تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به نخستین برد خود در مسابقات قهرمانی جهان دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چلسی فصل گذشته با لشکری مصدوم مواجه بود و درحالیکه یک هفته از فصل جدید گذشته پنج بازیکن مصدوم دارد که همه با مصدومیتهای جدی روبرو هستند.
هیات ژوری پس از بازبینی فیلم به این نتیجه رسید که ضربه فنی به صورت کامل انجام نشده است. به هر حال در سنگین وزن خوابیدن و شانه به شانه شدن کشتی گیران با سبک وزن‌ها تفاوت زیادی دارد و احتمالا داور عجله کرده و رییس تشک هم با توجه به اعتمادی که به داور وجود دارد ضربه فنی را تایید کرد
نساجی یک بار دیگر این شانس را دارد با شکست استقلال به جام قهرمانی مسابقات حذفی نزدیک شود. تکرار این اتفاق یعنی صعود به دیدار پایانی.
استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
حقیقی فصل گذشته یک رکورد ویژه برابر استقلال داشت و در نهایت در ضربات پنالتی باعث حذف آنها شد؛ او بار دیگر در آزادی مقابل آبی‌ها قرار خواهد گرفت و نساجی امیدوار است با تکرار اتفاقات فصل گذشته، یک بار دیگر شانس لمس جام نصیب‌شان شود.
شکست در دربی برای استقلال عذاب آور بود. همین طور ریکاردو ساپینتو، چرا که شانس تکرار قهرمانی آبی ها کمرنگ شد.
یک زلزله شناس می‌گوید: «امروز ما نتایج مداخلات انسانی در جهت حذف آب‌های سطحی و زیزمینی را به‌صورت لرزه خیزی ادامه دار در منطقه خوی و سلماس مشاهده می‌کنیم.»
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
نوشاد عالمیان اخیرا از کسب سهمیه جهانی بازماند با این حال بازیکن انتصابی تیم ملی تنیس روی میز شده تا به قول رئیس فدراسیون، شانس ایران برای تکرار مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی محفوظ بماند.
رهبران حزب جمهوری‌خواه مانند سناتور "لیندسی گراهام" هشدار دادند که اگر ترامپ را به عنوان نامزد معرفی کنیم "نابود خواهیم شد". با این وجود، این که آیا مخالفت رهبران حزب جمهوری خواه با ترامپ موثرتر خواهد بود یا نه یک پرسش باز و با پاسخی نامشخص است.
حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
یک جامعه شناس و استاد دانشگاه در توئیتی نوشت: طوفان دیگری در راه است! همان سیاست‌هاییکه فاجعه مرگ مهسا را رقم زدند دوباره «عینا» در حال تکرار است.
حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۶۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۱۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۰۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۲ تن از ایشان وخیم است.
لیونل مسی در نشست خبری بازی با عربستان بار دیگر تکرار کرد که این آخرین جام جهانی او خواهد بود.
مهاجم جوان و مصدوم تیم استقلال تهران که روحیه بالایی برای بازگشت به میادین دارد برای تکرار قهرمانی توسط تیمش شانس زیادی قائل است.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
هافبک آلومینیوم اراک امیدوار است شانس گلزنی دوباره مقابل تراکتور را به دست بیاورد.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
در صورتی که محرومیت یحیی گل‌محمدی پابرجا بماند، او و مهدی تارتار مثل بازی برگشت پارسال از روی سکو تیم شان را هدایت خواهند کرد.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ