دوچرخه سواری ایران که مدتهاست بابت نبود تجهیزات در چالش قرار دارد، امیدوار است پس از ثبت درخواست ۱۰ دوچرخه جدید و مدرن با حمایت مسئولان و حامیان مالی پس از سالها « نو نوار » شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پیشین تراکتور تبریز حساسیت دو بازی نخست تراکتور تبریز را در حد جابجایی اسم قهرمان در پایان فصل جاری لیگ برتر دانست.
مراسم پاکسازی پیست اسکی مجموعه بین المللی توچال ۱۹ مرداد با حضور مسئولان ، اسکی بازان ،کوهنوردان و جمع زیادی از علاقه مندان به حفظ محیط زیست برگزار شد.
رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جهانی از پنج روز قبل آغاز شده و پاسپورت و روادید محمد گنج خانلو و رئیس فدراسیون به ایران رسید تا نمایندگان کشورمان امشب تهران را به مقصد گلاسکو ترک کنند.
رضا اسدی هافبک مهاجم جدید سپاهان با شماره غیر منتظره‌ای در مراسم رونمایی پیراهن سپاهان معرفی شد.
به نظر می‌رسد ژوزه مورایس تصمیم قطعی خود را درباره رضا اسدی گرفته است.
باشگاه پیکان با مهاجم فصل گذشته چادر ملو اردکان قرارداد بست.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مشکل تجهیزات دوچرخه‌سواران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: مشکل تجهیزات نه تنها برای پارادوچرخه‌سواران حتی برای دوچرخه سواران اعزامی به بازی‌های آسیایی نیز وجود دارد و باید مسئولین نگاه ویژه‌ای از نظر اعتباری نسبت به فدراسیون‌های تجهیزات محور داشته باشند.
بازیکن فصل جدید سپاهان توانست در اولین حضورش در ترکیب طلایی‌پوشان، با گلزنی کار را استارت زد.
برخی پیست‌های اسکی کشور که می‌توانند هم باعث رشد ورزش و افزایش مدال‌آوری برای ایران شوند، با بی‌تدبیری مسئولان و بی‌توجهی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بدون تعیین تکلیف رها شده‌اند.
خرید جدید سپاهان در نخستین بازی برای این تیم موفق به گلزنی شد.
فدوی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی، چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.
مهاجم بلند قامت تیم ملی در دو بازی پیاپی شانس افزایش گل‌های ملی داشت.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری سفرش به سوئیس برای پیگیری اتفاقات انتخابات این فدراسیون را رد کرد و گفت: برای مذاکره با یک اسپانسر از طریق دوست ایتالیایی‌مان در فرانسه هستیم!
رئیس و دبیر فدراسیون اسکی با رئیس فدراسیون جهانی این رشته دیدار کردند.
بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.
بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.
با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس ظاهرا دو‌ گزینه نهایی کادر فنی تیم ملی جوانان به زودی اعلام خواهند شد.
مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ۱۵ دی با حضور در محل برگزاری لیگ هاکی روی یخ مردان از این رقابت‌ها بازدید کردند.
مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ۱۵ دی با حضور در محل برگزاری لیگ هاکی روی یخ مردان از این رقابتها بازدید کردند.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی با هشتگ #امپراتوری_دروغ نوشت: رسانه‌های تروریست سعودی-لندنی هنوز هیچ اسمی از اسامی مسوولانی که مدعی شدند در حال فرار از کشور هستند منتشر نکرده است.
به ورزشگاه که رسیدیم، چند نفری از مسئولان فدراسیون فوتبال آمدند و برای‌مان حرف زدند. یکی از آن‌ها که سمت بالایی داشت، گفت لطفا اسمی از سحر خدایاری، دختر آبی و البته وریا غفوری نیاورید. آن‌ها را تشویق نکنید تا دردسری درست نشود و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم مجوز ورود را راحت بگیریم
در ایران ما، حساسیت ویژه روی دشمن خارجی و کلا دشمنان نظام است و لذا معمولا در نطق های مسئولان، ذکری از دشمنان داخلیِ جان، مال و ناموس ملت نمی‌شود؛ حال تجاوز دسته‌جمعی باشد، اسید بپاشند یا با قمه به جان مردم بیفتند.
وزارت نیرو در تابستان پیش رو بنا دارد تا با انعقاد تفاهم نامه با  مشترکان و بخش های پرمصرف مثل بخش صنایع و بخش کشاورزی مقدمات کنترل اوج بار مصرف و پایداری جریان برق را اجرایی کند؛ اقدامی شایسته و ضروری که انتظار می رود نتیجه ثمربخشی آن به حداقل رسیدن خسارت‌ها در بخش های اقتصادی و جلوگیری از خاموشی های برنامه ریزی نشده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ