انتشار شیوه نامه واردات ماشین آلات معدنی در ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به دلیل دارا بودن برخی محدودیت‌ها منجر به ابراز نگرانی معدنداران و فعالان این حوزه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تشدید اعتراضات،رهبر جریان اپوزیسیون در کنست رژیم صهیونیستی با انتشار توییتی خواستار مسکوت گذاشتن لایحه جنجالی اصلاحات قضایی نتانیاهو به مدت 18 ماه برای از سرگیری مذاکرات برای اصلاح آن شد.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
دبیر ستاد امر به معروف گفت: بحمدالله اصلاحات خوبی در لایحه عفاف و حجاب قوه قضائیه صورت گرفته و به قوام رسیده است. مطالبه ما این است آنچه اصلاح شده در صحن علنی مجلس مطرح و رأی بیاورد.
ستاد آزمون استخدامی آموزگاران ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی را منتشر کرد.
کمیته حقیقت‌یاب که با دستور خاتمی در شورایعالی امنیت ملی تشکیل شده، به‌صورت شفاف و بدون لکنت‌زبان و در نظر گرفتن استثنا، نتایج بررسی خود را اعلام می‌کند. موضوع دیگر این است که سیدمحمد خاتمی، به‌عنوان رئیس‌جمهور و رئیس شورایعالی ملی که در بطن ماجرا قرار دارد، رسماً در گفت‌وگویی تصویری از مردم ایران به خاطر برهم خوردن آرامش‌شان عذرخواهی می‌کند.
وزیر خارجه مالزی گفت: چالش‌های کنونی جهان نیازمند تغییرات بنیادین در سازمان ملل است.
عضو حزب کارگزاران سازندگی، گفت: جبهه اصلاحات رادیکال و افراطی نشده بلکه اعتدال را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.
هجمه به نظارت استصوابی موضوع جدیدی نیست و شبهه‌افکنان هرازچندگاهی این اصل قانونی را زیر سوال می‌برند تا خودی نشان دهند.
مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال امارات امروز چند اصلاحیه در اساسنامه و آیین‌نامه انتخابات را تصویب کرد.
قیمت انرژی نباید دست دولت‌ها باشد. مثل هر کالای دیگری این بخش هم باید به بازار سپرده شود. اما مالکیت انرژی دست مردم باشد. این اتفاق نمی‌افتد، چون از یک سو دولت‌ها زیر بار این قضیه نمی‌روند، چون اصل جذابیت بودن در قدرت این است که اختیار این ثروت اصلی دست ما باشد. از سوی دیگر وقتی می‌خواهند قیمت را متناسب با تورم افزایش دهند این کار را نمی‌کنند، چون به همین سیکل‌های انتخاباتی می‌خورند.
جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به منظور ادامه بررسی پیش‌نویس اصلاحات ساختار بودجه، عصر امروز چهارشنبه به ریاست رئیس جمهور و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.
رئیس جمهور در دو نامه جداگانه اصلاحات قانون مجازات اسلامی و جداول کلان و پیوست‌های مربوط به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور را جهت اجرا ابلاغ کرد.
«محمد البلداوی»، نماینده چارچوب هماهنگی عنوان کرد: «تغییرات وزارتی آینده از طریق سنجش عملکرد آن‌ها در مهلتی که السودانی به آن‌ها داده صورت می‌گیرد. او چراغ سبز برای تغییر وزرا را نشان داده و وزرای جدید با رایزنی قدرت‌های سیاسی انتخاب می‌شوند.»
اعضای شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا اصلاحات آیین‌نامه اجرایی لایحه مولدسازی دارایی‌های دولت را پس از بحث و تبادل نظر تصویب کردند.
ما هیچ گاه در دوران معاصر یعنی از دهه ۵۰ به این‌طرف و ظرف این نیم قرن گذشته فقر و نابرابری به این شکل عریان و تاثربار نداشتیم که امروز وجود دارد. این مسئله بنیان‌های امنیت جامعه را به خطر انداخته و این اصلا در بودجه هیچ نمودی ندارد. این نشان می‌دهد بودجه عمدتا یک نوع مناسک است که سال به سال توسط حاکمیت نمایش داده می‌شود، اما مناسکی است که هیچ کدام از اهداف جامعه را تبیین نمی‌کند.
مراد ثقفی گفت: پیشنهاد من این است که ما نظر خودمان را بگوییم. برای اینکه بدانیم مردم چه فکر می‌کنند، هم مطبوعات و رسانه‌ها هستند که باید فعال بمانند و پرسش‌ها را مطرح یا جمع‌آوری کنند و به بحث بگذارند و هم ابزار‌های سنجش دقیق و علمی وجود دارند. نظرسنجی کنیم.
موضوع تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز معادن از چند سال گذشته تبدیل به دغدغه جدی معدنکاران شده بود که این موضوع در دولت فعلی نیز به عنوان مطالبه جدی بخش معدن کشور مطرح شد.
تربت حیدریه ـ معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات اقتصادی طی یکسال گذشته در کشور دشمن را به هراس انداخته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای به‌کارگیری مؤثر کارکنان وظیفه در مأموریت‌های اصلی و تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باید تکلیف جریانات سیاسی مختلف نسبت به بیانیه موسوی مشخص شود و اگر تفکر میرحسین با اصلاحات انطباق دارد، باید اعلام شود.
یک تحلیل‌گر سیاسی در یادداشتی از رئیس دولت اصلاحات بابت سکوت در برابر هرزه‌گویی‌های میرحسین موسوی انتقاد کرد.
سهام شرکت فولاد شاهرود به روش حراج در نماد معاملاتی فرود۱ در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۴/۱۴ عرضه می‌شود. جزییات این عرضه اولیه را در مطلب زیر بخوانید.
امیرعبداللهیان دوست دارد خود را یک دیپلمات موفق نشان دهد. اما پراکندگی قدرت، همه‌چیز را برهم زده است. آن نیروی فائقه‌ای هم که بتواند داستان را برش دهد، نیست. من فکر می‌کردم برجام امضاء می‌شود و بعد بر سر تداوم آن، بین اصولگرایان حاکم دعوا می‌شود؛ اما حالا، قبل از اینکه امضاء شود، دعوا شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ