اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان که امروز رسما از منچسترسیتی جدا شده و به بارسلونا پیوست می‌گوید خداحافظی کردن با پپ گواردیولا برایش دشوارترین کار ممکن بوده است.
حامد شیری یکی از بازیکنان باثبات لیگ برتر در سال های اخیر در سن 37 سالگی و به دور از هیاهو از فوتبال خداحافظی کرد و به پیشنهاد مهدی رحمتی از این پس در کادر فنی نساجی حضور خواهد داشت.
خسرو حیدری بعد از یک فصل حضور در کادر فنی استقلال به نظر می رسد، فصل آینده می بایست ادامه ی مربیگری را در تیم دیگری دنبال کند.
سیدمهدی سیدعلی با عبور از ۴۵ سالگی و باتوجه به قوانین فوتبال ایران، به پایان کار خود در داوری رسیده است.
هواداران پرسپولیس احتمالا و کم کم باید خود را آماده خداحافظی با سرمربی تیم خود کنند.
تصمیم به خداحافظی برای فوتبالیستی که هنوز احساس می‌کند، توانایی درخشش و نقش‌آفرینی دارد، کار ساده‌ای نیست.
این کارشناسان معتقدند که بسیاری از افراد، فرصت خداحافظی با درگذشتگان را پیدا نمی‌کنند یا حرف‌های ناگفته‌ی زیادی با نزدیکان از دست رفته‌شان دارند یا حتی بسیاری از مردم دوست دارند که با درگذشتگانشان صحبت کنند و دلشان برای معاشرت با آن‌ها تنگ می‌شود. ربات‌های سوگواری این فرصت را هرچند مصنوعی در اختیار آنان قرار می‌دهد و پذیرش مرگ را برای انسان‌ها آسان‌تر می‌کند.
صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی در فصول گذشته فوتبال ایران از جمع کادر تیم الاتحاد کلبا خداحافطی کرد.
کادر پزشکی تیم استقلال اعلام کرد به زودی و بعد از مداوای دقیق میزان دوری کوین یامگا از ترکیب استقلال را اعلام خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه آقای میرکاظمی به دلیل بیماری قلبی از سال گذشته پیگیر جابجایی از سازمان برنامه و بودجه بود تا کار درمان خود را ادامه دهد، گفت: در افکار عمومی و رسانه ها نباید اینطور برداشت شود که این جابجایی به دلیل یک اشکال بوده است.
«میک مک‌درموت» مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال از همکاران خود در یک باشگاه ایرلندی خداحافظی و اعلام کرد که قصد دارد به کادر فنی کارلوس کی‌روش در قطر اضافه شود.
«میک مک‌درموت» مربی سابق تیم ملی ایران و استقلال از همکاران خود در یک باشگاه ایرلندی خداحافظی و اعلام کرد که قصد دارد به کادر فنی کارلوس کی‌روش در قطر اضافه شود.
جاسیندا آردرن ۴۲ ساله آخرین حضور عمومی خود را به عنوان نخست وزیر نیوزیلند انجام داد و در حالی که صد‌ها نفر از مردم او را تشویق می‌کردند وداعی احساسی با تصدی نخست وزیری داشت. وی که به صورت غیرمنتظره استعفا و سمتش را به کریس هپکینز دوست دیرینه خود سپرد گفته چیزی که او بیش از همه دلتنگ آن می‌شود، مردم است، زیرا آنها لذت کار بوده‌اند.
لیست فروش باشگاه استقلال از سوی کادر فنی این تیم مشخص شد.
سای جمهوری و نخست‌وزیرها، جاه‌طلبی و میل به باقی‌ماندن در قدرت کار را به جایی می‌رساند که آن‌ها از واگذاری داوطلبانه قدرت سر باز می‌زنند.» کالینسون در تحلیل خود جاسیندا آردرن را به جرج واشنگتن تشبیه می‌کند و می‌نویسد: «درست مانند امروز آردرن، جرج واشنگتن رییس‌جمهور ایالات متحده فهمید که در یک دموکراسی، سخت‌ترین کار به دست آوردن قدرت نیست بلکه دانستن زمان واگذاری آن است.»
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی، گفت که از تصمیم لوکا مودریچ برای ادامه کار یا بازنشستگی از بازی‌های ملی بی‌اطلاع است و تاکید کرد که خداحافظی او اتفاقی دردناک خواهد بود.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
تمرین ریکاوری استقلال امروز ظهر در مجموعه انقلاب در حالی برگزار شد که کادر فنی و بازیکنان این تیم میزبان یک هوادار ویژه بودند.
عضو تیم ملی سنگنوردی ایران با بیان این که برنامه ای برای خداحافظی از تیم ملی ندارد گفت: تا زمانی که بتوانم در خدمت تیم ملی باشم و به جلو حرکت کنم در این تیم خواهم ماند.
با توجه به اینکه محمد بنا در پایان مسابقات جهانی ۲۰۲۲ با شاگردانش خداحافظی کرده و قبل‌تر از آن هم به فدراسیون کشتی اعلام کرده که قصد ماندن ندارد، به احتمال فراوان او دیگر سرمربی تیم ملی نخواهد بود
مدافع سال‌های گذشته تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
بعد از ابلاغ قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان، محمدرضا ساکت دبیرکل وقت فدراسیون به دلیل بازنشستگی مجبور به خداحافظی از این مجموعه شد، تاج به عنوان رئیس، موفق شد از شرکت فولاد مبارکه «عودت به کار» بگیرد و در ظاهر از بازنشستگی رهایی پیدا کند.
مارکوس آلونسو، ستاره اسپانیایی چلسی، که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار دارد با کادر فنی باشگاه انگلیسی خداحافظی کرد تا مشخص شود پیوستنش به بارسا قطعی است.
یکی از پیش نیاز‌های مهم برای تصمیم گیران هر کشور، یک نظام آماری منسجم و دقیق است؛ اما این موضوع مهم در اقتصاد ایران، چندان مورد توجه قرار نگرفته است و دو مرکز متولی ارائه آمار‌های اقتصادی هستند، به گونه‌ای که از یک سو بانک مرکزی و از سوی دیگر مرکز آمار، مشغول جمع آوری و تحلیل آماری از دیتای اقتصادی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ