فرانچسکو توتی، اسطوره رم، ابراز امیدواری کرد که ژوزه مورینیو بتواند دومین جام متوالی اروپایی را با این تیم به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که میسون مونت توانایی بازی در پست‌های دفاعی‌تر هم دارد.
وزیر دفاع بلاروس اعلام کرد که این کشور از روسیه در برابر ناتو حمایت خواهد کرد.
هواداران منچستریونایتد بعد از پیروزی 1-0 تیم‌شان مقابل وولوز از میسون مونت به شدت انتقاد کردند ولی کاپیتان یونایتد با ارسال پیامی به این خرید جدید شیاطین سرخ به او روحیه داد.
مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.
برادر میسون مونت، به شدت به انتقادات بر علیه برادرش واکنش نشان داد.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
ستاد اقتصاد دیجیتال همواره نقش پررنگی در توسعه کاربرد فناوری‌های نوظهور و رساندن این فناوری‌ها به مرحله تجاری‌سازی و درآمدزایی داشته و دارد.
برنامه ملی میکروالکترونیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی از طرح‌های نیمه‌تمامی که نتایج رو به پیشرفت داشته‌اند، حمایت می‌کند.
رییس صندوق نوآوری گفت: شرکت های که خط تولیدشان تکمیل نشده و با کمک ما می‌تواند این خط تولید تکمیل و منجر به رشد تولید آن ها شود، مشمول حمایت ها در بسته رشد تولید می شوند.
بازیکنان رئال مادرید پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو از دروازه بان مصدوم‌شان حمایت کردند.
هواداران اورتون در بازی مقابل فولام در حمایت از دله آلی بنر قابل توجهی را رونمایی کردند.
ستاد توسعه زیست فناوری از طرح‌های پیشنهادی جهت کسب دانش فنی و تولید بار اول با اولویت‌های تولید دارو و فرآورده‌های بیولوژیک، روش‌های درمانی نوین و مولکول‌های کلیدی دارویی حمایت می کند.
بعد از پیروزی در اولین مسابقه لیگ برتر ستاره پرسپولیس امروز به همراه پسرش میهمان بازی تیم شهرش بود.
هاوارد وب، داور سرشناس انگلیسی، می‌گوید شیوه جدید محاسبه وقت تلف شده باعث می‌شود فوتبال منصفانه‌تر باشد.
کسر از خدمت سربازی، حمایت از پسادکتری، کمک به تجاری سازی محصولات، حمایت تا سقف ۳۰۰میلیون از استارت اپها بخشی از حمایت های صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه فناوری های دفاعی به شمار می رود.
حمایت های دولت از خودرسازان منجر به توقف تولید خودروهای ناقص شد
«مارگاریتا سیمونیان»، سردبیر راشا تودی، در اظهارات خود گفته است که فرمانده واگنر با پشت گرمی به حمایت غرب شورش خود علیه مسکو را آغاز کرد، اما در همان ابتدای راه شکست خورد.
نخست وزیر پیشین انگلیس ضمن مقاله‌ای در روزنامه تلگراف نوشت که غرب به راهبرد گسترده‌تری برای مقاومت در برابر روسیه با ارائه حمایت از قاره آفریقا نیاز دارد.
تونی کروس، ستاره رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که پروژه سوپرلیگ این بار جواب بدهد.
در روزهای گذشته تونی کروس از پر مرتساکر برای انتخاب مدیر بعدی تیم ملی آلمان حمایت کرد و گفت که او «اقتدار کافی» برای حضور در این پست خواهد داشت.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ