فوتبال دیگر فقط ورزش کردن نبود؛ حالا دیگر کوکاکولا و آدیداس هم در کنار فوتبال بودند. «فیفا بدون نقاب» یک سریال مستند چهار قسمتی است که داستانش را از زمان ریاست هاولانژ بر فیفا و تغییراتی که او در این نهاد ایجاد کرد آغاز می‌کند. اما نقطۀ اوج داستان جایی است که چند دهه بعد، اف‌بی‌آی تعداد زیادی از اعضای این نهاد را به خاطر فساد و اخاذی دستگیر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
بعد از حملات نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور بارها از پروتکل فیفا برای مبارزه با نژادپرستی صحبت شده است. اما این پروتکل چیست و چه جزئیاتی دارد؟
فیفا نخستین رده‌بندی تیم‌های ملی در سال 2023 را منتشر کرد که بر اساس آن تیم ملی ایران بدون تغییر جایگاه نسبت به رده‌بندی قبلی همچنان تیم بیست‌و‌چهارم جهان است و در میان تیم‌های آسیایی نیز پس از ژاپن رده دوم را در اختیار دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی پیش‌روی فیفا جایگاه بیست‌وچهارم جهانی را حفظ خواهد کرد.
اینفانتینو ۵۲ساله بدون رقیب رئیس فیفا ماند
آمانوف در یک بازی تدارکاتی بدون اطلاع استقلال با پیراهن نفتچی تاشکند به عنوان بازیکن تستی بازی کرد! اسناد مربوط به تخلف آشکار آمانوف جمع آوری شده و در صورت دفاع درست وکلای استقلال در فیفا، این بازیکن محرومیت سنگینی را تجربه خواهد کرد.
چماق تعلیق در فوتبال و دولت چین هیچ کاربردی ندارد و هیچ مدیری جرات ندارد برای باقی ماندن خود در مصدق ریاست و منافع خود، کل کشور و نظام حاکمه را تلویحا و یا مستقیما تهدید کند و در واقع فوتبال این کشور را به گروگان بگیرد.
از 29 اسفند تا 8 فروردین فیفا دی است و تیم ملی می تواند در این حد فاصل برای برگزاری تمرینات و هم چنین بازی های دوستانه برنامه ریزی کند.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
مربی سنگال بدون بازیکنانش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اکوادور حاضر شد و به این دلیل با مجازات روبرو خواهد شد.
قطر امروز از فیفا خواست که با ممنوعیت فروش نوشیدنی در زمان برگزاری جام جهانی موافقت کند. درخواستی که دقایقی پیش با تایید فیفا همراه شد.
قطر امروز از فیفا خواست که با ممنوعیت فروش نوشیدنی در زمان برگزاری جام جهانی موافقت کند. درخواستی که دقایقی پیش با تایید فیفا همراه شد.
جلسه فیفا بدون طرح حذف ایران تمام شد
هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.
با حضور نمایندگان فیفا و براساس قوانین فدراسیون جهانی فوتبال تمامی بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی در وین تست دوپینگ دادند.
دولتی‌ها می‌گویند که بدون فشار فیفا به بانوان ایرانی اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را داده‌اند که راستش را بخواهید باور نمی‌کنیم. اگر نبود فشارهای فیفا، آنهم در زمانه‌ای که دبیر ستاد امر به معروف به دنبال جدا سازی دانشگاه‌هاست، حضور بانوان در ورزشگاه‌های فوتبال همچنان یک رویا بود.
صعود یک پله‌ای تیم ملی در رنکینگ فیفا بدون بازی!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
عصر چهارشنبه و درست چند ساعت بعد از باز شدن سایت بلیت‌فروشی برای دیدار استقلال و سپاهان در هفته نخست لیگ برتر، سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که همه بازی‌های این هفته بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود!
مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم‌ها در هفته اول واکنش نشان داد.
در آستانه‌ی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر، فیفا در نامه‌ی مهمی از ایران خواست تا مقدمات حضور زنان را در ورزشگاه فراهم کند.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ