تیم تحت هدایت کارلوس کی روش یک بار دیگر نمایش قابل قبولی را مقابل سنگال پرستاره ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد دانشگر، مدافع میانی تیم فوتبال سپاهان، دقایقی پیش از ورود تیم به دربی اصفهان در حال یادآوری نکاتی به محمدجواد حسین‌نژاد است.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر بودجه مورد نیاز تأمین نشود ما با یک چالش مواجه خواهیم شد و حدود ۳ میلیون دانش آموز از درس محروم خواهند شد.
ضوابط کلاس بندی مهر ۱۴۰۲ مدارس روستایی، عشایری و مدارس شهر‌های کوچک و روستا شهر‌هایی که طی سال‌های اخیر از روستا به شهر تبدیل شده‌اند آمده است که ظرفیت تعداد دانش آموزان در مدرسه دارای یک مدیرآموزگار و یک کلاس با دو پایه می‌تواند تا ۲۵ نفر باشد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:۱۰۰ هزار کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارد.
وزیر آموزش و پرورش از افزایش ۴۳ درصدی ردیف اعتباری خیرین در بودجه امسال خبرداد و گفت: ۲ هزار پروژه با استعداد ۱۰ هزار کلاس درس با شروع سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.
تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: درست است راهیان پیشرفت جایگاه دارد، اما جایی که ابتدا محبت است و بعد ساخته شدن در محضر خداوند، راهیان است. این عرصه، بدی ندارد. این را باید قدر بدانیم و برای آن بدی نسازیم. همگی باید این کلاس درس را برای تمام جوانان سهل الصول کنیم.
دزپارت- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور: ۲ هزار پروژه در قالب ۱۳ هزار کلاس درس کشور تا مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیران باشگاه اشتوتگارت سباستین هونس را به عنوان جانشین برونو لابادیا برگزیدند.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: ۱۰۴ هزار کلاس درس فرسوده داریم که باید بازسازی و یا مقاوم سازی شوند، که ظرفیت‌های دولتی قطعاً پاسخگو نیست.
ساعت ۸.۳۰ صبح امروز ۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان دخترانه عطار قوچان با احساس بوی نامطبوع در کلاس درس دچار مسمومیت شدند.
پلیس ژاپن حادثه حمله با چاقو به یک کلاس درس نزدیک شهر توکیو پایتخت این کشور را مورد تأیید قرار داد و اعلام کرد که ضارب ۱۷ ساله بازداشت شده است.
مهدی رحمتی پس از پایان دیدار تیمش برابر سپاهان، چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با پیام نیازمند گفتگو کرد.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقرر شده تا پایان سال ۱۴۰۲ حدود ۴۰۰ کلاس کانکسی دیگر در خراسان رضوی حذف و در مجموع هفت هزار کلاس درس جدید به سرانه آموزشی استان افزوده شود.
اهواز- تعداد ۷۵ مدرسه با ۳۱۰ کلاس درس در خوزستان به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس‌جمهور کشور به بهره‌برداری رسید.
مشهد ـ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه فجر تعداد ۲۵۶ کلاس درس در این استان افتتاح شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تحویل تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس در سال جاری به ارزش ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود یکصد هزار کلاس درس در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود ۳۴ هزار کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و مابقی نیازمند مقاوم سازی است.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان ۱۵۰۰ کلاس درس کمبود دارد.
حامد پاکدل یکی از گزینه‌های جانشینی لوکادیا در روزهای غیبت شیخ دیاباته و جدایی لوکادیا است که هنوز پایش در این فصل به گلزنی باز نشده است.
کیلیان امباپه در جام جهانی قطر با اینکه فشار زیادی را تحمل می‌کرد عملکردی استثنایی داشت و او را باید یکی از بهترین ستاره‌های این تورنمنت دانست.
تعویض های طلایی هاجیمه موریاسو کلید صعود ژاپن به مرحله بعدی جام جهانی بود.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
ارلینگ هالند و برناردو سیلوا نجات‌دهنده‌های منچسترسیتی در مقابل نیوکسل بودند. حالا می‌توان فهمید که چرا پپ به خرید هالند اصرار داشت و نمی‌‌خواهد برناردو را از دست بدهد.
ساخته تاریخی تماشایی مایک لی یک کلاس درس تاریخ است اما این کلاس درس تاریخ باعث نشده تا ساختار درام با استحکام شکل نگیرد و در نهایت با اثری پیچیده، هیجان انگیز با جزئیاتی تحسین برانگیز مواجه هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ