مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: در دوره فعالیت وزارت نفت در دولت سیزدهم افزایش تولید با فرمایشات مقام معظم رهبری این مقوله به عنوان یک هدف راهبردی با تمام توان در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا بر لزوم ارتقاء اشراف اطلاعاتی در انجام ماموریت‌ها و استمرار و جدیت در اجرای طرح‌های مقابله‌ای با خرده‌فروشان و معتادان متجاهردرسطح استان خوزستان تاکید کرد.
رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) به ضرورت تعامل و هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی و اهتمام به تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزها تاکید کرد.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اهتمام مرزبانی برای امنیت پایدار و توسعه اقتصادی در مرزهای منطقه خبر داد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ضریب پشتیبانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مطلوب است و باید این موضوع به ثبات برسد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: با اتمام عملیات زیرسازی این پروژه تا دو ماه آینده و بهره‌برداری از آن، اتصال ریلی خلیج فارس به دریای خزر محقق می‌شود.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.
شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی امسال هم با افزایش حداکثری بلیت های هواپیمایی گوش مسافران نوروزی را که دو هفته فرصت گردش دارند، می بُرند تا بتوانند جبران روزهای کم رونق‌شان را کنند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته محور اهواز تا باغملک در سال آینده به صورت بزرگراه زیر عبور می رود و عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیئت بازرسی این کمیسیون در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: باید زمان‌بندی واقعی، کمی و قابل پایش جهت اتمام مسکن مهر ارائه شود.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: عملیات لایروبی سد چم آسمان با حجم عملیات خاکی بیش از ۱۰۰ هزار متر مکعب انجام شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اتمام لایروبی سد چم آسمان، محل برداشت آب شرب اصفهان تا ۲۰ روز آینده خبر داد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن بایادآوری اینکه وزیرسابق راه وشهرسازی نسبت به تأمین منابع پروژه‌های ریلی اهتمام جدی داشت، امیدوار هستیم باحضوروزیر راه وشهرسازی اهداف پایه‌ریزی شده درصنعت ریلی محقق شود
رستم قاسمی چهره‌ای است که از نیمه دهه هشتاد خورشیدی در رسانه‌ها بیشتر دیده می‌شود. این زمانی است که با حکم فرمانده سپاه، به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منصوب شده است. قاسمی تحصیلاتش را با مدرک کارشناسی‌ارشد مهندسی عمران در دانشگاه شهید عباسپور وابسته به دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسانده بود. شیفت کاری وی به سمت پروژه‌های نفت‌وگاز و پتروشیمی هم از همین زمان کلید می‌خورد. زمانی که در شرکت مهندسی نیروی نفت مشغول به کار می‌شود.
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین از اتمام عملیات ساخت بزرگترین خط تولید داروی ضد سرطان کشور در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده داروی ضد سرطان کشور شد.
روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخباری که طی روزهای اخیر مبنی بر «پایان‌یافتن منابع آب تهران طی ۱۰۰ روز آینده» منتشر شده است را تکذیب کرد.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای، خبر "اتمام ذخایر آبی تهران طی ۱۰۰ روز آینده" که به تعدد امروز در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.
نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق در دیدار با سفیر کره جنوبی در عراق بر اهتمام ویژه بغداد به فراهم آوردن بستر لازم برای سرمایه گذاری در این کشور تاکید کرد.
مدیران‌عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ به سوالاتی از قیبل زمان ارزش‌گذاری و واگذاری بلوک مدیریتی سرخ‌آبی‌ها و کاهشی بودن قیمت سهام باشگاه‌ها پاسخ دادند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که به دعوت الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود به این کشور سفر کرده در مراسم افتتاح فرودگاه بین‌المللی زنگیلان شرکت کرد. ساخت فرودگاه زنگیلان که پایه آن توسط علی‌اف در ۲۶ آوریل ۲۰۲۱ بنا نهاده شد، طی یک سال و نیم به اتمام رسید. همچنین یک پروژه کشاورزی در زنگیلان نیز با حضور رؤسای جمهوری ترکیه و آذربایجان افتتاح شد. در حاشیه این مراسم الهام علی اف اقدام به وزنه برداری در مقابل اردوغان کرد.
دکتر طبائیان تصریح کرد: افرادی که سرباز هستند یا برگ سبز نظام وظیفه دارند، می‌توانند در آزمون دستیاری پنجاهم شرکت کنند. البته پزشک سربازها به شرط پایان سربازی و اتمام طرح تعهدات تا شهریورماه می‌توانند در دوره دستیاری حضور داشته باشند.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: تامین آب شرب سالم و آب کشاورزی مناسب برای کشاورزی مناسب برای کشاورزان از اهداف اصلی این وزارتخانه است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: فاز نخست پروژه آبرسانی اضطراری به همدان به اتمام رسیده و این پروژه در حال حاضر در مرحله تست تأسیسات و رفع نواقص موجود است.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از اتمام پروژه چهارخطه شدن کریدور جاده‌ای شمال - جنوب با بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر باقی‌مانده در محدوده بادرود به کاشان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ