رییس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: در حوادث سال ۱۴۰۱، هشت دانشجو در دانشکده ما، دستگیر شدند پیگیری کردم ۷ دانشجو مربوط به سهمیه ایثارگران بودند. پدر‌های آن‌ها جانباز و شیمیایی و سپاهی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
زمان آغاز روز بر ساعات بعدی روز تأثیر می‎گذارد، بنابراین یک برنامه صبحگاهی سرگرم کننده و انگیزشی شما را به محض بیدار شدن در چارچوب ذهنی مشخصی قرار می‎دهد، همچنین به افزایش بهره‎وری کمک می‎کند و این به ما احساس کنترل و تسلط بر اوضاع را می‌دهد، مخصوصاً اگر کار‌های زیادی داشته باشیم که باید آن‌ها را تمام کنیم.
در فاصله ۹ روز مانده تا جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳، در گزارشی به معرفی تیم‌های گروه B این رقابت‌ها پرداخته‌ایم.
آندورا با وجود اینکه یکی از کوچک‌ترین کشور‌های جهان است، اما حقایق زیاد و شگفت‌انگیزی درباره آن وجود دارد که هنوز نمیدانید.
گر نمی‌توانیم در روز ۳۰ دقیقه ورزش کنیم در زمان کوتاه‌تر به عنوان مثال برای پنج یا شش دقیقه ورزش شدید و کوتاه مدت انجام دهیم. برای این کار یک حرکت ورزشی را با شدت و سرعت زیاد برای مدت یک دقیقه انجام دهیم. ۳۰ ثانیه استراحت داشته و دوباره این کار را تکرار کنیم.
سه تیم والیبال ایران، کره‌جنوبی و بلغارستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه‌ای سخت برابر حریف داشته و در جدال‌هایی پنج سته موفق به کسب پیروزی برای صعود شدند.
افراد باهوش برای خوش گذرانی به دوستان زیادی نیاز ندارند. تحقیقات نشان داده باهوش‌ها از خلوت کردن با خود لذت می‌برند و احتمال خسته کننده بودن معاشرت برای آن‌ها بیشتر از لذتبخش بودن این کار است.
یک قایق در پی برخورد با یک کشتی مملو از شن در رودخانه ای در ۳۰ کیلومتری داکا پایتخت بنگلادش، واژگون شد و ۸ نفر کشته شدند.
گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. البته این مسئله بدان معنا نیست که گوشت را سبد غذایی‌تان حذف کنید. اما تحقیقات نشان داده که گیاهخواریِ اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف چربی‌های اشباع موجود در غذا‌های حیوانی و جلوگیری از چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند.
تابستان با لذت‌های ساده همراه است جمله غذا پختن با گوجه فرنگی تازه. خوردن آن به صورت ساده یا با کمی نمک مطمئنا یکی از گزینه‌ها است، اما کاربرد گوجه فرنگی‌های فصل نامحدود است از استفاده برای درست کردن سالاد گوجه فرنگی گرفته تا ساندویچ گوجه فرنگی و حتی پای گوجه فرنگی. یکی از راه‌ها نیز ترکیب آن با پاستا می‌باشد.
میوه‌ها و سبزیجات سرشار از آب، مواد مغذی و فیبر هستند و سیستم گوارش را تقویت می‌کنند. از این‌رو گنجاندن آن‌ها در رژیم غذایی و ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی می‌تواند به شما در پاکسازی بدن کمک کند.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
اگر شغل تان به گونه‌ای است که ساعات کاری خود را نشسته سپری می‌کنید، ممکن است دچار ورم پا شوید. این حالت که به آن «ادم وابسته» (Dependent Edema) گفته می‌شود، زمانی رخ می‌دهد که مایع اضافی در بافت‌های بدن انباشته می‌شود.
در صورت رعایت برخی نکات و نگهداری منظم از یخچال خود می‌توانید طول عمر دستگاه را افزایش دهید و از سوی دیگر، مانع از افرایش قبض برق خانه شوید.
عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان عدالت و شفافیت گفت: «کسی را داشتیم که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی ۸ درصد بوده اما الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه ۱۷۵ هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر ۵ هزار شود.»
۸ دانشجوی علوم پزشکی تبریز با احکام ۱ الی ۲ ساله محرومیت از تحصیل و تبعید به شهر‌های اهواز، سمنان، کاشان، ارومیه و اردبیل رو به رو شدند. این حکم‌ها به علت شرکت این دانشجویان در تجمع ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ که در اعتراض به مسمومیت گسترده مدارس بود، صادر شده است.
متقی گفت: اگر سیاستگذاری کنیم که نه خودمان بفهمیم چه کار می‌کنیم و نه مردم بفهمند چه کار می‌کنیم راه به جایی نمی‌بریم ... امام خمینی گفتند حفظ نظام از اوجب واجبات است این یعنی در برابر جامعه و سیاست خارجی تجدیدنظرگر طلبی کن.
سقوط مرگبار دختر ۱۲ ساله که عاشق بی‌تی‌اس بود!/ ۸ سال انتظار برای دیدار مادر!/ راز آدم‌ربایی‌های سریالی در حساب بانکی دانشجوی دکترا/ ماجرای جنایت خانوادگی در کوشک/ شهادت مرد فداکار در نجات دختری از چنگال شیاطین/ مرگ پسر جوان در هوس دعوا/ باند مافیایی گوشی قاپی زیر ضرب پلیس!/ متلک پرانی مرگبار
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
یکی از فعالان دانشجویی دانشگاه الزهرا می‌گوید: «از تاریخ هشتم تا نهم آبان، متوجه تعلیق شبانه ۱۵۰ نفر از دانشجویان که اکثرا خوابگاهی بودند شدیم که این تعلیق، یک شب پس از تجمع گسترده دانشجویان خوابگاهی دانشگاه الزهرا در نیمه‌شب ۸ آبان‌ماه اتفاق افتاد.»
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز امروز شاهد ناآرامی و اعتراضات دانشجویی بود و شرایط به نحوی ادامه پیدا کرد که تا ساعت ۸ امشب درگیری‌ها در محوطه دانشگاه ادامه داشت. در این میان، گروهی از دانشجویان معترض با دانشجویان نزدیک به بسیج دانشجویی در دانشگاه درگیر شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل بر سر آب و زمین کشاورزی/ دستگیری سازنده مشروب تقلبی/ دزدی در قالب گدایی ۸ منزل را خالی کرد!/ شلیک ۴ گلوله برای قتل دوست قدیمی/ درگیری بر سر تصاحب موتورسیکلت به جنایت انجامید/ کلاهبرداری میلیاردی به بهانه پذیرش دانشجو در ترکیه/ جنایت مهاجم مسلح مقابل دیدگان ۳ کودک!/ محاکمه قاتل ۴ نگهبان شرکت در شهریار
کارشناس بازار سرمایه گفت: براساس برآوردها اگر سقف نرخ گاز خوراک و سوخت صنایع اعمال نمی‌شد چیزی حدود ۳۰۰ همت از سود صنایع کاسته و با یک نسبت کلی و ساده می‌توان گفت که حداقل ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان از ارزش بازار سرمایه کم می‌شد و بین 20 تا 30 درصد شاخص بورس سقوط می‌کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ