چه چیزی این اشتباه آشکار جمهوری خواهان را توضیح می‌دهد؟ یک پاسخ این است که مداخلات ترامپ، حزب او را با نامزد‌های بدی مواجه ساخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
عباسعلی کدخدایی، درباره امکان به دادگاه کشاندن ترامپ و دیگر مقامات امریکایی که دستور ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را صادر کردند گفت: این امکان وجود دارد و در حال پیگیری است. وی همچنین از ارائه کیفر خواست ترور شهید سلیمانی به دادگاه خبر داد.
مایک پنس رسما در مقابل دونالد ترامپ قرار خواهد گرفت که در حال حاضر در نظرسنجی‌ها از سایر رقبای جمهوری‌خواه خود به مراتب پیشتر است.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه چند روز پیش کیفر‌خواست شهادت سردار سلیمانی صادر شد تصریح کرد: محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا یکی از متهمان این پرونده در دستور کار است و این مهم با مشارکت نهاد‌های مدنی بین‌المللی انجام می‌شود تا اقتدار نظام جمهوری اسلامی در برابر ظلم آشکار شود و جنایات این افراد در جامعه بشری آشکار شود و این کار با هماهنگی عدلیه عراق در حال پیگیری است.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
رئیس‌‎جمهور سابق آمریکا در سخنانی به شدت عملکرد دولت بایدن در زمینه سیاست‌‎های مهاجرتی را زیر سودال برد و در عین حال به قشر مهاجر در آمریکا به شدت اهانت کرد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت: دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با سیاست‌های داخلی و خارجی‌اش، این کشور را به مرز فروپاشی کشانده است. آمریکا یک کشور در حال سقوط و رو به زوال است.
ترامپ گفت: ایالات متحده آمریکا آشفته است، اقتصاد ما در حال سقوط است، تورم از کنترل خارج شده است، روسیه به چین پیوسته است. آیا می‌توانید آن را باور کنید؟ عربستان سعودی به ایران پیوسته است. اگر من رئیس جمهور شما بودم هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد.
ترامپ گفت: اگر من رئیس جمهور آمریکا بودم، شرایط برای پوتین خیلی بهتر بود، نیرو‌های روسیه وارد اوکراین نمی‌شدند. با این حال، در پایان پوتین تمام اوکراین را خواهد گرفت.
اتهام‌های کیفری وارد شده به ترامپ ۷۶ ساله، در تاریخ آمریکا بی سابقه بوده جایی که پیش از این هیچ یک از روسای جمهوری این کشور چه در زمان تصدی منصب و چه پس از ترک کاخ سفید، هرگز به طور رسمی مورد اتهام قرار نگرفته بودند، با این حال پرونده‌های زیادی در جهان بوده که باعث شده برخی رهبران رسوا شوند یا این که منصب خود را ترک کنند.
در توییتر تصاویری شبیه‌سازی‌شده منتشر شده است که پلیس در حال دستگیری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا است. تصاویر شبیه‌سازی‌شده که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده‌اند، ترامپ را در حال درگیری، و فرار از ماموران پلیس و همچنین در زندان نشان می‌دهند. روز شنبه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق امریکا در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری دستگیر شود. وی اعلام کرد دلیل این دستگیری پولی است که پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز ۴۴ ساله، بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود. هنوز کیفرخواستی صادر نشده است و هیئت منصفه پس از شنیدن شواهد مربوط به این پرونده به خانه بازگشت. این هیئت روز دوشنبه آینده تشکیل جلسه خواهد داد. الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، که در حال تحقیق در مورد این پرونده بوده است، هیچ اظهارنظر عمومی درباره کیفرخواست احتمالی ارائه نکرده است.
یک منبع پلیس به سی‌بی‌اس، شریک خبری بی‌بی‌سی در آمریکا گفته است که تمامی اعضای پلیس نیویورک از جمله کارآگاهان لباس شخصی دستور دارند که روز سه شنبه در حال آماده‌باش باشند و یونیفورم خود را به تن داشته باشند.
سازمان‌های مجری قانون در آمریکا در حال انجام اقداماتی هستند که مقدمه متهم شدن احتمالی ترامپ است.
چالش‌های سیاسی و حقوقی رئیس جمهور پیشین ایالات متحده در حال افزایش هستند حتی در حالی که برخی از نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند او کماکان از حمایت زیادی در میان جمهوری خواهان برخوردار است.
‌کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طبق قولی که به هم‌حزبی‌هایش و تعهدی که به دونالد ترامپ داده بود این روز‌ها در حال تسویه حساب سیاسی با دموکرات‌ها و انتقام گرفتن از آن‌هاست.
ترامپ در پلتفرم تراث سوشال (Truth Social) خود نوشت: «آن‌ها دوباره در حال کار هستند. دستگاه‌های رأی‌دهی در تعداد زیادی از شعب کار نکرد و مردم مجبور شدند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند، سپس خسته شدند... و هزاران نفر از صف‌های رای گیری خارج شدند.»
کمیته منتخبی در مجلس نمایندگان آمریکا که در حال بررسی حمله به ساختمان کنگره آمریکا در روز ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ است اعلام کرد با ارسال احضاریه‌ای از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا خواسته مقابل این کمیته حاضر شده و اسناد لازم را ارائه دهد.
کوشنر مدعی است که شش کشور دیگر در حال بررسی عادی سازی روابط با اسرائیل در دوران ترامپ بودند.
کوشنر مدعی است که شش کشور دیگر در حال بررسی عادی سازی روابط با اسرائیل در دوران ترامپ بودند.
ترامپ در اولین حضور علنی خود پس از حمله ۱۷ مرداد با بیان اینکه این جست وجو یک "نقض عدالت" است، هشدار داد که این مسئله "واکنشی را به همراه خواهد داشت که مانند آن را هیچ کس ندیده است. "
حکم بازرسی بدون مهر و موم نشان می‌دهد که دادستان‌ها در حال بررسی ارتکاب سه جرم احتمالی هستند: نقض قانون جاسوسی، ممانعت از اجرای عدالت و رسیدگی کیفری به سوابق دولتی.
ترامپ نوشت: دومین دوره کووید جو بایدن که گاهی از آن به عنوان ویروس چین یاد می‌شود متاسفانه توسط پزشکانش اشتباه تشخیص داده شد. او در عوض مبتلا به زوال عقل است، اما خوشبختانه در حال بهبودی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ