‌ها و پلتفرم‌های داخلی ما جزو کشور‌هایی هستیم که پلتفرم‌های بومی خود را داریم و در حال حاضر نیاز کشور در خرید و فروش برخط از طریق پلتفرم‌های داخلی انجام می‌شود.
سعیدی نماینده چابهار با اشاره به این‌که طرح صیانت از دستور کار مجلس الحمدالله خارج شد، خاطر نشان کرد:، اما آنچه در قالب آن طرح مطرح بود عملاً به بهانه شرایط کشور اجرایی شد و اصل نهم قانون اساسی درباره این موضوع صراحت دارد که باید برداشته شود.
دبیر کل حزب الله لبنان در ابتدای سخنانش به مناسبت سومین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی درباره وضع جسمانی خود گفت: الحمدالله مشکلی ندارم و جای هیچ نگرانی نیست.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، با قدردانی از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.
رهبر انقلاب در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، با قدردانی از فعالیت‌های تحسین برانگیز سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس گفتند: الحمدلله خلأ سردار در موارد بسیاری پر شده است.
رهبر انقلاب: بزرگداشت آقای مصباح یکی از واجبات حوزه و روحانیّت و همه است. آقای مصباح خصوصیّات منحصربه‌‌فردی داشتند؛ من در مجموعه‌ فضلای برجسته‌ی قم، جامع این خصوصیّات را در کسی مثل ایشان مشاهده نمی‌کنم. سخنرانی‌های ایشان را می‌نشستم پای تلویزیون گوش می‌کردم. الحمدلله صدا و سیما نسبت به کارهای ایشان گرایش خوبی دارد
این مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سئوال یکی از نمایندگان درباره حجاب گفتند: حجاب و عفاف دو مقوله متفاوت هستند بنابر این نباید این دو مقوله با یکدیگر خلط شوند، خیلی ها حجاب ندارند اما عفاف دارند الحمدلله زنان کشور ما عفیف هستند ما مسئولیت داریم این پوششی را که اسلام لازم دانسته رعایت کنیم و در این راه با دقت گام برداریم و با امر به معروف این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم.
وزیر امور خارجه گفت: آنچه را که ملت ما در هفته‌های اخیر شاهد بودند، همه‌ی پلن بی آمریکایی‌ها بود و الحمدالله در این مسیر با بصیرت ملت و هدایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند، جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند، از کاه کوه می‌سازند؛ اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند.
رسانه‌های وابسته به غرب حتی حاضر نشدند جنایت رخ داده در حرم شاهچراغ را پوشش دهند؛ حال آنکه همین رسانه‌ها در مواردی که منافع نظام سلطه اقتضا می‌کند از کاه کوه می‌سازند اما در قبال یک جنایت تروریستی مشابه حادثه دلخراش شیراز، دستگاه‌های دروغ پرداز وابسته به نظام سلطه، قلب واقعیت می‌کنند
عاملی با بیان اینکه قره باغ خط قرمز ماست گفت: ایران هیچ وقت نگفته ارمنی ناموس ماست یا ارمنی خط قرمز ماست خط قرمز ما قره باغ است و هیچ کس مثل من در این تریبون از تمامیت ارضی قره باغ و لزوم عودت قره باغ به آذربایجان صحبت نکرده است من بار‌ها گفتم راه چاره جنگ است نه گروه مینسک و نه مذاکره جنگ هم اتفاق افتاد و الحمدالله قره باغ آزاد شد مقدار کمی هم که مانده باید به آذربایجان برگردد رهبر عظیم الشأن ما در سخنان خود فرمودند کل قره باغ باید با آذربایجان برگردد این بالاترین کمک ایران برای پیروزی آذربایجان در قره باغ بود.
وزیر کشور گفت: طبیعتاً هیچ‌کس از اغتشاشگران نمی‌پذیرد که کسب‌وکار مردم را به خطر بیندازد، مزاحمت برای زندگی مردم ایجاد کند و این قابل قبول نیست و الحمدلله مسئولان کاملاً مسلط هستند و مشکلی وجود ندارد، البته دشمن به‌ویژه کانال‌های خبری در حال تلاش هستند، ولی این آب در هاون کوبیدن است.
علی‌اکبر رائفی پور در برنامه‌ی تلویزیونی ثریا ادعا کرد و گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته ولی الحمدلله منجر به مشکل خاصی نشده است
حسینعلی شهریاری، درباره آخرین وضعیت شهر زاهدان پس از حوادث چند روز گذشته در این شهر گفت: وضعیت زاهدان الحمدالله آرام است و توصیه همه این است که آرامش در این منطقه حفظ شود و مسئولان سیاسی و امنیتی هم قرار شده بررسی‌های لازم را انجام دهند.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: الحمدلله این اغتشاشات تمام شد و اغتشاشگران جوش و خروشی داشتند که آن هم تمام شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قایقرانی از رشته‌های پرافتخار ما است که الحمدالله مسیر خوبی را در راه موفقیت طی می‌کند.
من نباید جواب مدیر روابط عمومی باشگاه دیگری را بدهم. به‌عنوان هوادار پرسپولیس می‌گویم دست‌مان در جیب هوادار است و الحمدالله وارد بورس شده‌ایم و همه چیز شفاف است. مثل برخی تیم‌ها دست‌مان تو جیب کارگران و بیت‌المال نیست که خرج کنیم
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ