با استفاده از نوآوری و فناوری، بازار بومی تولید عطر و طعم‌دهنده‌های طبیعی رونق می‌گیرد تا ارزش افزوده این صنعت در کشور بیشتر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.
یزد- رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری فراخوان طرح، ایده خلاقانه و اختراعات امدادگران نخبه خبر داد.
طرح‌های پژوهشی در حوزه سلامت شناختی سالمندان از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی حمایت می‌شوند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری از حمایت از طرحهای ملی دانش‌بنیان در قالب کنسرسیوم و تامین مالی جمعی خبر داد.
مدیرعامل بنیادبرکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا ۱۰۰ زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می کند.
اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.
چهارصد طرح تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دانش علوم شناختی تحت پوشش حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار گرفت.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد سامانه «انتشار اطلاعات طرح‌های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران» راه‌اندازی شد.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
رشت- معاون رئیس جمهور با بیان اینکه طرح های اشتغال زایی ایثارگران با محوریت دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: شناسایی و حمایت از هزار استارت آپ ایثارگر در اولویت بنیاد شهید است.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از ۷۲ هزار طرح کارآفرینی، از پرداخت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال به کارآفرینان در زمینه های مختلف خبر داد.
یک صندوق پژوهش و فناوری حوزه سلامت با انعقاد تفاهم نامه ای با بخش خصوصی درصدد است با استفاده از ظرفیت تامین مالی جمعی از طرح های دانش بنیان حمایت کند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از طرح های پژوهشی با موضوع «بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا» حمایت می‌کند.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران اعلام کرد: مهلت ارسال طرح های پژوهشی با محوریت «خوشه‌های پژوهشی چندتخصصی» در ۱۴ حوزه تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ است.
ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از طرح های فناورانه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی حمایت می کند.
ستاد توسعه فناوری‌های فتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت از طرح های حوزه استحصال عناصر و ترکیبات با ارزش از منابع شورابه و تلخابه کشور، حمایت می‌کند.
اولین نشست قرارگاه جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تبیین راهکارهای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش‌های تابعه این وزارتخانه تشکیل شد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند.
دبیر ستاد توسعه فناوری نانو از حمایت از طرح‌های فناورانه دانشجویی نانویی خبر داد.
از مجموع ۴۹ طرح حمایت‌شده حوزه کشاورزی و صنایع غذایی از زمان آغاز به کار مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری، تمامی آن‌ها در ۸ سال گذشته مورد حمایت قرار گرفته است.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری طرح‌های فناورانه در زمینه داروها و فرآورده‌های گیاهی مورد مصرف در دامپزشکی مورد حمایت قرار می‌گیرد.
کرمان - وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت در راستای توسعه اقتصادی از طرح های صنعتی بخش خصوصی حمات می کند.
مهلت ارسال طرح های پسادکتری فناورانه در حوزه صنعت راهداری و حمل و نقل جاده ای به صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ