منابع فلسطینی از بازداشت دستکم دو هزار فلسطینی در قدس اشغالی از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت چهار تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
نظامیان صهیونیست در یورش گسترده امروز به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (شمال کرانه باختری)، دو جوان فلسطینی را به شهادت رساند.
براساس گزارش مرکز خبرنگاران افغانستان، در دو سال حاکمیت طالبان بیشتر از ۳۰۰ رویداد خشونت‌امیز علیه خبرنگاران به ثبت رسیده است.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ی گسترده‌ی خانواده‌ی بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
منابع عراقی از بازداشت سرکرده بارز داعشی در کرکوک و جزئیات آن خبر دادند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با رصد اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی و عوامل آن بازداشت و به مرجع قضایی معرفی شدند. در این عملیات مقدار ۲۲۰۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
تعداد ۱۰ کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر دنبال کننده ادعای فروش سوالات امتحانات نهایی و کنکور را داشته و این سوالات را با قیمت‌های گزاف به فروش می‌رسانند.
بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی از یکی از متهمان بازداشت شده در این شهرستان خبر داد.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
یکی از آن‌ها گفت: زن و شوهری جوان که در محله ما زندگی می‌کردند یک روز سراغ ما آمدند و گفتند دخترشان بیمار و در بیمارستان بستری شده است، اما، چون آن‌ها مشغله کاری زیادی دارند نمی‌توانند از او پرستاری کنند. آن‌ها از ما خواستند که در ازای دریافت شبی ۲۰۰ هزارتومان هرشب در بیمارستان بمانیم و مواظب دختربچه باشیم. ما در حالی این کار را قبول کردیم که حتی اسم این زن و شوهر را هم بلد نبودیم و نمی‌دانستیم خانه‌شان کجا است.
در ادامه اعتراض‌های ضددولتی در کشور پرو، مقامات این کشور اعلام کردند نیروهای پلیس بیش از ۲۰۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده‌اند.
مشهد ـ آدم‌ربایانی که دوم دی ماه امسال با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند بازداشت شدند.
یک گروه حقوق بشری از اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در بازداشت بالغ بر ۲۰۰ فعال سیاسی طی سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: موضوع حجاب فراقوه‌ای و فرهنگی است. هر سه قوه باید جلسات تخصصی تشکیل بدهند و تصمیمات کارشناسانه بگیرند. اینکه یک قوه بخواهد در مورد حجاب اظهار نظری بکند، نیست. کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده است و کارشناسان ما از قوه قضاییه هم در این کارگروه‌ها حضور دارند. به دنبال بررسی راهکارهای عفاف و حجاب هستیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اعلام دستگیری ۲۰۰ نفر در ناآرامی‌های بوشهر گفت: لیدرهای اصلی اغتشاشات استان بوشهر شناسایی شده‌اند و به‌زودی توسط نیروهای امنیتی دستگیر خواهند شد.
سخنگوی وزارت علوم: طی چند روز گذشته در دانشگاه ها بیشتر از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر تجمع نداشتیم. روز یکشنبه نسبت به روز شنبه تعداد دانشجویان در تجمع کمتر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری متهم قبل از فرار در مرز/ طلاق بخاطر کم سوادی و تحقیر/ قتل به خاطر ساخت و ساز غیر قانونی/ آدم ربایی به بهانه دادن غذای نذری!/ بازداشت قاضی و وکیل قلابی در قشم/ رمزگشایی از جنایت رمزآلود/ گروگانگیری ۲۰۰ میلیونی در شرکت هرمی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ