ریکاردو آلوز هافبک تیم تراکتور با انتشار یک استوری به شایعات چند روز اخیر واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارکان سیاسی و سران احزاب عراق، موضع یکپارچه و متحدی در برابر اقدامات موهن سوئد به نمایش گذاشتند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: آیه«واعتصموا بحبل‌الله جمیعاً» اقتضا می‌کند که فقط نیروی انتظامی، ائمه جمعه و حوزه علمیه در میدان عفاف و حجاب نباشند، بلکه همه به ریسمان الهی چنگ بزنیم.
کاپیتان مس می‌گوید ساکت الهامی با انگیزه زیاد کارش را شروع کرده و همه اعضای این تیم برای خوشحالی مردم رفسنجان تلاش خواهند کرد.
لائوتارو مارتینز، ستاره خط حمله اینتر، معتقد است که اتحاد مهمترین عاملی بود که باعث شد این تیم به دیدار پایانی چمپیونزلیگ راه یابد.
تمامی اسرا بر اعتصاب غذای متحد و یکپارچه تاکید دارند و همین مسئله به اقدام آنان اهمیت بیشتری خواهد داد.
گلزنی دو مهاجم خارجی پرسپولیس در بازی دوستانه یحیی گل‌محمدی را به عملکرد آنها امیدوار می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده می‌گوید که شبکه متحدان و شرکای این کشور به عنوان بازدارنده استراتژیک و یکپارچه ایالات متحده در منطقه هند و اقیانوس آرام عمل می‌کنند.
وبگاه المانیتور در گزارشی اعلام کرد نگرانی‌های رژیم صهیونیستی از ایجاد جبهه متحد میان حزب الله لبنان، حماس و ایران افزایش یافته است.
دستیار اول ساپینتو معتقد است هرچه برای تضعیف استقلال تلاش بیشتری شود این تیم متحدتر از قبل خواهد شد.
کیلیان امباپه پس از شکست دیشب پی‌اس‌جی برابر موناکو و در آستانه بازی با بایرن در لیگ قهرمانان، تیم را دعوت به اتحاد کرد.
شماره سیصد و هفتاد و هفتم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «پُر امید و متحد در مقابل دشمن» منتشر شد.
نتانیاهو می‌کوشد از تشکیل جبهۀ متحدِ اسرائیل با آمریکا علیه ایران، به‌عنوان سرپوشی برای اختلافات بنیادی دولت خود با کاخ سفید استفاده کند، اما آیا اتحاد در یک جبهه می‌تواند اختلاف در جبهه‌های مهم دیگر را به حاشیه براند؟ چنین کاری ممکن به نظر نمی‌رسد. بنابراین، شانس دولت نتانیاهو برای سقوط بیش از موفقیت آن در پیشبرد این نوع مشاطه‌گری بی‌سابقه است.
رییس‌ جمهور اوکراین در پیامی ادعا کرد که کشورش در برابر روسیه پیروز خواهد شد!
جنگ داخلی سوریه که به مرور تبدیل به یک بحران منطقه‌ای با ابعاد بین‌المللی شد، نقطه مبنای روابط سیاسی و ژئوپلیتیک ایران و روسیه در سطح منطقه‌ای بوده که از دیدگاه برخی تبدیل به یک اتحاد سیاسی-نظامی بین دو کشور شده است. به این معنی که تجربه مناسب همکاری بین دو کشور باعث شد تا تصمیم‌گیرندگان تهران و کرملین نسبت به گسترش روابط به دیگر عرصه‌ها و کانون‌ها تمایل بیشتری نشان دهند.
ال بیلک (Al Bielek) یک سخنرانی ۹۰ دقیقه‌ای از خودش ضبط کرده بود و در آن توضیح داده که چگونه در زمان سفر کرده، چه چیز‌هایی دیده و چرا این اتفاق افتاده است. بیلک ادعا کرد که او بخشی از به اصطلاح «آزمایش فیلادلفیا» بود؛ مجموعه‌ای از آزمایشات فوق سری که در طول جنگ جهانی دوم توسط نیروی دریایی ایالات متحده برای آزمایش نظریه میدان یکپارچه آلبرت انیشتین انجام شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی به اختلاف و چند دستگی در محافل داخلی رژیم صهیونیستی درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان اذعان کردند.
ایده اتحاد اسرائیل و اعراب علیه ایران با این واقعیت که همسایگان عرب ایران نگرش متفاوتی نسبت به تهران دارند مطابقت ندارد.
«شی جین پینگ» رئیس جمهور چین و «ولادیمیر پوتین» همتای روس او هفته جاری در اولین دیدار رو در رو پس از حمله روسیه به اوکراین لحن متفاوتی را در اظهارنظرهای عمومی خود بیان کردند، اما جای تردیدی باقی نگذاشتند که شراکت استراتژیک «بدون محدودیت» کشورهای‌شان حفظ خواهد شد.
هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک توسط آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و چابا کوروسی، رئیس مجمع عمومی افتتاح شد.
حمله روسیه به اوکراین، مسکو را در یک وضعیت دشوار قرار داد د و در عین حال فرصتی را برای روابط نزدیک تر ایران با این قدرت بزرگ جهانی فراهم ساخت.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.
الازهر مصر با محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، اتحاد اعراب و مسلمانان برای حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی را خواستار شد.
علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت فیفا در خصوص جام جهانی قطر صحبت کرد و از امیدواری به صعود از مرحله گروهی گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ