سرمربی تیم مس سونگون با تشکر از مدیریت باشگاه، مجموعه تیمش را شایسته قهرمانی ششم دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت های دولت از خودرسازان منجر به توقف تولید خودروهای ناقص شد
یزد- رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری فراخوان طرح، ایده خلاقانه و اختراعات امدادگران نخبه خبر داد.
مسئول کارگروه ترویج ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی گفت: بخشی از هزینه های استارتاپ ها در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین را پشتیبانی می کنیم.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه در سفر رئیس جمهور به امریکای لاتین مذاکرات سازنده ای در خصوص توسعه همکاری های مشترک در صنعت خودرو با كشور ونزوئلا انجام شد، گفت: با نشست هاي صورت گرفته با طرف ونزوئلایی، قرار شد تولید و صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری طی ۵ سال، احیای کارخانه خودروسازی ونیراتو با مدیریت طرف ایرانی و همچنین ایجاد خط تولید خودروهای تجاری و مسافری در ونزوئلا، در دستور کار قرار گيرد.
صندوق نوآوری و شکوفایی خط اعتباری ۵۰ میلیارد تومانی به صندوق‌های پژوهش‌و فناوری حاضر در نمایشگاه «آبادیران» اختصاص می دهد.
مدیرعامل بنیادبرکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا ۱۰۰ زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می کند.
رئیس دبیرخانه جلب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی گفت: این سازمان در ماه مبارک رمضان امسال با همکاری خیرین از خانواده‌های تحت پوشش خود که دارای فرد دارای معلولیت هستند، حمایت کرد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
رئیس سازمان فضایی با تاکید بر اینکه حوزه اقتصاد فضا جزو لاینفک برنامه ۱۰ ساله فضایی است، گفت: در این برنامه جایگاه ویژه‌ای برای حمایت از بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان این حوزه دیده ایم.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: ستاد علوم و فناوری های شناختی از فرصت های مطالعاتی پسا دکتری دانشجویان و محققان برای مهاجرت به حوزه های علوم اعصاب و شناختی حمایت می کند.
مجلس شورای اسلامی از برنامه های توسعه عمران روستایی در لایحه بودجه سال آینده حمایت می کند.
بر اساس اعتبارات ردیف های متفرقه بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از کشت دانه های روغنی مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.
معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی با اشاره به توسعه زیست بوم نوآوری در کشور، نحوه حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه شبیه ساز آموزش پزشکی را تشریح کرد.
انجمن مدیران رسانه های ورزشی، با انتشار اطلاعیه ای، حمایت خود را از پدرام پاک آئین اعلام کرد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان اینکه حمایت از دانش بنیانها چالشهای زیادی دارد، گفت: ضروری است معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه پاسخگو باشد.
نماینده چین در نشست شورای امنیت از درخواست روسیه برای تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین حمایت کرد.
با استفاده از نوآوری و فناوری، بازار بومی تولید عطر و طعم‌دهنده‌های طبیعی رونق می‌گیرد تا ارزش افزوده این صنعت در کشور بیشتر شود.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قانونی جدید، کمک های نظامی آمریکا به تایوان را بسط داد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی در راستای دریافت ایده های «بذر، نهال و اندام تکثیری گیاهان دارویی» و حمایت از آنها منتشر کرد.
مدیرعامل بنیاد برکت از ساخت ۲۷۰۰ مدرسه خبر داد و گفت: بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند.
وزارت دفاع روسیه می گوید شماری از تروریست ها طی حملات نیروی هوایی این کشور در سوریه نابود شدند.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ