فیفا نخستین رده‌بندی تیم‌های ملی در سال 2023 را منتشر کرد که بر اساس آن تیم ملی ایران بدون تغییر جایگاه نسبت به رده‌بندی قبلی همچنان تیم بیست‌و‌چهارم جهان است و در میان تیم‌های آسیایی نیز پس از ژاپن رده دوم را در اختیار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
ایران در جایگاه نود و سوم رده‌بندی معتبرترین گذرنامه‌های جهان قرار دارد. دارندگان گذرنامه ایرانی می‌توانند بدون دریافت ویزا به ۴۴ مقصد بین‌المللی سفر کنند.
طبق رده‌بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، ایران کماکان رده بیست و دوم بهترین تیم‌های جهان را در اختیار دارد.
ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید برق حرارتی کشور، با اشاره به جایگاه دوازدهم ایران در راندمان تولید برق به تابناک گفت: در حال حاضر آمادگی نیروگاه‌های حرارتی برای تأمین برق تابستان به بالای 98 درصد رسیده است.
هری کین و ارلینگ هالند در فهرست موثرترین بازیکنان لیگ برتر در صدر هستند. گل‌های آن‌ها تاثیر به سزایی در جایگاه تاتنهام و سیتی در جدول لیگ برتر داشته است.
غذاهای ایرانی از لذت و آوازه خوبی در طعم، مزه، اشتها آوری، رنگ و شکل دارند، اما بین غذاهای یاد شده غذاهای گیلانی جایگاه ویژه‌ای دارند زیرا نمی از انواع خورش‌های گیلانی بدون گوشت تهیه می شوند که نمونه بارز آنها باقلا قاتق است.
هفته نوزدهم از سی و پنجمبن دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان بدون تغییر در رده بندی تیم ها و حفظ جایگاه نخست توسط تیم سپاهان اصفهان برگزار شد.
برخی جایگاه‌های عرضه سوخت که اغلب جایگاه‌هایی بزرگ و با تعداد بالای مراجعه مردمی هستند، در مراجعه خبرنگار ما به عنوان فردی که کارت سوخت شخصی به همراه ندارد و نیازمند استفاده از کارت آزاد جایگاه هست، اعلام کردند که هیچ کارت سوخت آزادی در جایگاه وجود ندارد.
تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی پیش‌روی فیفا جایگاه بیست‌وچهارم جهانی را حفظ خواهد کرد.
رئیس جمهور گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به کم‌کاری و فساد رسیدید، حتماً موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
ما مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم در کشور به طور محسوس؛ این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست. ما اگر بخواهیم فقر را برطرف بکنیم، اگر بخواهیم رفاه خانوار را در کشور رشد بدهیم این احتیاج دارد به رشد اقتصادی در کشور، بدون این امکان ندارد.
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه یک دهه عقب ماندگی داریم، تاکید کردند: با رشد اقتصادی باید جایگاه ایران را در منطقه و جهان حفظ کنیم چراکه رفع فقر و مشکل معیشتی بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست.
جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی برای بازی استقلال و ملوان با بلیت یک میلیون تومانی بدون تماشاگر ماند!
شهروندان ژاپن با دسترسی بدون ویزا به ۱۹۳ مقصد در سراسر جهان و با پیشی گرفتن از سنگاپور و کره جنوبی، قوی‌ترین پاسپورت جهان در سال ۲۰۲۳ را همانند چند سال اخیر در اختیار دارند.
نوشاد عالمیان با دو پیروزی و یک باخت و کسب جایگاه بیست و هفتم به کار خود در مسابقات انتخابی جهان پایان داد.
سرمربی تیم پاس گرگان از وضعیت تیمش ابراز رضایت کرد.
دومین بازی بدون مهاجمان خارجی برای یحیی گل محمدی و او اینبار امیدوار است با برتری برابر پیکان، جایگاه تیمش در صدر بیش از این به خطر نیفتد.
یکی از جذاب‌ترین دربی‌های تاریخ روز گذشته یکبار دیگر در سکوت آزاردهنده ورزشگاه آزادی برگزار شد.
تیم ملی وزنه برداری ایران بدون کسب مدال طلای مجموع به عنوان هفتمی مسابقات جهانی دست پیدا کرد. وزنه بردار باتجربه کشورمان هم به عنوان ششمین نفر برتر این مسابقات معرفی شد.
قصه این کیف که جایگاه خود را در صحنه مدِ امروز هم حفظ کرده است؛ بدون نام بردن از پرنسس دیانا امکان ندارد. او ۲۴ سال پیش بود که با این کیف در پاریس ظاهر شد.
برگزاری بازی بدون تماشاگران لنز دوربین عکاسان را بیشتر به سمت جایگاه ویژه کشاند.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ