معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت تاکید کرد: تمامی طرح‌نامه‌ها در سامانه ملی اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکی ثبت شده و قابل رویت برای تمامی افراد از جمله پژوهشگران داخل و خارج کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: آمارهای افزایش تولید نشانگر تامین برق کافی برای صنایع کشور است.
رئیس مجلس گفت: بحث مربوط به برنج، گندم و دارو که از موضوعات معیشتی مردم است و موارد دیده شده در تبصره ۱۴ بودجه باید از اولویت‌های تخصیص منابع باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران گفت: برق صنایع در بخش‌های مختلف مطابق با برنامه‌ای که توافق و از قبل تدوین شده است، تامین می‌شود.
داروخانه مرکزی و داروخانه تهرانپارس جمعیت هلال احمر در تیرماه سال جاری علاوه بر تأمین داروی بیماران شیمی درمانی، ۴۱ هزار و ۷۰۰ نسخه را نیز پذیرش کردند.
وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار ۱۲ همت اوراق شرکتی، ۹ همت عرضه اولیه و ۸۱ همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.
رجبی مشهدی گفت: با افزایش یک درجه‌ای دمای کولرهای گازی ۳ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد و اگر درجه وسایل سرمایشی از ۱۷ درجه بر روی ۲۴ درجه تنظیم شود،مصرف برق ۲۰درصد کاهش می یابد.
رباط کریم- معاون وزیر راه و شهرسازی از تامین ۱۵ هزار هکتار زمین در شهرهای جدید برای ساخت مسکن خبر داد.
مواردی مانند تضمین سرمایه‌گذار خارجی و تسهیل سرمایه‌گذاری خارجی، ابزار تهاتر، کشف منصفانه قیمت، امکان تضمین و توثیق، اولویت در تحویل نسبت به خریداران خارج از بورس، شفافیت، معافیت مالیاتی و خرید و فروش بر خط از مزایای گواهی سپرده نفت و میعانات گازی است.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود، ضمن به سرانجام رسیدن طرح شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند. نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند، اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
رگولاتور فرانسوی «آرکام«(Arcom) با ارسال نامه ای به توئیتر از این پلتفرم خواسته با وجود کاهش نیروی انسانی، تا ۲۴ نوامبر به وظایف خود جهت تضمین شفافیت داده ها عمل کند.
یک فعال اقتصادی گفت: حق بیمه ی قرارداد که توسط سازمان تأمین اجتماعی از شرکت ها دریافت می شود، مبلغ بسیار بالایی است و مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان به وجود می آورد. واقعیت این است که سازمان تأمین اجتماعی در مقابل حق بیمه قرارداد که به صورت سلیقه ای از شرکت ها دریافت می کند، خدماتی ارائه نمی دهد. این روش های نادرست برای کسب درآمد از شرکت ها به افزایش حجم اقتصاد زیرزمینی منجر می شود و از شفافیت اقتصادی کشور می کاهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواردی از طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها را جهت تأمین نظر شورای نگهبانی اصلاح کردند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به شفاف سازی در مسیر فروش املاک شهرداری گفت: شهرداری تهران را به لحاظ تأمین مالی و شفافیت به سمت بازار سرمایه هدایت کردیم.
عرضه خودرو در بورس راهکار جدیدی است که امید می‌رود بتواند دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه کند و سبب ایجاد شفافیت و واقعی‌سازی هرچه بیشتر قیمت‌ها شود.
عرضه خودرو در بورس راهکار جدیدی است که امید می‌رود بتواند دست دلالان را از بازار خودرو کوتاه و سبب ایجاد شفافیت و واقعی‌سازی هرچه بیشتر قیمت‌ها شود.
نماینده مردم قم در مجلس گفت:‌ مسئله ای که موجب طولانی شدن مذاکرات شده است نبود تضمین کافی و عدم شفافیت غرب می باشد.
اسدبیگی با قبول پیشنهاد پرسپولیس ریسک بزرگی را قبول کرد، چرا که او دو رقیب سرسخت را بالاتر از خودش در این پست می‌بیند؛ سرلک و کامیابی‌نیا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ