منتشر شدن عکس روی جلد بازی جدید شرکت EA Sports با عنوان اف‌سی24 که اولین بازی این شرکت با نامی به جز نام فیفا است با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوسه ماتیاس آلمیدا بر دستان آرائوخو از اتفاقات ناب پلی‌آف چمپیونزلیگ بود.
بزرگراه عجیبی در چین که بر روی سقف خانه‌ها ساخته شده. سقف خانه‌ها از مواد جاذب صدا تشکیل شدند که باعث میشود صدای حرکت اتومیبل‌ها باعث آزار ساکنان ساختمان نشود. منبع: خبرفوری
کارشناسان معتقدند که طول مدت مسابقات فوتبال روی کره ماه باید به بیش از نیمی از آن کاهش یابد تا بازیکنان بتوانند امنیت خود را در میان محیط‌های ناآشنا ماه در اولویت قرار دهند.
دو باشگاه منچسترسیتی و لایپزیش برای انتقال یوشکو گواردیول هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌اند.
حسین عبدی می‌گوید او و دستیارانش 9 ماه است که بدون دریافتی مشغول به کار هستند اما آنها تمرکزی روی مسائل مالی ندارند و به دنبال یک افتخارآفرینی ملی هستند.
اقیانوس‌ها یکی از قلمرو‌های شگفت‌انگیز روی سیاره هستند که گسترۀ عظیمی از اعماق آن‌ها هنوز برای ما ناشناخته است. در این مطلب با تعدادی از عجیب‌ترین حیوانات اعماق اقیانوس آشنا می‌شوید.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
به نظر می رسد با قطعی شدن جدایی اسپالتی از قهرمان سری آ، یک گزینه جذاب روی میز دی لورنتیس قرار دارد.
تیمی از محققان ژاپنی آزمایش روی نوع دیگری از ماده را که در نهایت می‌تواند در ماهواره‌های واقعی استفاده شود، تکمیل کرده‌اند: چوب ماگنولیا.
سرباز آندری لینیچوک در تصویر ۱۶ فروند پهپاد اورلان ۱۰، ۱ فروند پهپاد شناسایی زالا و یک بالگرد کاموف Ka-۵۲ را سرنگون کرده است؛او در سن ۲۵ سالگی در جبهه باخموت کشته شد.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
شاید ریچارلیسون عجیب‌ترین و بدترین تتو را در بین بازیکنان لیگ برتر داشته باشد. او عکس چهره خودش را بین نیمار و رونالدو روی پشتش زده است.
«صخرۀ کوتوله‌ها» به خودی خودش رازآمیز و آمیخته با افسانه‌ها است؛ اما وجود یک عبارت فارسی بر روی دیوارۀ آن، باعث عجیب‌تر شدنش هم می‌شود.
انیشتین بعدا که عکس را دید آن‌قدر از آن خوشش آمد که کپی‌هایی از آن را به عنوان کارت پستال برای دوستان نزدیکش می‌فرستاد. عکس خیلی سریع معروف شد و روی جلد مجلات و روزنامه‌های مختلفی رفت. نسخه اصلی این عکس بعد‌ها در حراجی به قیمت ۷۲ هزار و ۳۰۰ دلار به فروش رفت.
ضحا خواهر بزرگ‌تر است، پرستیژ و لباس‌پوشیدنش شبیه به یک سرآشپز واقعی است. می‌گوید: «شاید من اولین زنی باشم که پشت منقل می‌ایستد و جگر و جوجه‌کباب می‌دهد دست مشتری. من به پختن کباب آن هم بر روی آتش و زغال از بچگی علاقه داشتم، برای همین هم فر گازی را برای مغازه انتخاب نکردم».
این جاندار ۱۲ سانتیمتری که زیستگاه آن مناطق مرطوب و نمناک است، به دلیل پوزه عجیبش که دارای ۲۲ شاخک گوشتی است، مشهور است.
محققان استخوان‌های بجای مانده از ۶ خرس را تحلیل کردند که برخی از آن‌ها قدمتی ۵۰،۰۰۰ ساله داشتند، استخوان‌هایی که در سه غار در رومانی پیدا شده بود. دانشمندان روی کلاژن فسیل شده داخل بقایای اسکلت این خرس‌ها تمرکز کرده و آن را با کلاژن استخوان خرس‌های گیاهخوار، گوشت خوار و غارنشین در دیگر نقاط اروپا مقایسه کردند. بر اساس نرخ انواع متفاوت نیتروژن در اسید‌های آمینه موجود در کلاژن، محققان دریافتند که Ursus spelaeus کاملاً گیاهخوار بوده است.
«صخرۀ کوتوله‌ها» به خودی خودش رازآمیز و آمیخته با افسانه‌ها است؛ اما وجود یک عبارت فارسی بر روی دیوارۀ آن، باعث عجیب‌تر شدنش هم می‌شود.
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
نصرت، سرآشپز معروف ترک در جشن قهرمانی آلبی سلسته حاضر شد.
ستاره خط دفاعی آرژانتین در پایان مراسم اهدای جام با ژستی عجیب مقابل دوربین گوشی همسرش قرار گرفت.
در ۱۵ ژانویه آتشفشان هونگا در منطقه هونگا- تونگا (در کشور تونگا در اقیانوس آرام) که یک مخروط آتشفشانی در زیر دریا در فاصله ۶۴ کیلومتری شمال جزیره تونگا، تونگاتاپو است، ناگهان فوران کرد. این انفجار قوی‌ترین انفجار روی زمین در ۳۰ سال اخیر بود و۱۰۰ برابر بمب هیروشیما قدرت داشت. انرژی بسیار زیاد این رویداد باعث ایجاد سونامی شد که تا ژاپن هم رسید. همچنین امواج شوک جوی ایجاد شده باعث شد که در جو زمین صدایی مانند زنگ به گوش برسد.
سرمربی تیم فوتبال چادرملوی یزد می‌گوید تیمش برخلاف روند مسابقه بازی را واگذار کرده است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش: در کنکور امسال برخی از متقلبان روی کفش خود دوربین نصب کرده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ