مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید در صورتی که استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی نیاز دارند، باید اطلاع دهند!
با حکم معاون شهردار تهران سرپرست شرکت سرمایه گذاری شهر تهران معرفی شد.
در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، صدراله دولت به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سرمایه انسانی سازمان اصلی‌ترین مزیت رقابتی هستند که چنانچه درست مدیریت شوند، می‌توانند به‌عنوان عامل کلیدی در موفقیت سازمان مؤثر باشند.
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از شرکت بیش از ۵۷ هزار زن در طرح آگاه‌سازی زنان سرپرست خانوار خبر داد.
سرپرست معاونت بهره برداری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تمهیدات این شرکت به منظور خدمات رسانی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۰۰ شهید گمنام خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی «سرپرست مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران» را منصوب کرد.
سرپرست پیشین فدراسیون بسکتبال به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی منصوب شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی طی حکمی بیت اله رضایی را به عنوان سرپرست مجموعه ورزشی انقلاب را منصوب کرد.
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است.
اکبر غفرانی اوچقاز به عنوان سرپرست اداره کل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد.
سرپرست هیئت باستان‌شناسی محوطه کهنه‌قلعه گفت: انتظار می‌رود وزارت راه و شرکت ملّی گاز برای جبران مافات ناشی از آسیب به این محوطه ، برای حفظ این اثر ملی مشارکت کنند.
طی حکمی از سوی معاون وزیر ارتباطات، محمد پهلوانی قمی با حفظ سمت سازمانی به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب شد.
شهردار تهران طی حکمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه منصوب کرد.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، بهروز غفاری به عنوان سرپرست شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) منصوب و معرفی شد.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر بگوییم از کشتی بهتر نیستیم اما تقریبا هم ردیف با آنها عمل می‌کنیم ولی امکانات ما قابل قیاس نیست.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: ۱۴ ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.
سرپرست معاونت علمی و فناوری گفت: امسال بذر حداقل ۵ تا ۶هزار شرکت دانش بنیان جدید را بنا می گذاریم و امیدوار هستیم که طی ۳-۴سال آینده نتایج این بذر را برداشت کنیم.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی ضمن اشاره به اولویت‌های کاری‌اش، بر مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون تاکید کرد و گفت: تصمیمم حضور در این انتخابات است.
محسن یزدانی راد عضو هیات مدیره موسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس با مصوبه هیات امناء به عنوان سرپرست موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب شد.
شهردار تهران با پیشنهاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک، سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه را منصوب کرد.
اگر اساس‌نامه این اجازه را نمی‌دهد که سرپرست فعلی تا زمان برگزاری انتخابات در سمتش باقی بماند، حتما این اتفاق باید طبق نظر مجمع و هیات رییسه رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ