رئیس فدراسیون کشتی قصد همراهی تیم ملی آزاد در جام‌جهانی 2022 آمریکا را نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به شکل عجیبی در مراسم خاکسپاری پدر پیام نیازمند خبری از هیچ یک از مسئولان فدراسیون نبود!
مدافع جوان فولاد به دلیل محرومیت دیدار تیمش مقابل ملوان را از دست داد.
هری مگوایر به دلیل مصدومیت در لیست منچستریونایتد برای بازی با تاتنهام حضور ندارد.
بازیکن سرعتی نساجی به دلیل بیماری شدید نتوانسته تیمش را در سفر به رفسنجان همراهی کند.
سهیل فداکار تنها غایب ملوان برای دیدار فردا برابر پرسپولیس خواهد بود.
ژوزه مورایس سرمربی خوش صحبت سپاهانی ها کنفرانس خبری پیش از داربی اصفهان را از دست داد.
نام نیمار، کیلیان امباپه و مارکو وراتی در فهرست امشب پی اس جی برای بازی برابر لوریان دیده نمی شود.
درحالیکه شایعات درباره آینده نیمار به اوج رسیده این ستاره برزیلی به دلیل ابتلا به ویروسی ناشناخته امروز در تمرین پی‌اس‌جی شرکت نکرده و به صورت انفرادی تمرین کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد دیدارهای تدارکاتی این تیم برابر روسیه و غیبت حامد حدادی در دیدار دوم توضبح داد.
احمد نورالهی پس از یک فصل درخشان در شباب الاهلی به الوحده پیوست اما نامش در بین سه بازیکن برتر خارجی امارات دیده نمی‌شود.
الوحده امارات بدون حضور ثابت ستاره ایرانی خود مقابل رجا کازابلانکا قرار می‌گیرد.
بار دیگر امید نورافکن غایب مورد توجه یک مراسم دیگر بود که توسط باشگاه سپاهان ترتیب داده شده بود.
امضای رئیس مجمع باشگاه سپاهان در فرم بودجه این تیم دیده نمی‌شود.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
حجت الاسلام خسروپناه گفت: باید محسن برهانی به اشد مجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند. امروز باید این روحیه تکثیر شود، ما قائل به گفتگو هستیم، ولی توهین به شهیدغیرت آزادی بیان و گفتگو نیست. کسی که به شهید، نفله می‌گوید به غیرت و شرف یک ملت توهین کرده است و باید این فرد به اشدمجازات برسد تا کسی جرات نکند به مقدسات توهین کند.
هم‌میهن نوشت: تامین امنیت دانش‌آموزان تنها دغدغه مدیران نیست. معلمان هم نگرانند. خانم «ک»، دبیر ریاضی یکی از مدارس منطقه ۳ آموزش‌وپرورش است. او می‌گوید که صبح روز شنبه، معاون و مدیر با دبیران جلسه گذاشتند و درباره اتفاقات احتمالی توضیحاتی دادند. البته این را هم تاکید کردند که به‌هیچ‌وجه با خبرنگاری مصاحبه انجام نشود. به گفته او روز شنبه تعداد زیادی از دانش‌آموزان غیبت داشتند، به‌طوری‌که تنها در کلاسی که او معلمش است، ۶ نفر غیبت داشتند.
نامزد انتخابات فدراسیون جودو گفت: آیا نباید دبیر مجمع تا آخرین ساعت پروسه مهم ثبت‌نام در انتخابات در محل کارش باشد و آیا غیبت او مجاز است؟
باشگاه فولاد خوزستان علت غیبت آیاندا پاتوسی را تصادف عنوان کرده است.
باشگاه فولاد خوزستان علت غیبت آیاندا پاتوسی را تصادف عنوان کرده است.
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به غیبت نماینده این فدراسیون در اجلاس جهانی و تاکید بر عدم کم کاری در این مورد گفت: ثبت‌نام برای حضور نماینده ایران باید در اردیبهشت‌ انجام می‌شد.
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک: ثبت‌نام برای حضور مسئول فدراسیون ژیمناستیک کشور در اجلاس جهانی می‌بایست در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شد و هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی مدیریت فعلی فدراسیون صورت نگرفته است.
دبیر شورای نگهبان گفت: رشادت‌های جوانان با غیرت و مومن ایران در دوران اسارت، صفحات درخشانی در تاریخ این سرزمین ترسیم کرده است.
ایرانسل دو نشان ویژۀ «ستارۀ ملی روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستارۀ طلایی روابط‌عمومی» را از نهمین دورۀ «جشنوارۀ ستارگان روابط‌عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.
در یک سال گذشته، ۶۰ مصوبه ارسالی مجلس را بررسی کردیم که ۱۴ مصوبه در مرحله اول تایید شدند و ۲۱ مصوبه در مراحل بعد و ۲۵ مصوبه هم در حال اصلاح است. در این مدت ۱۱ اساسنامه هم به شورای نگهبان ارسال شده که ۹ اساسنامه تایید و ۲ اساسنامه مورد ایراد واقع شده است. همچنین در یک سال گذشته، ۱۷۴ نامه از دیوان عدالت اداری دریافت کردیم که توسط فقهای محترم بررسی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ