کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن محبوب و پیشین تیم ملی با انتقاد از وضعیت اقتصادی در کشور گفت: هیچ جای دنیا مثل ایران نیست که در عرض دو ماه قیمت دلار و مواد غذایی چند برابر شود و مردم در تهیه مایحتاج اولیه خود دچار مشکل شوند، برای همین می گویم سال گندی را پشت سر گذاشتیم!
تیم ملی آمریکا در دو مسابقه پس از جام جهانی ۲۰۲۲ هیچ بردی به دست نیاورده است.
روی ویتوریا می گوید که برای نشستن روی نیمکت مصر، هیچ صحبتی با کارلوس کی روش نداشته است.
علی‌رغم اینکه در دستور جلسه‌ی ارسال شده برای اعضا، به هیچ موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی بزرگسالان و نیمکت آن اشاره نشده، اما بعید و دور از ذهن است که اعضا در خصوص این مورد که حالا مهم‌ترین ماموریت فدراسیون است، صحبت نکنند.
کی‌روش مشکل اصلی تیم بود؛ یک مربی بسیار محتاط، بدون دیدگاه مناسب و بدون فلسفه مناسب، بیش از حد دفاعی و مربی که به هیچ وجه اهل ریسک نیست.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است سیدحسین حسینی روی هیچ کدام از 6 گل خورده از انگلیس تقصیری نداشته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتظاراتمان برای صعود به مرحله دوم جام جهانی است؛ هیچ چیز تغییر نکرده است و ما با همان باور و همان جاه طلبی در جام جهانی خواهیم بود.
این خبر عجیب هیچ منبعی ندارد و مشخص نیست از اطرافیان فرهاد مجیدی کسب شده است یا فدراسیون فوتبال ایران چنین بررسی انجام داده؟
سرمربی تیم ملی درخواست داشته بازی با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و افراد رسانه‌ای برگزار شود.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظم تیمی حاکم در تیم ملی هیچ تفاوتی با نخستین روز حضورش در تیم ملی در مقطع اول سرمربیگری کی‌روش ندارد.
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
هیچ یک از بازیکنانی که در دیدار با اروگوئه برای تیم ملی ایران بازی کردند سهمیه امید محسوب نمی شدند.
کارشناس فوتبال ایران پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه را از روش قدیمی و کهنه تاکتیک‌های کارلوس کی روش دانست و گفت: استراتژی و نقشه بازی تیم ملی نشان داد هیچ تغییری نسبت به گذشته نکرده‌ایم.
هیچ کس به جز مهدی طارمی از این بی نظمی صحبت نکرده بود و او بود که در مصاحبه با عادل فردوسی پور کاری کرد که پشت پرده‌های تیم ملی مشخص شود و در نهایت اسکوچیچ در آستانه جام جهانی جای خود را به کارلوس کی‌روش بدهد.
سعید عزت‌اللهی می‌گوید دراگان اسکوچیچ تلاشش را کرد و زحمتش را کشید و باید احترام او به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
او در پاسخ به این سوال که آیا درباره آمدن کی‌روش به ایران هم بحثی انجام شد یا خیر؟ گفت: هیچ بحثی نشد. البته راجع به تمام تیم‌های ملی گفتگو شد، اما درباره آقای کی‌روش صحبتی نشد.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید که در جلسه هیئت رئیسه هیچ بحثی در مورد بازگشت کی‌روش مطرح نشد.
سرمربی تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ است و هیچ بحثی در خصوص تغییر سرمربی در هیات رییسه مطرح نشده و اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های آسیا با ایران قرارداد دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ