کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی پس از این بازی اظهار کرد: بازی خوبی بود. برد همیشه خوب است. بعد از چند روز پرفشار، بازیکنان جوان فرصت بازی پیدا کردند. امشب توانستیم یک بازی تمرینی داشته باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
سرمربی تیم ملی قطر بعد از قرعه کشی اعلام کرد تیمش در بین بهترین های آسیا قرار دارد و برای عنوان قهرمانی مجدد تلاش می کند.
مهرداد محمدی دعوت شدن به تیم ملی را حق خود می‌داند و حرف‌های جالب توجهی در مورد سختی گلزنی در ایران و بازگشت سیاوش یزدانی به سپاهان می‌زند.
مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، حضور کارلوس کی‌روش بوده است.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ملی پوشان ما بازی شجاعانه ای را مقابل ولز انجام دادند، گفت: انتخاب حسینی برای این دیدار یکی از بهترین عملکردهای حرفه ای کی روش بود.
در آستانه دیدار مقابل ولز، کی‌روش باید بداند بدترین تصمیمش در مصاف با انگلیس چه بوده و راهکار کارآمدی برای خروج تیم از این شرایط داشته باشد.
برترین مدافع راست لیگ بیست و دوم سرانجام به هدفش رسید و مسافر جام جهانی شد.
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر نیکاراگوئه در دیداری تدارکاتی گفت: بدترین قسمت این دیدار مصدومیت امید ابراهیمی بود که همه ما را نگران کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
کاپیتان سوم تیم ملی ایران بدون مصدومیت آماده حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌شود.
علیرضا بیرانوند می‌گوید مینی‌ کمپ های تیم ملی بازیکنان را وارد شرایط جام جهانی می‌کند.
کولیبالی مدافع تیم ملی سنگال می گوید که ایران پیش از این نیز بازی های خوبی را برابر تیم های بزرگ دنیا به نمایش گذاشته است.
تیم تحت هدایت کارلوس کی روش یک بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پرستاره ارائه داد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی کشورمان عملکرد خوبی مقابل اروگوئه داشت، گفت: بهترین تیم ملی در ادوار گذشته در اختیار کارلوس کی روش است.
دریبل تماشایی جهانبخش در برابر ستاره رئال مادرید شروعی بر تغییر روند بازی به سود شاگردان کارلوس کی‌روش بود.
شجاع خلیل‌زاده یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در تقابل با اروگوئه بود.
شماره ۱۰ تیم ملی ایران در حضور کوتاه مدت مقابل اروگوئه توانست موثر ظاهر شود.
پیشکسوت استقلال و تیم ملی معتقد است باید از کی‌روش و برانکو عبور کنیم چرا که آنها هرچیزی برای اضافه‌کردن به فوتبال ایران داشتند، ارائه کردند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات در تیم ملی می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: حضور کی‌روش به عنوان سرمربی شوک خوبی برای فوتبال ملی بود اما برای موفقیت عوامل دیگری هم نیاز است.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر است، گفت: روشی که اسکوچیچ را حذف کردند نشان می‌دهد منصف نیستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ